Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 291 total)
  • Author

Ali… You´re the Man !

Jag skall ha din Journal uppe som exempel varje gång någon frågar om man inte blir tjock utav Fast Carbs.

– No sir, man blir ett djur, se här.

Ge mig lite bilder nu också så det finns något vettigt att se på detta forum.
    Kör hårt !

Inspiration! Riktigt grymt:up:

Pontus_H wrote:
    Ali… You´re the Man !

Jag skall ha din Journal uppe som exempel varje gång någon frågar om man inte blir tjock utav Fast Carbs.

– No sir, man blir ett djur, se här.

Ge mig lite bilder nu också så det finns något vettigt att se på detta forum.
    Kör hårt !

YOU’RE THE MAN!!!;)[/b]

Ska lägga upp bilder allteftersom, successivt, step by step ^^
    Bifogar en bild som du sa till mig att du tyckte om när jag vara nere i butiken någon gång under decembermånad.

FAST CARBS FOR LIFE!!!
    [/b]:up:

Foto: Mr. Jonas Lundberg
    Jockepettersen wrote:
    Inspiration! Riktigt grymt:up:

Thank You YOUNG BEAST. Detsamma!

Tack själv för passet!

Snyggt Ali. Och vilka jävla pass du drar :D

Dennis Johansson wrote:
    Snyggt Ali. Och vilka jävla pass du drar :D

Tack Dennis =) några 35kgs hantlar på bicep curls blir det inte but I’m getting there…you’re strong!

Första Torsdagen i läsperioden, det innebär att Chalmers har PUBRUNDA!!! DRINK DRINK DRINK. eller INTE. [/b]

Brukar oftast inte planera såhär på förhand, men har varit sjukt sugen på marklyft i några dagar nu.

Deadlift[/b], you and me[/b], IT’S OOOON[/b]:buttrock:

[http://www.youtube.com/watch?v=oLo4XAtamUM]

Ali Komai wrote:
    Cesse, tack för kommentaren, det värmer verkligen i vinterkylan:o Det är sånt här som får mig motiverad att fortsätta och ge allt! Jag hoppas innerligen att allt går bra för dig och att du mår så bra du kan må:up:

Ha det bra

Mvh, Ali

Säger bara vad jag tycker mannen :up: och roligt om det sporrar att köra på vidare. Har tenta imorgon så jag skippade träningen idag och imorgon för att sova ut ordentligt och vara laddad helt imorgon, men efter blir det ett redigt pass :D. Ha det bäst och trevlig kväll och tack för ditt önskade om välmående för min del, det uppskattas med :). MVH cesse

Ok, tillbaka. Ett GRYMT[/b] pass med Iman[/b] (bifogar bild så ni får se hur mannen, som hjälper mig squeeza de sista repetitionerna innan jag däckar, ser ut).
    Idag var det stämning på EXHALE[/b]! Alla bekanta ansikten och superstars samlade under taket på en av Sveriges coolaste hålor. Ljuset gynnar min go heavy[/b] mentalitet, och även om det kan bli för mycket järn ibland så känns det alltid som ett job well done efteråt.

Dagens recap:[/b]

RYGG.
    [/b]

warm up (DEADLIFT)
    4* successivt ökande vikt

DEADLIFT

1* 4 x 210kg
    1* 1 x 240kg (Som om de skickat mig till jorden med ett enda uppdrag i sikte, get that shit up![/b] Godkänt lyft, inget pretty, ren vilja)

SMALA LATSDRAG
    2* warm up
    1* 13 x 90
    1* 7 x 97,5
    1* 5 x 105 + 6 x 52,5 (drop set med fokus på squeeeze på den lättare vikten)

STÅNGRODD
    1* 17 x 70kg
    1* 9 x 100kg + 12 x 70kg (dropset)

SITTANDE KABELRODD (brett grepp)
    1* 13 x 67,5
    1* 6 x 75 + 8 x 45 (dropset)
    1* 8 x 67,5 + 10 x 37,5 (dropset, långsamma med stopp i slutläget på båda seten)

CHINS-MASKIN
    På denna maskin är lättare vikter svårare, dvs vikten pressar upp en.
    1* 15 x 70
    1* 8 x 60
    1* 7 x 50 (smalt grepp)

MAGE.[/b]

warm up (MAGMASKIN)
    2*

MAGMASKIN
    1* 7 x 40kg
    2* 6 x 45kg

SITUPS PÅ ”SITUPSSTÄLL” + fria vikter
    3* 8 x 20kg + så många jag orkade utan vikt direkt efteråt

I omklädningsrummet med HE-MAN[/b]:ph34r:

D va ett härligt pass, kan inte säga nåt annat. D känns jävligt gött att kunna träna med en sån skön kille som dig ALI ;)
    ses imon/ He_Man

Starkt marklyft! Vad är ditt personbästa?

Iman wrote:
    D va ett härligt pass, kan inte säga nåt annat. D känns jävligt gött att kunna träna med en sån skön kille som dig ALI ;)
    ses imon/ He_Man

Detsamma sötnos. Ses imorgon ;)

Jockepettersen wrote:
    Starkt marklyft! Vad är ditt personbästa?

Mitt personbästa är 1 x 240kg, men det var ca 1 år sen jag lyfte det senast (förutom idag). Min ”marklyftning” går i perioder, senast jag körde marklyft var t.ex 2v innan luciapokalen. Kommer nog köra regelbundet ett tag framöver nu, blandat hög och låg-reppare! :)

Ali Komai wrote:
    Mitt personbästa är 1 x 240kg, men det var ca 1 år sen jag lyfte det senast (förutom idag). Min ”marklyftning” går i perioder, senast jag körde marklyft var t.ex 2v innan luciapokalen. Kommer nog köra regelbundet ett tag framöver nu, blandat hög och låg-reppare! :)

Okej, marklyft är en grym övning för massa!

Get yah lazy ass over here and do some update’s BOOOOOOOOOOOOOOOOOY!!!

Johannes Eshak wrote:
    Get yah lazy ass over here and do some update’s BOOOOOOOOOOOOOOOOOY!!!

I’M BACK!!! [/b]

Okej, igår hade jag vilodag, brukar bli så på fredagar då jag börjar jobba några timmar efter skolan slutar. Denna fredag var speciell, och jag kunde unna mig en lång morgonpromenad med Iman och Rolex. Vackert, uppfriskande och FREEZIN’[/b].

Dagen avslutades, som varje fredag, med ett helt underbart arbetspass på hebes.:frust: Ett lager, där vi packar lådor av frukt och grönsaker på pallar som skickas iväg till affärerna på morgonen. Så alla kan köpa frukt. Heroiskt.

När jag kom hem vid 01- tiden satte jag mig vid datorn för att skriva in det jag skriver nu, vaknade ca 4 timmar senare med handen på tangentbordet. Bestämde mig för att ta det senare istället.. Well, better late than never.

Idag väntar ett BRUTALT[/b] axelpass

stay tuned…[/b]:emo-thumb

Bjuder på en bild Coach Östling tog efter DC…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.