- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 januari, 2010 at 23:51 #440995Anonym anvandareMemberFaogel_jr wrote:Härligt pass
I’m glad you liked it Faogel, känns inte lika härligt i benen idag!
Steppen1983 wrote:GRYMT PASS mannen, reeeediga vikter, JUST DRIVE IT ALL OUT :up:. Ha en skön kväll. MVH cesseTack Cesse, brukar gå på känsla för det mesta, vikter är inte det viktigaste men visst är det gött med lite smärtsamma lyft ibland
@ FYSIKEN
Dagens bröstpass kändes bättre än benpasset även om benpasset har bidragit med en tillfällig orörlighet i underkroppen.
GRYM kontakt, speciellt på en flyes-maskin som jag först var skeptisk till. Which leads me to, döm aldrig en bok efter omslaget och döm aldrig en maskin efter dess utseende :emo-thumbCHEST[/b]
warm up (SNED HANTELPRESS)
SNED HANTELPRESS
Ca 1 minuts vila mellan set, snabba explosiva reps.12 x 48,5kg
10 x 48,5kg
8 x 48,5kgBÄNKPRESS
Aldrig gillat plana bänkpress och känner inte att det är absolut nödvändigt att utföra denna övning för att utveckla brösten. Idag tyckte jag dock den var bra som variation.20 x 80kg
5 x 120kg
2 x 140kg
FLYES (maskin)
Supersettade denna övning med ”reverse flyes” för bakaxlar som gick att utföra på samma maskin.15 x 77,1kg (flyes) + 25 x 49,9kg (reverse flyes)
8 x 104,3kg + 13 x 59kg
7 x 104,3kg + 6 x 86,2kg
CABLES CROSS
SQUEEZE!17 x 2,5
10 x 4,5
8 x 6,5CALVES[/b]
6 set med 30s vila på benpress-maskin.
Önskar er ALLA en trevlig natt, sov gott![/b]:sleepy:
OVER AND OUT[/b]
27 januari, 2010 at 12:15 #440996Anonym anvandareMemberTänk på vad jag sa om vadträningen nu ali.. Funkar (allt är relativt, hehe) på mig i alla fall!
Bra pass!
KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!
27 januari, 2010 at 13:46 #440997Anonym anvandareMemberHåller med dig om bänken, brukar köra den sällan, dunkar hellre plana och lutande hantelpressar, men klart för variationens skull åker den in ibland. BRA pass och härliga vikter. Keep it up mannen. MVH cesse:up:
27 januari, 2010 at 14:07 #440998Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Tänk på vad jag sa om vadträningen nu ali.. Funkar (allt är relativt, hehe) på mig i alla fall!Bra pass!
KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!
Men Ali har snart ett par svinsnygga GG Byxor. Vad skall han då ha vader till?
27 januari, 2010 at 15:48 #440999Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Tänk på vad jag sa om vadträningen nu ali.. Funkar (allt är relativt, hehe) på mig i alla fall!Bra pass!
KÖR HÅRT HARDCORE ALI!!
Det var inte veckans riktiga vadpass, men jag körde dom precis som vilken annan muskelgrupp som helst och det tog. Explosive!
Thx SebPontus_H wrote:Men Ali har snart ett par svinsnygga GG Byxor. Vad skall han då ha vader till?Älskar GG kläder. PONTUS, Kan inte du fixa en custom-made GG kostym jag kan ha på mitt bröllop någon vacker dag:o?
27 januari, 2010 at 16:00 #441000Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:Det var inte veckans riktiga vadpass, men jag körde dom precis som vilken annan muskelgrupp som helst och det tog. Explosive!
Thx SebÄlskar GG kläder. PONTUS, Kan inte du fixa en custom-made GG kostym jag kan ha på mitt bröllop någon vacker dag:o?
Jag kan fixa allt, vilken färg ?
Jag vill ha en bild när du tränar i världens Exklusivaste tröja – Gaspari & Performence R´us. Gjord i 5 ex !27 januari, 2010 at 19:00 #441001Anonym anvandareMemberVar här inne och läste häromdagen och kom fram till att du och min arbetskamrat förmodligen spelat fotboll ihop, så jag visade honom och visst hade ni det, så jag ska hälsa ifrån Erik Brandkvist, han sa ett stort ”wow” över din form
27 januari, 2010 at 23:00 #441002Anonym anvandareMemberPontus_H wrote:Jag kan fixa allt, vilken färg ?
Jag vill ha en bild när du tränar i världens Exklusivaste tröja – Gaspari & Performence R´us. Gjord i 5 ex !Lila. Tränar i den imorgon broder
hagsdoom wrote:Var här inne och läste häromdagen och kom fram till att du och min arbetskamrat förmodligen spelat fotboll ihop, så jag visade honom och visst hade ni det, så jag ska hälsa ifrån Erik Brandkvist, han sa ett stort ”wow” över din formQB Erik! Det var längesedan jag träffade honom. Hälsa honom från mig:D Vad gör han nuförtiden?
Vilodag idag. Plugg, mat och massa naps. Bättre än så blir det inte. Suttit och tittat på ett gammalt Levrone klipp om och om igen som jag även postade upp på facebook. Ett väldigt inspirerande klipp :up:
RYGG IMORGON, kan knappt vänta…
I’m OUT[/b]!
[youtube=]28 januari, 2010 at 11:35 #441003Anonym anvandareMemberFY FAAAN han var så MIGHTY :up::worship:
En av dem bästa genom tiderna, diggar honom sten hårt.
Kolla på ett klipp som heter the best of kevin levrone som är 3 min och 16 sek på youtube, brukar peppa med det innan gympassen
Ha en bra dag vi höres.
MVH cesse
28 januari, 2010 at 23:36 #441004Anonym anvandareMemberNu måste du köra Levrone’s patenterade ”sido” most muscular nästa tävling!
28 januari, 2010 at 23:45 #441005Anonym anvandareMemberOne of those days…[/b] Allt flöt på hela dagen, och jag hade träningssug från det att jag öppnade ögonen, tills, hmm, har fortfarande träningssug. Blev återigen ett grymt pass i FYSIKEN.
Halvvägs in i passet gav ORC[/b] (Lars) mig vägledning. Jag kunde ge MER, i mina sittande rodd.
Jag: Hur?
Lars:Kör som om ditt LIV hängde på det… Nej Nej.. bättre.. Like YOUR MOTHERS LIFE depended on it!
Jag:Som när man är i en fight med en Gorilla? Gorillor är BRUTALA
Lars:[youtube=]DAGENS PASS:[/b]
RYGG.[/b]
warm up (Z-CURL ROWS)
3*SMITH ROWS
vikterna är exklusive vikt för stång
7 x 110kg
11 x 100kg + 8 x 60kg + 7 x 40kg dropset!WIDE GRIP LAT PULLDOWNS
ingen aning om vilken vikt siffrorna symboliserar
13 x 11 squeeeze!
8 x 12 squeeeeeeeze!
8 x 14 snabba explosiva!SEATED CABLE ROWS
13 x 15
13 x 17
9 x 20 + 2 dropset full rack
8 x 20 gav allt. jag mot gorillan!CYBEX EAGLE INCLINE PULL
16 x 59kg
10 x 104,3kg långsamma kontrollerade rörelser med kläm på slutet
7 x 131,5V-BAR PULLDOWNS
12 x 10
12 x 10
25 x 8DEADLIFTS
långsamma och kontrollerade!
10 x 140kg
4 x 200kgSQUATS
avslutade dagen med lite böj, just for fun!
13 x 80kg
8 x 120kg
8 x 140kgPONTUS[/b], dessa är för dig :up:
Dags att fixa ny mobil/kamera snart… I hopp om bättre dagar
Må ni alla växa i natt
OVER AND OUT[/b][/b]
28 januari, 2010 at 23:50 #441006Anonym anvandareMemberMEN DU skaaaaapligt pass, vilken OXE böj och mark i samma That´s some serious shit maan , STARKT. Ät på och sov gott i natt. MVH cesse
28 januari, 2010 at 23:58 #441007Anonym anvandareMemberGrym rygg! :up:
29 januari, 2010 at 16:47 #441008Anonym anvandareMemberParivash wrote:Nu måste du köra Levrone’s patenterade ”sido” most muscular nästa tävling!Den posen är ENDAST tillåten att sätta om man är ett MASS-MONSTER. Har jag tur får du se mig sätta den någon gång i framtiden:nod
29 januari, 2010 at 16:54 #441009Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:Den posen är ENDAST tillåten att sätta om man är ett MASS-MONSTER. Har jag tur får du se mig sätta den någon gång i framtiden:nod”The Vulture is a freak of nature in his own way! That allows him to do any pose he desire.”
Amen! haha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.