- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 september, 2010 at 22:14 #441220Anonym anvandareMember
Jävlar smal midja :up:
8 september, 2010 at 22:34 #441221Anonym anvandareMemberCoolt med vakuumpose!
9 september, 2010 at 12:32 #441222Anonym anvandareMemberAleksei wrote:Rygg och bröst är riktigt bra, framförallt rygg. Armarna ligger lite efter, men det är du säkert medveten om.Vore intressant att se benbilder också! Vad mäter armarna förresten?
Vad är hemligheten bakom den tjocka ryggen, förutom gener då? Trapzen är otroligt feta!
Nope, hans armar ligger inte efter. Bilder är missvisande. Kolla första bilden så får du se
Enda posen som Ali har lite att jobba på är just hans sidechest där han glömmer att trycka till bicepsen på rätt sätt.
Det där med ryggen undrar jag med
9 september, 2010 at 14:11 #441223Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Nope, hans armar ligger inte efter. Bilder är missvisande. Kolla första bilden så får du seEnda posen som Ali har lite att jobba på är just hans sidechest där han glömmer att trycka till bicepsen på rätt sätt.
Det där med ryggen undrar jag med
De tre sista bilderna tycker jag talar för om att armarna gott skulle kunna vara lite större, men smaken är som baken.
9 september, 2010 at 15:38 #441224Anonym anvandareMemberGrymt Ali! Diggar din midja hårt, syns på SM!
9 september, 2010 at 22:59 #441225Anonym anvandareMemberSer bra ut Ali! Kommer säkert gå bra broder
13 september, 2010 at 11:37 #441226Anonym anvandareMemberTack för alla fina kommentarer allihop!
Mina armar är en svaghet, likaså mina vader, lår, rygg, bröst, utsida axlar. Vill även ha mer kött på min mage. :emo-thumb
Sitter på en farmakologiföreläsning där snubben pratar om Kortisol, en av byggarens värsta fiender. Jag vågar knappt lyssna ='(
Smått hungrig dessutom…
Bacon on top of chicken thighs on top of bacon on top of spareribs.24 september, 2010 at 23:36 #441227Anonym anvandareMemberYO![/b]
Har varit ganska frånvarande på senaste tiden. Mycket att göra och lite tid![/b]
De senaste veckorna har en ”vanlig” dag sett ut såhär:
cardio
skola
träna + cardio
plugga
posering + cardio
sova.Repeat.[/b]
Väger nu 90 kg +-1kg. Är tyngre om man jämför med Lucia 1w out. Och formen är ganska bra, lite finslipande kvar :emo-thumb
Börjar min kolhydratstömning på Söndag.
Ska försöka hålla er uppdaterade![/b]
25 september, 2010 at 00:02 #441228Anonym anvandareMemberBörjar hårdna till nu Ali, stabilt. Kommer äga scenen även i år!
Du skulle gå från vakuum till vanlig i front double biceps va? Om inte så tycker jag du ska göra det då jag tycker den vanliga passar dig bättre.
Ska du kriga nåt på exhale i veckan?
25 september, 2010 at 01:46 #441229Anonym anvandareMemberOJ OJ OJ, här händer det ta mig fan i mig grejor, GRYYYYYMT :up:, ser riktigt schysst ut Ali, tänk om man kunde få vara så där snygg en dag, men men man har bara sig själv att skylla. Beundrar dig som är student och köttar på med både plugg samt tävlingsdietar, det kräver sin man/kvinna, RESPECT. Håller tummarna hårt för dig och vi ses nog snart. Mvh cesse :up:
25 september, 2010 at 04:57 #441230Anonym anvandareMemberDin rygg är galen Ali och triccarna verkar ha samma hårdhet, helt jävla kanon!
27 september, 2010 at 13:55 #441231Anonym anvandareMemberAron wrote:Börjar hårdna till nu Ali, stabilt. Kommer äga scenen även i år!Du skulle gå från vakuum till vanlig i front double biceps va? Om inte så tycker jag du ska göra det då jag tycker den vanliga passar dig bättre.
Ska du kriga nåt på exhale i veckan?
Tackar och bockar Kommer inte göra någon vacuum i dubbelbiceps i obligatoriska. Vet inte om det blir någon exhale i veckan, kör i Life nära mig, då jag har grov tidsbrist, + att jag får låna deras grupprum för posering.
Steppen1983 wrote:OJ OJ OJ, här händer det ta mig fan i mig grejor, GRYYYYYMT :up:, ser riktigt schysst ut Ali, tänk om man kunde få vara så där snygg en dag, men men man har bara sig själv att skylla. Beundrar dig som är student och köttar på med både plugg samt tävlingsdietar, det kräver sin man/kvinna, RESPECT. Håller tummarna hårt för dig och vi ses nog snart. Mvh cesse :up:Haha, tack Cesse. Jag är fortfarande lika ful, fast med en förbättrad fysik. Mycket i skolan nu, prov imorgon, två laborationer + labbrapporter som väntar. Blir en grym utmaning… Tack för stödet:o
Albin wrote:Din rygg är galen Ali och triccarna verkar ha samma hårdhet, helt jävla kanon!Tror jag har fått till hårdheten även denna gång, ska bli gött att hänga med er efter tävlingen. Båda kommer ha ”ätardagar” :pop: Ses på plats
BIG BOI ALBIN27 september, 2010 at 14:01 #441232Anonym anvandareMemberHär en liten ”teaser”-video en av mina bästisar har gjort:emo-thumb
Vi funderar på att göra en till video, tycker ni det ska vara en ”Road to SM”, eller även innehålla klipp från pre-contest och själva tävlingen? Förberedelser osv..
[youtube=]27 september, 2010 at 14:03 #441233Anonym anvandareMemberKan inte få det att fungera,
Här är länken iaf
[http://www.youtube.com/watch?v=5cuuehl0VPI http://www.youtube.com/watch?v=5cuuehl0VPI%5D
27 september, 2010 at 16:07 #441234Anonym anvandareMember[youtube=5cuuehl0VPI]
Cool video, grym form:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.