Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 291 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    JÄVLA DJUUUUUUR!!!!!!!!!!!1 Grymma vikter, kommer det möjligtvis att bli film på detta någongång? Vore grymt kul att se. Hoppas skolan går bra för dig. PEACE :up:

Kanske filmar lite ikväll :up:

Skolan rullar på som vanligt… Hoppas det går bra för dig med Biff

Bismillah!

Passet inatt var UNIKT[/b]. Blev inkallad till jobbet, där vi har ett gym på ovanvåningen (med allt man behöver). Niklas och Iman kom ner efter jag jobbat klart (då vi inte hade tillgång till något annat gym) och allihopa satte nya personliga rekord. Högsta betyg på detta pass, verkligen…

Berättar allt om detta pass senare idag, och VIDEO kommer förhoppningsvis upp i veckan :emo-thumb[/b]

Ali Komai wrote:
    Passet inatt var UNIKT[/b]. Blev inkallad till jobbet, där vi har ett gym på ovanvåningen (med allt man behöver). Niklas och Iman kom ner efter jag jobbat klart (då vi inte hade tillgång till något annat gym) och allihopa satte nya personliga rekord. Högsta betyg på detta pass, verkligen…

Berättar allt om detta pass senare idag, och VIDEO kommer förhoppningsvis upp i veckan :emo-thumb[/b]

LÅTER GREAT :up:

Ali Komai wrote:

SQUATS[/b]
    1* 5 x 180kg
    4* 6 x 185kg

OVERHEAD PRESS[/b]
    4* 5 x 80kg
    1 x 100kg misslyckades totalt
    2 x 100kg PB. success!

DEADLIFT[/b]
    10 x 190kg

LAT-PULLDOWNS[/b]
    4* 10 x Xkg stog inga vikter på maskinen

BARBELL CURLS[/b]
    10 x 40kg
    8 x 45kg
    5 x 50kg

Total working sets: 20

This is heavy shit, I saw it.

ANIMAAAAAALLLL[/b], fan så grym du är, riktigt feta övningar och mycket vikt, jag gillart :up:8).

Du är lika hård som denna dude om inte hårdare :)

[youtube=L4RqDVQgcwI]

Nu kräver vi en STOR[/b] update!

Biotech wrote:
    Nu kräver vi en STOR[/b] update!

Har du saknat mig?

LOVAR[/b] en stor update. Skriver om senaste passet, och bifogar MASSA bilder från vårt pass tillsammans i gymmet på HEBES FRUKT & GRÖNT. Uppe senast Onsdag kväll ;)

nu är det snart torsdag morgon….

… MHMMMM [/b]

Japp! trött, sliten, smärta överallt.. Ont i knän, axlar och underarmar. Men det ingår i paketet. Mina tre ”styrkelyftar” veckor gjorde sitt. Positivt och negativt. Är nu mycket bättre på knäböj, och har högre smärttolerans, men känner mig inte återhämtad.

..SM-DEFFEN[/b] börjar snart. Ser fram emot att köra cardio, vara hungrig, och fokuserad… STAY HUNGRY[/b]

Köpte en ny kamera förra veckan, no more low quality pictures. Detta är sista bilden med min mobilkamera:[/b]

Här följer bilder från förra veckans pass på jobbet med mina IRON-BROTHERS

….. Jag kan vara HÅRDHÄNT[/b] ibland, fråga Niklas (eller Iman) :emo-thumb
    Som tur tänder båda till när man misshandlar dom. Får börja med sparkar snart!

NIKLAS[/b], folk vill se en video snart![/b]

DU ÄR MÄRKT![/b]

YEAH, sköna bilder, härligt att se när ni tar i ordentligt. Keep up the good work.

Tippar att det där är innan tyngsta setet knäböj?

Grymt kul att läsa din journal :)

om du menar handen på ryggen så får man en sån av ALI i princip innan alla set, svårt o säga när den mottogs=)

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.