- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2010 at 13:05 #441115Anonym anvandareMember
Goddag! Hoppas du kommer förbi Exhale snart igen! I ett bajsluktande gym lyckades vi genomföra vår posering. Jag är lika imponerad som du.
ha det gött len!
18 april, 2010 at 18:42 #441116Anonym anvandareMember….Vaknade av fåglarnas kvitter, och att en av de små rackarna flög rakt in i mitt fönster.[/b] Måste tillägga att denna fågel är en riktig krigare då den efter 5 min igen återigen flög in i mitt fönster, ca 5cm från ursprungskraschen. Kan inte riktigt säga om den blev skadad eller inte, då den antagligen inte varit särskilt frisk från början. Så rena är inte mina fönster!
Efter frukost (2dl havregryn + 2dl lättmjölk + 2dl vatten = havregrynsgröt, + 1dl Self omninutrition micro-whey choklad, 1 banan) [/b]och lunch (250g kyckling, 3dl ris)[/b] och ett litet snack ( macka = 100g kyckling + ost + majonnäs)[/b] begav jag mig mot Exhale[/b], för ännu ett ”strong-lift” pass. Träffade på några giganter i omklädningsrummet. [http://blogg.eddiejakobsson.com/ Eddie ”The Monster”], Vincent och Willy, bidrog med inspiration på hög nivå!
SQUATS
5* 5 x 180kg höjer vikten pyttelite inför nästa passINCLINE DUMBBELL PRESS
5* 5 x 50kgBENT OVER BARBELL ROWS
3* 5 x 110kg
2* 5 x 120kgPUSH-UPS
39
23
22STANDING CALF-RAISES
4* F x blandade vikter (egentligen meningslöst att skriva ned det här då jag varken minns vikt eller reps)—
Total working sets: 22
Även [http://forum.body.se/showthread.php?t=99312 Richard (OXA)] och Ramin kom ner och köttade. Roligt med vänner och monster som tränar helhjärtat, en härlig omgivning att träna i!
Jag och Richard körde en posedown efter jag var klar med träningen. Richard är en stabil iron brother, är jag helt övertygad om att han kommer se riktigt grym ut när han är färdigdeffad, då han redan bär runt på en shitload of muscle mass[/b]!
Kvällens schema bestod av en studio-session där Beatslingers[/b] (Hazardous Hab, Peddybear och Skykid. Brothaz som jag rullat med sedan back in the dayz) bjudit in rappare för en studio-session, målet är att skapa Sveriges tyngsta rap-låt genom tiderna
Såhär skön var stämningen –> [http://www.facebook.com/video/video.php?v=418200551356 Video[/b]] (för er som har facebook)
En bunt rappare samlade i en tajt kvav lokal full av kärlek. Påminner mig lite om den gamla We are the world videon. Skillnaden är väl låtens tema. Lägger upp musikvideon när de redigerat färdigt den..
Vi drog sedan vidare då de skulle uppträda. Hade naturligtvis med mig EAA i en liten burk i fickan som jag halsade lite av när jag fick chansen, och kompletterade med en Falafelrulle från Falafelkungen.
Avslutar med en fet video från Killa Clownz (som även medverkar i Beatslingers låten!) Härligt blodig:up:[youtube=]
18 april, 2010 at 19:21 #441117Anonym anvandareMemberKICKASS groven, fiiina vikter och bra pass, man blir peppad och läsa här genom ditt sätt att berätta och förklara vägen igenom varje pass. Ha en härlig söndag. PEACE
18 april, 2010 at 19:22 #441118Anonym anvandareMemberSer ut att gå grymt bra här inne JSM är väll målet som vi snackat om innan?
19 april, 2010 at 22:42 #441119Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:KICKASS groven, fiiina vikter och bra pass, man blir peppad och läsa här genom ditt sätt att berätta och förklara vägen igenom varje pass. Ha en härlig söndag. PEACEThanks Cesse! Hoppas allt går bra för dig mayn. Ha en trevlig måndagsnatt
Mikael.A wrote:Ser ut att gå grymt bra här inne JSM är väll målet som vi snackat om innan?Yes Micke, SM 2010 Junior +80kg :emo-thumb
19 april, 2010 at 23:25 #441120Anonym anvandareMember5×5 @ 180 i böjen atg eller hur är djupet?
Grymt förresten, du köttar och jag gillart!!119 april, 2010 at 23:53 #441121Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:Thanks Cesse! Hoppas allt går bra för dig mayn. Ha en trevlig måndagsnattDet rullar på bra mannen, mycket i skolan nu med tentor och C-uppsats men det rullar på framåt och träningen med . Om jag kommer till götet i sommar får du fan i mig piska röven av mig . Ha det bäst. CIAO
20 april, 2010 at 13:19 #441122Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Det rullar på bra mannen, mycket i skolan nu med tentor och C-uppsats men det rullar på framåt och träningen med . Om jag kommer till götet i sommar får du fan piska mig i röven . Ha det bäst. CIAO:yikes:
20 april, 2010 at 15:50 #441123Anonym anvandareMemberPontus_H wrote::yikes:Jag menar givetvis piska röven av mig gällande träningen, nothing else AIGHT
20 april, 2010 at 16:22 #441124Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Jag menar givetvis piska röven av mig gällande träningen, nothing else AIGHTJäjä Jag tycker också Ali är snygg.
20 april, 2010 at 18:07 #441125Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:Jäjä Jag tycker också Ali är snygg.20 april, 2010 at 23:32 #441126Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:5×5 @ 180 i böjen atg eller hur är djupet?
Grymt förresten, du köttar och jag gillart!!1Yes, körde samma sak även idag (skriver om passet imorgon). Kan inte köra ”Tom Platz” ass to the grass, kan inte komma ner så djupt, men jag jobbar på det. När jag böjer brukar jag hamna lite under 90 grader. Som högst brukar jag böja ner till nivån Branch böjer i denna video
[youtube=]Hur kör du själv Calle? Det kan inte vara dåligt med tanke på hur stora wheels du har…:o
Steppen1983 wrote:Jag menar givetvis piska röven av mig gällande träningen, nothing else AIGHTKommer piska dig. Don’t worry:P[/b]
Pontus_H wrote:Jäjä Jag tycker också Ali är snygg.Kommer ner i veckan, är kramsugen…
20 april, 2010 at 23:38 #441127Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:Yes, körde samma sak även idag (skriver om passet imorgon). Kan inte köra ”Tom Platz” ass to the grass, kan inte komma ner så djupt, men jag jobbar på det. När jag böjer brukar jag hamna lite under 90 grader. Som högst brukar jag böja ner till nivån Branch böjer i denna video[youtube=]Hur kör du själv Calle? Det kan inte vara dåligt med tanke på hur stora wheels du har…:o
Kommer piska dig. Don’t worry:P[/b]
Kommer ner i veckan, är kramsugen…
Låter fint det mannen . Ha en härlig kväll. MVH cesse
21 april, 2010 at 23:29 #441128Anonym anvandareMemberKORT OCH GOTT.[/b]
Gårdagens pass:[/b]
* Högintensivt pass
* Mina finaste, djupaste och bekvämaste knäböj hittills
* He-Man gjorde sin djupaste knäböj någonsin, ass- and head to the ground. Hur det gick till kan ni fundera på inatt efter ni räknat lamm.
* Life Gårda är 4 våningar. Vikterna och ”gymmet” ligger på våning 4, medan cardio och gruppträningssalen ligger på våning 3. Millisekunder efter marklyften sprang den söta;) tjejen från receptionen upp och bad oss vara försiktigare. De körde tydligen Yoga under oss, och uppskattade inte marklyft från ovan.
SQUATS
5* 5 x 180kgOVERHEAD PRESS
5* 5 x 70kgDEADLIFT
6 x 210kg YOGA ftw!PULL-UPS
6
5
5 knapptBARBELL CURLS
3* 5 x 50kg—
Total working sets: 17 setsSåhär roligt hade jag under dagens föreläsning:[/b]
Såhär roligt hade jag för 5 minuter sedan:[/b]
PUSS[/b]
22 april, 2010 at 08:59 #441129Anonym anvandareMemberJÄVLA DJUUUUUUR!!!!!!!!!!!1 Grymma vikter, kommer det möjligtvis att bli film på detta någongång? Vore grymt kul att se. Hoppas skolan går bra för dig. PEACE :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.