Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 291 total)
  • Author
    Faogel_jr wrote:
    Härligt pass :D

I’m glad you liked it Faogel, känns inte lika härligt i benen idag!

Steppen1983 wrote:
    GRYMT PASS mannen, reeeediga vikter, JUST DRIVE IT ALL OUT :up:8). Ha en skön kväll. MVH cesse

Tack Cesse, brukar gå på känsla för det mesta, vikter är inte det viktigaste men visst är det gött med lite smärtsamma lyft ibland =D

@ FYSIKEN
    Dagens bröstpass kändes bättre än benpasset även om benpasset har bidragit med en tillfällig orörlighet i underkroppen.
    GRYM kontakt, speciellt på en flyes-maskin som jag först var skeptisk till. Which leads me to, döm aldrig en bok efter omslaget och döm aldrig en maskin efter dess utseende :emo-thumb

CHEST[/b]

warm up (SNED HANTELPRESS)

SNED HANTELPRESS
    Ca 1 minuts vila mellan set, snabba explosiva reps.

12 x 48,5kg
    10 x 48,5kg
    8 x 48,5kg

BÄNKPRESS
    Aldrig gillat plana bänkpress och känner inte att det är absolut nödvändigt att utföra denna övning för att utveckla brösten. Idag tyckte jag dock den var bra som variation.

20 x 80kg
    5 x 120kg
    2 x 140kg

FLYES (maskin)

Supersettade denna övning med ”reverse flyes” för bakaxlar som gick att utföra på samma maskin.

15 x 77,1kg (flyes) + 25 x 49,9kg (reverse flyes)
    8 x 104,3kg + 13 x 59kg
    7 x 104,3kg + 6 x 86,2kg

CABLES CROSS

SQUEEZE!

17 x 2,5
    10 x 4,5
    8 x 6,5

CALVES[/b]

6 set med 30s vila på benpress-maskin.

Önskar er ALLA en trevlig natt, sov gott![/b]:sleepy:

OVER AND OUT[/b]

Tänk på vad jag sa om vadträningen nu ali.. =) Funkar (allt är relativt, hehe) på mig i alla fall!

Bra pass!

KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!

Håller med dig om bänken, brukar köra den sällan, dunkar hellre plana och lutande hantelpressar, men klart för variationens skull åker den in ibland. BRA pass och härliga vikter. Keep it up mannen. MVH cesse:up:

Zebaztian wrote:
    Tänk på vad jag sa om vadträningen nu ali.. =) Funkar (allt är relativt, hehe) på mig i alla fall!

Bra pass!

KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!

Men Ali har snart ett par svinsnygga GG Byxor. Vad skall han då ha vader till?

Zebaztian wrote:

Bra pass!

KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!

Det var inte veckans riktiga vadpass, men jag körde dom precis som vilken annan muskelgrupp som helst och det tog. Explosive!
    Thx Seb:D

Pontus_H wrote:
    Men Ali har snart ett par svinsnygga GG Byxor. Vad skall han då ha vader till?

Älskar GG kläder. PONTUS, Kan inte du fixa en custom-made GG kostym jag kan ha på mitt bröllop någon vacker dag:o?

Ali Komai wrote:
    Det var inte veckans riktiga vadpass, men jag körde dom precis som vilken annan muskelgrupp som helst och det tog. Explosive!
    Thx Seb:D

Älskar GG kläder. PONTUS, Kan inte du fixa en custom-made GG kostym jag kan ha på mitt bröllop någon vacker dag:o?

Jag kan fixa allt, vilken färg ;) ?
    Jag vill ha en bild när du tränar i världens Exklusivaste tröja – Gaspari & Performence R´us. Gjord i 5 ex !

Var här inne och läste häromdagen och kom fram till att du och min arbetskamrat förmodligen spelat fotboll ihop, så jag visade honom och visst hade ni det, så jag ska hälsa ifrån Erik Brandkvist, han sa ett stort ”wow” över din form :)

Pontus_H wrote:
    Jag kan fixa allt, vilken färg ;) ?
    Jag vill ha en bild när du tränar i världens Exklusivaste tröja – Gaspari & Performence R´us. Gjord i 5 ex !

Lila. Tränar i den imorgon broder =)

hagsdoom wrote:
    Var här inne och läste häromdagen och kom fram till att du och min arbetskamrat förmodligen spelat fotboll ihop, så jag visade honom och visst hade ni det, så jag ska hälsa ifrån Erik Brandkvist, han sa ett stort ”wow” över din form :)

QB Erik! Det var längesedan jag träffade honom. Hälsa honom från mig:D Vad gör han nuförtiden?

Vilodag idag. Plugg, mat och massa naps. Bättre än så blir det inte. Suttit och tittat på ett gammalt Levrone klipp om och om igen som jag även postade upp på facebook. Ett väldigt inspirerande klipp :up:

RYGG IMORGON, kan knappt vänta…

I’m OUT[/b]!

[youtube=]

FY FAAAN han var så MIGHTY :up::worship:

En av dem bästa genom tiderna, diggar honom sten hårt.

Kolla på ett klipp som heter the best of kevin levrone som är 3 min och 16 sek på youtube, brukar peppa med det innan gympassen :)

Ha en bra dag vi höres.

MVH cesse

Nu måste du köra Levrone’s patenterade ”sido” most muscular nästa tävling!

One of those days…[/b] Allt flöt på hela dagen, och jag hade träningssug från det att jag öppnade ögonen, tills, hmm, har fortfarande träningssug. Blev återigen ett grymt pass i FYSIKEN.

Halvvägs in i passet gav ORC[/b] (Lars) mig vägledning. Jag kunde ge MER, i mina sittande rodd.

Jag: Hur?

Lars:Kör som om ditt LIV hängde på det… Nej Nej.. bättre.. Like YOUR MOTHERS LIFE depended on it!

Jag:Som när man är i en fight med en Gorilla? Gorillor är BRUTALA

Lars: :)

[youtube=]

DAGENS PASS:[/b]

RYGG.[/b]

warm up (Z-CURL ROWS)
    3*

SMITH ROWS
    vikterna är exklusive vikt för stång
    7 x 110kg
    11 x 100kg + 8 x 60kg + 7 x 40kg dropset!

WIDE GRIP LAT PULLDOWNS
    ingen aning om vilken vikt siffrorna symboliserar =)
    13 x 11 squeeeze!
    8 x 12 squeeeeeeeze!
    8 x 14 snabba explosiva!

SEATED CABLE ROWS
    13 x 15
    13 x 17
    9 x 20 + 2 dropset full rack
    8 x 20 gav allt. jag mot gorillan!

CYBEX EAGLE INCLINE PULL
    16 x 59kg
    10 x 104,3kg långsamma kontrollerade rörelser med kläm på slutet
    7 x 131,5

V-BAR PULLDOWNS
    12 x 10
    12 x 10
    25 x 8

DEADLIFTS
    långsamma och kontrollerade!
    10 x 140kg
    4 x 200kg

SQUATS
    avslutade dagen med lite böj, just for fun!
    13 x 80kg
    8 x 120kg
    8 x 140kg

PONTUS[/b], dessa är för dig :up:

Dags att fixa ny mobil/kamera snart… I hopp om bättre dagar

Må ni alla växa i natt

OVER AND OUT[/b][/b]

MEN DU skaaaaapligt pass, vilken OXE böj och mark i samma That´s some serious shit maan :), STARKT. Ät på och sov gott i natt. MVH cesse

Grym rygg! :up:

Parivash wrote:
    Nu måste du köra Levrone’s patenterade ”sido” most muscular nästa tävling!

Den posen är ENDAST tillåten att sätta om man är ett MASS-MONSTER. Har jag tur får du se mig sätta den någon gång i framtiden:nod

Ali Komai wrote:
    Den posen är ENDAST tillåten att sätta om man är ett MASS-MONSTER. Har jag tur får du se mig sätta den någon gång i framtiden:nod

”The Vulture is a freak of nature in his own way! That allows him to do any pose he desire.”

Amen! haha

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.