VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

Home Forums Dagböcker VIVA ESPAÑA, Cesse lyfter skrot i Madrid

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 333 total)
  • Author
    Muddler wrote:
    Hehe det har jag också åkt på, nu på senaste tiden faktiskt, de bara dock upp från ingenstans, har inte gått upp i vikt mkt heller…

Jasså:yikes:

Jag gick upp 10 kg över en längre period sedan dök dem upp helt plötsligt även fast jag har väldigt lågt BF.. Skitfult, vet någon om man kan göra något åt detta??

arne_fan wrote:
    Jag ska boka tid för läkare med min axel och mina strechmarks på röven:( .. ser fördjävligt ut……
    Sjuk som fan nu, feber 3 dagar och förkyld i 5 dagar.
    För hoppningsvis drar jag mitt första pass på fredag eller lördag:)
    Peace out broh!
    hoppas du dyker upp i Januari så vi kan träffas någon dag=)

Jag har lite strech marks pa röven med ,men itne mycket synliga, men tror att det ej gar att göra nagot at det, mina armar och axlar är bombade med det och kommer nog aldrig försvinna, det finns där för alltid, men möjligtvis kan det opereras bort, men vill inte lägga pengar pa sadant. Keep it up kexet och hoppas det blir bättre med förkylningen. Krya pa dig, samt axeln. och som sagt var i Januari hoppas jag vi ses med, skickar ett mess. MVH cesse:emo-thumb

jag far ju sta lite mitt kasst, har okat lavinartat i vikt de senaste 3 veckorna och tycker inte om det. fan att man kan regera sa kraftigt pa att oka kolisarna en aning, aj aj aj, nu blir det till att strypa kakhalet. Jag menar fet utan styrka är det sämsta tänkbara senariot och just sa känner jag mig nu, SKIT.

Igar körde jag ben och axlar, gick undan för jag kom sa sent till gymmet. Idag blir det bröst och lite biceps samt mage.

ha det bÄst allihopa.

MVH cesse

Muddler wrote:
    Hehe det har jag också åkt på, nu på senaste tiden faktiskt, de bara dock upp från ingenstans, har inte gått upp i vikt mkt heller…

Inte roligt, men vad ska man göra at saken, bara att leva med det.

MVH cesse

Well igar dunkade vi bröst och lite biceps samt mage, gick okej men tog det rätt lugnt pa vikterna för jag är jävligt rädd om axeln,sa nu blir det tänka före vi lassar pa, tills vi känner att axeln är bra. Sa har man jobbat natt, bra drag i baren som alltid pa torsdagar. Ikvall blir det rygg, ska bli sa skönt. Ha det bäst allihopa. PEACE

Gött rygg pass ikvall, fan vad det dunkades pa med övningar, drog igenom 9 st pa 45 min, goa grejor, mumma mumma. well well nu har man ätit 4 äggvitor och tva hela ägg med pasta och grönsaker. Ska klä pa mig lite nu och dra ut en sväng ikväll för att kolla natt pulsen. Imorgon armar och mage. PEACe

Var ut igar till 04.00, var och hälsade min spanska godfather Javier, personlig tränar pa gymmet här i spanien som har öppnat ett diskotek här i Alcala, sa var nice att kolla läget där samt snacka med lite andra folk fran gymmet som jobbar där. Dock hart att dunka armar vid lunch idag men men gött när man väl kom igang. har varit inne i madrid centrum idag och träffat en polare, vi skulle akt till skandinaviska skolan för att se lite Lucia firande men det sket sig da vi ej kom i tid sa fick bli lite kaffe och mat samt promenad i centrum. Nu är det tvätt som gäller här hemma samt lite städning. Imorgon kommer min kära älskling hem efter 4 dagar pa resande fot, ska bli sa hÄrligt att fa se henne och mysa med henne :). Peace out och GLAD LUCIA till er alla pa forumet

hej hej allihopa! Igar blev det ben och axlar, och fan axlen är 95% bra nu, sa det har gatt fint, men slangde fortfarande ganska lagt pa vikterna, inte göra nagot dum dristigt, sakat men säkert. benen gjorde vi en härlig vä´ndning. b¨rjade med hacksquats och körde super set med benpressar, jävla skönt och bra tryck med pyramidset uppat. Sedan nagra set benböj. Körde sittande hantelpressar f¨r axlarna, manga reps, sedan sidolyft i maskin, raka hantelyft staende sedan drag i cablecross, shrugs med hantlar och lite med stang. Ikväll blir det ut att ata med donnan, firar 10 manader tillsammans, ska bli trevligt, far se om det blir bröst och biceps innan, annars imorgon. Ha det bäst allihopa.

MVH Cesse

Thanx for the call & thanx for caring bro!

ZONE

Härligt att axeln börjar bli bättre bro!!
    Ha en trevlig middag med kvinnan:)
    Mvh

zonecapone wrote:
    Thanx for the call & thanx for caring bro!

ZONE

Hey bro, don´t have to thank me, offcourse that I care, you have to care about people arround you, specially kind and nice people like you. Wish you and your mom the best see you soon, have a great day and thank god for the guardian angels.

Cesar

arne_fan wrote:
    Härligt att axeln börjar bli bättre bro!!
    Ha en trevlig middag med kvinnan:)
    Mvh

Hej kexet! tusen tack, känns bra faktiskt och det rullar pa och träna, dock inte nagon stark kille men men, fysiken blir bättre och bättre, och till sommaren ska den vara bättre än innan. hoppas allt är bra med dig och donnan samt att din träning flyter pa bra. tackar det ska jag ha :).

MVH cesse :emo-thumb

Bröst igar gott folk, rullade pa rätt fint, dock rätt mycket repetitioner, sa man tar det lugnt med axeln, men rätt bra tempo (45min). idag blir det lugnt, jobba natt sa vila lite och ta det lugnt med donnan. Imorgon Rygg och lördag ska vi dunka armar. ha det bäst. PEACE

Hardaste jobbnatten pa lange, fullsatt fran 12.00 fram till 03.30, sa man fick jobba bra igar, men sa ska der vara. 4 timmars sömn och back to the office. ikväll blir det ryggpass och mage, sedan mys med damen :). Trevlig helg allihopa. MVH Cesse

denna helg har varit riktigt bra. njutit med min kära älskling, gymmat armar, ätit mycket, jobbat. Allt väl. snart bär det av till sverige vilket ska bli riktigt skoj. Men julen ska först firas i spanien samt nyar. imorgon blir det ben och axlar, samt magen, fy fan det maste fixas hehehe. Ha det bäst allihopa. MVH cesse

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 333 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.