- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 januari, 2009 at 15:13 #627836Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Lycka till på passet gräbben!
Tack mannen, ska nog funka bra :emo-thumb
20 januari, 2009 at 16:19 #627837Anonym anvandareMemberben och axlar gick fint igar, bra tryck i benen genom passet samt axlarna fick sig en harlig omgang. ikvall ser det ut att bli brost och lite biceps, bara att kora pa. Plugga pa nu och ata fram till kvallen, tenta om en vecka. MVH cesse
21 januari, 2009 at 20:51 #627838Anonym anvandareMemberwell skont pass igar for brosten samt magen fick sitt, var ett tag sedan sa pa tiden att ta tag i denna tjockis kropp. Kan bli ett extra pass idag ,har ej bestamt, tankte bara fora tt jag ar upp i varv, lite underarmar, baksida axlar etc. Igar var en snall grabb forbi och tittade pa min axel, och det ar skont att vet att allt ar bra och inget mer an en overanstrangning sa bara kora pa med rotatortraning 3 dagar i veckan och starka upp den, samt strecha lagom och bra. Well well maste plugga pa nu. PEACE out
21 januari, 2009 at 23:10 #627839Anonym anvandareMemberFick bli skola istallet for gym idag, men extra vila skadar inte. da dunkar vi det passet imorgon sedan rygg pa fredag och lordag kor vi armar. Peace out!!!!
21 januari, 2009 at 23:15 #627840Anonym anvandareMemberHerregud va du är lik en i min skola på avataren
22 januari, 2009 at 15:00 #627841Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Herregud va du är lik en i min skola på avatarenhehehe, fy fan, en dubbelgangare, lagg in ett foto i min journal vet jag . Hoppas traningen rullar pa. blir nog det dar extra passet idag, och imorgon rygg. Peace out, trevlig torsdag :emo-thumb
MVH cesse
23 januari, 2009 at 09:41 #627842Anonym anvandareMemberNight shift igar, trevligt som vanligt. Idag ska vi vila lite efter jobbet sedan blir det ett efter langtat ryggpass, ser verkligen framemot att fa dunka skiten ur den, samt ska det bli mage ocksa. Imorgon ar det Gunz som galler. Well maste fixa tenta pa mandag sa bara plugga pa och ata bra. MVH cesse
23 januari, 2009 at 23:33 #627843Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:hehehe, fy fan, en dubbelgangare, lagg in ett foto i min journal vet jag . Hoppas traningen rullar pa. blir nog det dar extra passet idag, och imorgon rygg. Peace out, trevlig torsdag :emo-thumbMVH cesse
Har tyvärr ingen bild på han men försökte ta kort på skolkatalogen, gick ju dock inte med kameran för alla kort blir värdelösa utan blixt med den:|
Blev med mobilen, som är värdelös, aja
Man ser la iaf att ansiktsformen är lika :whistle:24 januari, 2009 at 00:07 #627844Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Har tyvärr ingen bild på han men försökte ta kort på skolkatalogen, gick ju dock inte med kameran för alla kort blir värdelösa utan blixt med den:|Blev med mobilen, som är värdelös, aja
Man ser la iaf att ansiktsformen är lika :whistle:Hehehe, ja lite drag finns det allt hehe, tack for att du postade bilden. hoppas traningen rullar pa bra for dig. Nu ska jag natt plugga lite hehe. Ha en trevlig kvall.
MVH cesse:up:
24 januari, 2009 at 00:09 #627845Anonym anvandareMemberja gott folk idag dunkades det rygg som bara den, helt underbart, jag har nagot for rygg och ibland blir det nog lite extremt for jag vill ah sa mycket ovningar som mojligt for att battre tro att de har tagit pa fler stallen da. 10 ovningar blev det idag samt mage pa det, men fan sa underbart det kanns . imorgon blir det armar, ser framemot det. nu lite natt plugg, har tenta pa mandag sa vill fixa den. ha det bast allihopa och trevlig kvall. MVH cesse
24 januari, 2009 at 00:15 #627846Anonym anvandareMemberLycka till på Tentan gubbn!
inte roligt att plugga en fredag:S24 januari, 2009 at 00:16 #627847Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Lycka till på Tentan gubbn!
inte roligt att plugga en fredag:Shej gobiten! tack sa mycket, ska nog ga bra. nej jag vet men lika bra, handlar bara om nagra dagar, sedan har man det gjort sa det sa . Well du far ha en skon fredag kvall. FAN vad det blaser har nu alltsa, bara tjuter i hela huset, hehehe. MVH cesse
24 januari, 2009 at 00:18 #627848Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:hej gobiten! tack sa mycket, ska nog ga bra. nej jag vet men lika bra, handlar bara om nagra dagar, sedan har man det gjort sa det sa . Well du far ha en skon fredag kvall. FAN vad det blaser har nu alltsa, bara tjuter i hela huset, hehehe. MVH cesseJasså:p Är det varmt ?
24 januari, 2009 at 00:22 #627849Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Jasså:p Är det varmt ?faktiskt ar det helt ok temperatur nu, men det later som fan hehehe, hoppas det lagger sig :p
24 januari, 2009 at 21:27 #627850Anonym anvandareMemberWell gott folk idag blev det armar pa 40 min och skont var det. korde lite smalbank i smithen, enarms triceps push med hantel bakom huvud, push downs med vanligt grepp sedan omvant grepp. Pa biccarna blev det hederlig biceps curl med rakstang, hantelcurl staende, hammercurl sedan scott curl i maskin, riktigt gott var det. atar dag idag sa vi fixar med lite fint hemlagat kaka och ater pa extra har istallet for att spendera pengar ute, samt att jag har tenta pa mandag sa battre att halla sig hemma och hela tiden ha tillgang till nutrition . Ha en bra kvall allihopa. MVH cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.