Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 291 total)
  • Author
    Cuttan wrote:
    Jävlar va hård du var där, jävligt stark är du med. Följer lite i bakgrunden men behövde skriva av mig efter bilderna :up:

Tack för avskrivningen Cuttan, det värmer.

Faogel_jr wrote:
    Riktigt riktigt grym form och storlek! :emo-thumb

Storleken har jag nu, formen hade jag då… Ska få till båda inom kort ;D

Aron wrote:
    Haha såg bilderna utan att läsa texten och tänkte ”så där såg han jävlar i mig inte ut i tisdags!” :). Upp med bilderna från tisdags istället.

Haha, inte lika roligt att lägga upp de nya bilderna när jag jämförs med sitt bättre jag. Men what the heck

Jimpah wrote:
    Oh lord, shit.. sådana bilder får mig att tänka över om det är dags att sluta träna o satsa på en karriär i schack.. Helt sjukt bra..

Följer din tråd och såg dig på Ahlströmer. F*ck chess, du hör hemma i byggarvärlden.:up: Du har gott om tid på dig fram till tävlingarna, kommer bli kul att se dig RIPPED.
    (P.S. Jag testade shack… :cry:)

Helvete vilken jävla fysik asså. Lycka till i SM!

GRYM FYSIK IRONBROTHER!!!!! MASS with CLASS :)

Thx guys![/b]

Tappat en del sedan förra veckan. Vägde igår 93,2kg efter frukosten (gröt + shake).

En bild från ryggpasset i Lördags:

:-*

[/b]

Bra tjocklek på ryggmuskulaturen! Ska bli intressant att se hur mycket muskler du har lagt på dig sedan förra tävlingen..

Aleksei wrote:
    Bra tjocklek på ryggmuskulaturen! Ska bli intressant att se hur mycket muskler du har lagt på dig sedan förra tävlingen..

Tack =) Ja det är spännande. Börjar närma sig nu!

Lite smått och gott:[/b]

Köpte idag för första gången kosttillskott för fettförbränning (förutom koffeintabletter som jag masskonsumerar).

Sci-Tek[/b] Adipokill[/b]

Testade det innan benpasset idag och kände av en BRUTAL termogen effekt ganska snabbt. Ska testa i några veckor och se hur det funkar. :up:

Måltid efter träningen: 220g Kyckling + 2dl ris

En bild som väcker många känslor inom mig. Förr i tiden var SJUKT BALLT:buttrock:[/b]

GOOOD OOOOLLLD CHIICKEN :) :up: . Keep up the good work. Diggar bilden från back in the days. Ha den bra dag. Mvh Cesse

Vad händer i Alivärlden?? Vill veta hur de går, lit bilder med!

Peace

Dåliga bilder via mobil på ALI, bättre från samma dag kommer snart upp!

[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15381797]

Åkte du möjligen buss från Frölunda Torg idag? :)

Johannes Eshak wrote:
    Dåliga bilder via mobil på ALI, bättre från samma dag kommer snart upp!

[http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.15381797]

Thank you BIG mayn Eshak!!! Poseringstränade imorse och det ser ännu bättre ut redan :up:

Jag ÄLSKAR att deffa

Gustaf Lindberg wrote:
    Åkte du möjligen buss från Frölunda Torg idag? :)

Tror inte det, man är ganska mentalt behindrad så långt in i dieten men vad jag vill minnas så bor jag i centrum och brukar hålla mig runt de här trakterna på morgnarna:pop:

Lite dagsform people. Kände mig ganska vätskig idag vilket syns. Kan bero på all cardio. No worries though![/b]
    Ingen mindre än LARRR[/b] tog bilderna och ville att jag skulle lägga upp på dagboken. Varit slö på sistone, skolan och träningen tar all min tid.

3 WEEKS (and a few days) OUT
    [/b]

:ph34r:

Rygg och bröst är riktigt bra, framförallt rygg. Armarna ligger lite efter, men det är du säkert medveten om.

Vore intressant att se benbilder också! Vad mäter armarna förresten?

Vad är hemligheten bakom den tjocka ryggen, förutom gener då? :) Trapzen är otroligt feta!

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.