Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 291 total)
  • Author

Blev ett träningspass på FYSIKEN kaserntorget idag, som har öppet hus. Trevlig öppen atmosfär, och speglar vid hantlarna som framhäver djuret i en.

Nuff’ said.[/b]

:nono:

AXLAR.
    [/b]

warm up (hantelpress)

HANTELPRESS

3* 6 x 45kg

MILITÄRPRESS I SMITH

djupa till strax under öronen, efter failure fortsätter man köra så många korta man orkar.
    1* 8 x 50kg + stång
    1* 6 x 70kg + stång
    1* 5 x 80kg + stång + 8 x 40 kg + stång DROPSET

CYBEX SIDE LATERALS
    1* 6 x 6
    1* 9 x 4 någon pressar ner på negativa så man får hålla emot!
    1* 8 x 4 samma sätt som ovan + maskin press SUPERSET

CYBEX KNÄSITTANDE SIDE LATERALS
    1* 9 x 50lbs

BAKAXLAR en maskin som fungerade med lufttryck? weird? felt good ;)

3* 20-30reps

DUMBBELL REAR LATERALS

2* 11-13 x 16kg

DUMBBELL SHRUGS
    3* 12-15 x 46kg
    1* 20 x 28kg

Ätardag[/b]:pop:

Kvällen avslutades med WHOPPER MEAL + BIG KING, KEX CHOKLAD + MJÖLK.

SLEEP TIGHT KIDZ
    [/b], I’M OUUUT[/b]

Yao! Det saknas något på din Morgonpromenadsoutfit (word of the day)
    Detta måste vi lösa…

Rolig Journal! Mkt bra fysik, spec för din ålder! Lycka till med dina satsningar, kommer följa denna!

Pontus_H wrote:
    Yao! Det saknas något på din Morgonpromenadsoutfit (word of the day)
    Detta måste vi lösa…

Hmm. Vad kan det vara? Ge mig en ledtråd! Du har redan gett mig allt jag behöver för att överleva en promenad :|

Fredrik.J wrote:
    Rolig Journal! Mkt bra fysik, spec för din ålder! Lycka till med dina satsningar, kommer följa denna!

Tack Fredrik, roligt att du gillar den:D Försökte komma in på din länk i din signatur men det verkar inte fungera?

BRA DÄR Groven :emo-thumb, fina pass. Riktigt bra draget i marklyftet. Måste komma igång med den igen, har inte kört på över 2,5 år, så det är väl dags att ta upp den igen. Ha en skön söndag. MVH cesse:)

Steppen1983 wrote:
    BRA DÄR Groven :emo-thumb, fina pass. Riktigt bra draget i marklyftet. Måste komma igång med den igen, har inte kört på över 2,5 år, så det är väl dags att ta upp den igen. Ha en skön söndag. MVH cesse:)

Marklyft är vackert, finns nog ingen roligare övning att ”maxa” i än just marklyft. Handlar om ren vilja. Grym mass-builder dessutom:up:
    Det är bara att börja lyfta igen, kör hårt Cesse!

Ali Komai wrote:
    Marklyft är vackert, finns nog ingen roligare övning att ”maxa” i än just marklyft. Handlar om ren vilja. Grym mass-builder dessutom:up:
    Det är bara att börja lyfta igen, kör hårt Cesse!

True mannen, så sant som det är sagt8)

Yes ska se till att börja med den nu till veckan som kommer bara dunka på, DRIVE IT ALL OUT.

Ha en skön söndag, keep up the good work.

MVH cesse:up:

Tack Fredrik, roligt att du gillar den:D Försökte komma in på din länk i din signatur men det verkar inte fungera?[/QUOTE]

Jag själv ligger årskullen under. Väldigt kul att det går bra för yngre tävlanden. Är på väg upp inom en snar framtid med, tiden får utvisa, har även jag en lång diet framför mig.
    Vet inte om det står någonstans men hur lång är du?

Fungerar nu iaf, blev inspirerad av dina giant set, märks det var ett tag sen man körde.

Kör hårt nu! :)

Fredrik.J wrote:
    Tack Fredrik, roligt att du gillar den:D Försökte komma in på din länk i din signatur men det verkar inte fungera?

Jag själv ligger årskullen under. Väldigt kul att det går bra för yngre tävlanden. Är på väg upp inom en snar framtid med, tiden får utvisa, har även jag en lång diet framför mig.
    Vet inte om det står någonstans men hur lång är du?

Fungerar nu iaf, blev inspirerad av dina giant set, märks det var ett tag sen man körde.

Kör hårt nu! :)

Härligt, hur länge ska du dieta? har någon tävling i sikte?
    Jag är 182 cm lång.
    Giant set är GRYMT för ben tycker jag. Roligt med varierande pass, känns det, funkar det.

Kör hårt du med Fredrik! Ska kolla in länken nu:up:

Jag hoppas att ni inte har saknat mig alltför mycket….:D

Skulle blivit ett benpass igår, men kändes som en vilodag inombords. INGEN[/b] har mer rätt om när jag ska[/b], och inte ska[/b] träna än min egen kropp, vi kommunicerar rätt så ofta. Och ack så rätt han hade, blev en superb[/b] vilodag. Avnjöt en vacker solig morgonpromenad. Blev lite plugg, i väntan på nattens matcher.

NFL PLAYOFFS![/b] (Amerikansk fotboll)

New York Jets vs Indianapolis Colts
    New Orleans Saints vs Minnesota Vikings

Bra matcher, speciellt den sistnämnda. Ska inte tjata på för mycket nu, men vill dela med mig av ett (ej fotbollsrelaterat) reklaminslag jag såg under matchen. Amerikansk reklam är oftast väldigt underhållande

[youtube=]

Kanske är det från fotbollen jag har fått min disciplin, krigsmentalitet.. Hård träning var det iallafall, men har aldrig varit likt ett brutalt benpass. I fotbollen var det alltid en Coach som gav en order, i byggning är det mer självplågeri. :emo-thumb

Här får ni se vad jag sysslade med på fritiden för några år sedan.

It’s ALL about love…

[/b]

HOLD ON[/b]. Tränade BEN tidigare idag (igår rättare sagt, måndag).

Recap från benpasset får ni om några timmar. Långt pass med He-Man och Linda. Fick även sällskap i gymmet av, The Man, The Legend, [http://www.landoftheorc.com Lars Östling][/b], som MISSHANDLADE sin rygg. Fick pump i ryggen bara av att titta på.

STAY TUNED…[/b]
    Ali Komai wrote:
    Härligt, hur länge ska du dieta? har någon tävling i sikte?
    Jag är 182 cm lång.
    Giant set är GRYMT för ben tycker jag. Roligt med varierande pass, känns det, funkar det.

Kör hårt du med Fredrik! Ska kolla in länken nu:up:

Jag skall snart börja, har en del att plocka av men får se var jag hamnar. Har alltid tävling i sikte men inte varit upp än, då tiden är kommen blir det långa cbb iaf, är lite tyst än :)

Kick ass

Öppet hus på Fysiken (kaserntorget) så vi kommer köra några pass där i veckan. Stor, öppen och luftig lokal med behaglig belysning.

Gårdagens Benpass:

QUADS.[/b]

warm up (SMITH SQUATS)

SQUATS i SMITH
    Djupa, långsamma och fina. tog som det skulle!

1* 9 x 120kg + stång
    1* 6 x 140kg + stång
    1* 3 x 180kg + stång

UTFALL i SMITH
    1* 12-15 x 20kg + stång
    1* 10-12 x 40kg + stång

HACK SQUAT
    1* 10 x 100kg långsam rörelse
    1* 12 x 100kg snabba explosiva
    1* 6 x 150kg + 4 x 100kg dropset!

SISSY SQUAT

4* räknade aldrig reps. riktigt bra finisher!

HAMS.[/b]
    Förstod inte hur mycket varje platta vägde på dessa maskiner, men jag körde på full rack.

SEATED LEG CURLS
    4* 10-12

LYING LEG CURLS
    3* 8-10

RYGGRESNINGAR (FÖR BAKLÅR)
    Brukar ofta köra denna övning för baklår. istället för att lyfta med ryggen, pressar jag med bakre delen av foten mot fotstödet. D.v.s, jag lyfter min överkropp genom att pressa bak med mina ben. Tar väldigt bra, rekommenderar detta!

3* 8-10 x kroppsvikt
    3* 10-12

I can’t touch this.[/b]

Härligt pass :D

GRYMT PASS mannen, reeeediga vikter, JUST DRIVE IT ALL OUT :up:8). Ha en skön kväll. MVH cesse

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.