Vulture’s nest

Home Forums Dagböcker Vulture’s nest

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 291 total)
  • Author

Nice pass mannen och grymt nice mat :D, SLURP hehehe. Ha en riktigt bra dag. MVH cesse

SEG[/b] skoldag, trött Ali… Kom hem, åt och somnade sedan på soffan. Tiden var redan bestämd till 18.00, då gänget skulle träffas i Life Centrum.

16.37[/b] Vaknade med dregel i ansiktet. Inte trevligt. Halsade lite chicken and rice och somnade om.

17.30[/b] Vaknade, intog 5 skopor RAGE (Ltd.Edition) och gick sedan ner till Life. Bara att komma fram var ett krig, då jag för varje steg sjönk ner i en slaskpöl. Bring it on mother nature. Gravity ain’t shit![/b]

Lars Östling, Iman, och dennes broder Armin var dagens soldater. Vi förberedde oss för ett krig mot våra ryggar. We teamed up, Iman + Armin, Lars + Ali.

Minns inte så mycket vikter. Mycket känsla och free-style. Även några enstaka set av andra övningar som jag inte tar med här, kändes det inte gick vi snabbt vidare!

It’s ON! [/b]

RYGG.[/b]

SEATED ROW (maskin)
    4set

V-BAR PULLDOWNS
    3set

BARBELL ROWS
    3set

PULLDOWN (maskin)
    3set

ALI: SQUATS
    4sets, upp till 160kg + 2 dropset

Fint pass!!![/b]

TEACHER AND STUDENT[/b]

BARBELL ROWS[/b]

GRAND MASTER SIDE CHEST Á JUGGERNAUT[/b]

Vi är snälla!:nerd:[/b]

NATTI[/b]:lazy:

Hör av er nästa gång så hänger man gärna på! Bara att vara i närheten av er är ju alltid inspirerande!! Längesen man träffade Lars också!

Kör hårt!! And I know you will!!!!

Zebaztian wrote:
    Hör av er nästa gång så hänger man gärna på! Bara att vara i närheten av er är ju alltid inspirerande!! Längesen man träffade Lars också!

Kör hårt!! And I know you will!!!!

Sure thing Zeb! Blir gött att ha dig där också. Du inspirerar=)

Hörs snart Iron Brother! :buttrock:

Grymt kul o se bilder på er. Ni ser förbannat hårda ut trots att jag vet att både Lars och Ali är snälla som bamse. Är man stor får man vara snäll =).

YEAH, nice pics and good workout :up: Keep it up. MVH cesse

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaali bombaye!!!!!! Ali bombaye!!!

Biotech wrote:
    Grymt kul o se bilder på er. Ni ser förbannat hårda ut trots att jag vet att både Lars och Ali är snälla som bamse. Är man stor får man vara snäll =).

”Cruelty is from the weak. Gentleness is left to the strong.” ^^

Steppen1983 wrote:
    YEAH, nice pics and good workout :up: Keep it up. MVH cesse

Thx Big Man!

Parivash wrote:
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaali bombaye!!!!!! Ali bombaye!!!

You know it Iron Brother:emo-thumb

Iväg till jobbet nu, lång laboration med mycket dötid i skolan. Men för att underhålla er denna fina fredagskväll, så bifogar jag ett klipp min kompis Habib satte ihop efter min tävling.

ENJOY! [/b]

[youtube=]

Det är först när man skadar sig som man uppskattar hur härligt det är att vara skadefri. Nu är detta inte speciellt allvarligt, men tillräckligt för att hindra mig att greppa hantlar och tunga vikter. Skadade min tumme när jag stog målvakt i en liten inomhusturnering (fotboll) jobbet hade anordnat. För att inte tala om krampattackerna jag har fått hela dagen då jag inte har till vana att springa snabbt.

Detta tvingade mig att koncentrera mig på att utmatta axlarna, på ett annorlunda sätt. Light weight, high volume!

Då jag hade problem att greppa, drog jag en läderrem runt handleden och kopplade den till kabeln (läderremmen är till för att ha runt ankeln och köra ben med i cable). Blev väldigt många Sidolyft med kabel. Och några set lyft med hantlar. Fram, sida och bakaxlar i ett COMBO[/b]. Knappt någon vila bland setsen. Resultatet var en brutal brännande pump som höll i sig 1 timme efter passets slut….

SÖNDAG, är en bra dag

LEGS + SUPERBOWL = [/b]:P

coleslaw,tonfisk,ägg,ris[/b]

Vilken härlig journal! Keep up the good work

Ser ut att gå bra här inne Ali och det gillar vi =D Hardcore

MUMS gött att se all god mat som du snaskar i dig, UNDERBART :). Ha en skön kväll. MVH cesse

Söndagens match (superbowl) var grym, ännu grymmare var vad jag åt. Lägger upp några bilder

Dagens pass avverkades i Life City. Detta gym lämpar sig väldigt bra för bröstträning. Några väldigt bra ”maskiner” som leder till MASS DESTRUCTION[/b].

Tummen besvärar mig fortfarande (buuuhuuu don’t be such a girlie man!![/b]). Men jag tränar runt det, och passen blir minst lika bra som innan.

INCLINE DUMBBELL PRESS
    20 x 25kg
    15 x 30kg
    12 x 40kg
    8 x 50kg mycket tumsmärta, MYCKET bröstkontakt

INCLINE PRESS (sittande, lik hammer strength)
    15 x 50kg
    9 x 70kg

CHEST PRESS (maskin)
    numera min favorit pressrörelse. aldrig känt mig missnöjd efter ett set här!
    18 x 60kg
    12 x 100kg
    10 x 100kg

CABLE FLYES (sittande)
    (vikt /arm)
    20+ x 25kg
    15+ x 35kg
    8 x 45
    10 x 30 squueeeeeze

ENJOY![/b]

Åt BLAND ANNAT 2 snickersglassar, minst 10 delicato kokosbollar, och Odins gatukök dubbel 150 burger. Allt var godare än vad det ser ut på bild. Jag lovar….[/b]

:ph34r:

Kul med fler som seriöst satsar mot scenen igen och för dagbok. Inte så ofta någon av byggarna lägger upp sina träningsprinciper för allmänheten. Lycka till och vi kanske ses på SM!

biffen669 wrote:
    Kul med fler som seriöst satsar mot scenen igen och för dagbok. Inte så ofta någon av byggarna lägger upp sina träningsprinciper för allmänheten. Lycka till och vi kanske ses på SM!

Det var grymt roligt att tävla. Brukade alltid får höra att det är en ”oslagbar känsla att stå på scen”, men man förstår det först när man gör det! Vi ses nog på SM. Blir det någon tävling för din del biffen? :D

Det är alltid roligt att få ta del av andras ”träningsprinciper” och att dela med sig. Blir bara glad om mitt sätt att träna kan hjälpa någon annan att nå sitt mål.
    :up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 291 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.