Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 291 total)
  • Author

Groven, ser bra ut :up:, just keep up the hard work. Mvh cesse

Ali Komai wrote:
    Tack :D

22 år , 98-99 kg, 182 cm

Vägde in på 86 kg.

Det mesta om mig står på sidan 1 i tråden.

Varsågod kompis! :up:

Skrämmande med identiska stats,utom 1 års skillnad då

Kör hårt

sjukt ali, dina vader har krymt sjukt mkt. Var ju rätt ok till höger, o nu till vänster har de helt förtvinat! Vad har du gjort? :|

nu har du ju lite filmmaterial o bilder, släng upp’et!

Fast update:[/b]

• Skadade mig förra veckan, när jag skulle köra bakaxlar på lutande bänk. Har väldigt ont till vänster om mina trapezius. Sträckning? Muskelbristning? Who the f*ck knows. Avvaktar med ryggträning i en vecka till… Känner mig sliten
    • Väger nu 96-97kg
    • Bilderna nedan är från förra veckan. Ätardag följt av ett benpass!
    • Jobbar mindre fr.o.m nästa vecka och kommer uppdatera bättre!:worship:

Tack för ditt inlägg! Vi fortsätter kämpa på lenn! Din mat ser fantastiskt god ut! Ryggbiff eller?

Ser grymt ut, hoppas du läker ihop fint!

OXA wrote:
    Tack för ditt inlägg! Vi fortsätter kämpa på lenn! Din mat ser fantastiskt god ut! Ryggbiff eller?

Always! Lamm och fläsk!!! Fan blev hungrig nu…

Gustaf Lindberg wrote:
    Ser grymt ut, hoppas du läker ihop fint!

Tack Gustaf! Känns mycket bättre nu. Har lyckats avverka ett lätt axelpass och ryggpass. :up:

Blir ett benpass idag! har inte bestämt vad för typ av pass det blir än, men har varit sjukt sugen på GIANT sets på senare tid..

Uppdaterar efter passet!!!

Låter grymt där mannen, jag hoppas du läker ihop bra och får hålla dig hel. Kör på du är grym :up:

även vader kan alltså växa… min ursäkt håller alltså inte längre.
    Ser ruggigt bra ut, speciellt på din ålder med.

ändrar lite, det ser bra ut oavsett hur gammal man är , men det imponerar ännu mer på din ålder. Nu blev det nog rätt

Steppen1983 wrote:
    Låter grymt där mannen, jag hoppas du läker ihop bra och får hålla dig hel. Kör på du är grym :up:

Tack Järnbroder! Kollade dina pass i din dagbok.. Jag blir trött bara av att läsa alla set du avverkar.. Fortsätt träna hårt!

Richard B wrote:
    även vader kan alltså växa… min ursäkt håller alltså inte längre.
    Ser ruggigt bra ut, speciellt på din ålder med.

ändrar lite, det ser bra ut oavsett hur gammal man är , men det imponerar ännu mer på din ålder. Nu blev det nog rätt

Det går sjukt långsamt, men det är lite av det fina med. Känns mycket bättre när man får resultat the HARD way. Nu när jag vet att det inte är omöjligt ska jag kriga ännu hårdare!!!

Tack för komplimangen! När brukar byggare peaka? Ca 35 års ålder? Får skynda långsamt :emo-thumb

Längesen jag kikade in här ali, ser som vanligt grymt ut o kötta på!:)

jag kräver mer av din tid Ali ;) UPDATE

Ali Komai wrote:
    Tack Järnbroder! Kollade dina pass i din dagbok.. Jag blir trött bara av att läsa alla set du avverkar.. Fortsätt träna hårt!

Det går sjukt långsamt, men det är lite av det fina med. Känns mycket bättre när man får resultat the HARD way. Nu när jag vet att det inte är omöjligt ska jag kriga ännu hårdare!!!

Tack för komplimangen! När brukar byggare peaka? Ca 35 års ålder? Får skynda långsamt :emo-thumb

Jag gillar att dunka och har nog ett dolt DAMP skyller på det :D. trevlig helg

keep up the good work!!
    ser riktigt bra ut, kommer rocka SM!
    och sluta skada dig! det ar en order

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.