- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 februari, 2010 at 02:24 #441070Anonym anvandareMember
Väldigt rolig journal måste jag säga, stark som fan är du å rätt ung med. Keep it up:up:
25 februari, 2010 at 07:21 #441071Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:Den ges av Chalmers Industriell Ekonomi.. Läser vid sidan om Men kommer gärna ner någon gång för en lunch ändå.Hope to see you soon Big Zeb:drinks:
Vilken jävla Machine du är mannen, helt otroligt, du imponerar inte bara styrkemässigt och viktmässigt, utan skolmässigt med, R E S P E C T[/b] kan jag bara säga:worship:. Well done och kul att se en annan som dunkar mycket övningar på ryggen. Ha en bra dag.
MVH cesse:up:
25 februari, 2010 at 12:43 #441072Anonym anvandareMemberAli Komai wrote:….. svettas fortfarandeSportlife Almedal stänger klockan 21.30, idag kom jag hem vid 20.00. Hade det inte varit för Lars hade det blivit Life eller Sportlife Ullevi, båda stänger 22.00. Vi passar på att få lite inspiration av ORCEN innan han åker iväg till Arnold’s i slutet av veckan:up:
20.32[/b]: Iman plockar upp mig, The Fast and The Furious: Gothenburg Drift
20.47[/b]: Jag och min vapendragare går fram till receptionen.
20.50[/b]: Viktoria löser in min ”prov-träning” i en vecka kupong
20.57[/b]: The War begins….
4* LAT PULLDOWNS
4* UNDERHAND LAT PULLDOWNS
3* SEATED ROWS (MASKIN MED FRIA VIKTER)
2* BARBELL ROWS
3* LYING T-BAR ROW
3* SEATED CABLE ROWS (V-GRIP)
3* SEATED CABLE ROWS (MASKIN, EN-HANDS GREPP,KABEL)
2* LAT PULLDOWNS (MASKIN, EN-HANDS GREPP,KABEL)
3* LAT PULLDOWNS (MASKIN,CYBEX)
3* SEATED ROWS (MASKIN,CYBEX
= 30 sets[/b]Rep-range = 5-20
Sets/minute = 1.1
21.31[/b]: Gymmets omklädningsrum, andfådd
21.36[/b]: Calle Ekman visar mig sina brutala wheels i omklädningsrummet.:up:
21.47[/b]: Jag, He-Man och Lars beger oss mot bilen, men FÖRST fotar Lars mig när jag gör en bdb framför en stängd butik med folk i receptionen som tror jag är ett psykfall:buttrock:
It’s all part of the game…[/b]
Som ni märker gick det ganska snabbt, varken jag eller Iman hann skriva ner något… Hade vi någon tid hämtade vi andan. Syre behövs.
LIVE LONG AND PROSPER[/b]Grymt pass! Kanske syns på almedal Kör hårt!
Mvh
26 februari, 2010 at 17:09 #441073Anonym anvandareMemberDen här killen kan träna.
1 mars, 2010 at 00:27 #441074Anonym anvandareMember… HELLO EVERYBODY!!![/b]
Den är tillbaka, den allsmäktiga mustaschen. Efter gårdagens pass, kom jag hem och rakade mig. Något gick snett, och nu är min mustasch tillbaka. Den ger mig krafter.
Gårdagens och dagens pass, ägde rum i Irene Andersen Gym[/b], i receptionen stod givetvis Irene som alltid är lika trevlig att prata med. Gymmet har nyligen fått in massa Hammer Strength utrustning! Ett bra gym, med ett hardcore-feel över det. Mycket järn runt omkring en när man tränar, vilket jag gillar…
Lördag: [/b]
PECS.[/b]
INCLINE BENCH PRESS
8 x 110kg
5 x 130kg
3 x 150kg (1 helt själv, 2 med hjälp)HAMMER STRENGTH CHEST PRESS
20 x 30kg
8 x 80kg
6 x 100kg
12 x 50kgDUMBBELL FLYES
2* 4 x 35kgEfter detta set brände det till på ett dåligt sätt i min högra bröstmuskel, så jag avbröt passet genast. Var i princip klar ändå, hade en brutal pump..
Idag:[/b]
LEGS.[/b]
LYING LEG CURLS
24 x 55kg
10 x 80kg
8 x 80kg
8 x 80kg + 8 x 55kg + 20 x 35kg DROPSET!!!RYGGRESNINGAR (FÖR BAKLÅR)
12 x kroppsvikt
8 x 15kg
6 x 15kgDUMBBELL LYING LEG CURLS
13 x 15kg
6 x 25kgHAMMER STRENGTH HACK PRESS
Något mellan en vanlig HACK maskin och BENPRESS. Tog riktigt bra!
20 x 100kg
14 x 175kg
10 x 200kgLEG PRESS (Ett ben i taget)
2* 18-20 x 150kgLEG EXTENSIONS
10 x 80kg
12 x 100kg
6 x 130kgSQUATS
12 x 80kg nice and slow!
15+ x 120kgSTANDING CALF RAISE
8 set med ökande vikt!Love the machines!!![/b]Iman var grymt sugen på MAX hamburgare. Såpass att han tvinga mig att äta med honom . Hot American + extra kött och Snickers[/b]
Och sist, men inte minst…. min nya vän…[/b]
GODNATT ALLIHOP!!! [/b]
1 mars, 2010 at 13:24 #441075Anonym anvandareMemberMAX is the best JAG ÄLSKAR DET. Bra pass där mannen. PEace
5 mars, 2010 at 09:19 #441076Anonym anvandareMemberI’m alive…[/b]
Har blivit lite dålig på att uppdatera på sistone. Så, här följer en update:
– Tränat ett ryggpass enligt [http://mdtv.musculardevelopment.com/contests/2010-arnold-classic/2722-road-to-the-arnold-kai-greene-trains-back-with-dorian-yates-part-one.html MuscularDevelopment] klippet där Dorian ”Coachar” Kai Green och dennes Coach Oscar Arden. Explosiv koncentrisk fas, hålla vikten i toppläget ”1,2” och långsamt ner på excentriska fasen. Det svider till ordentligt, och det blir inte lika tunga vikter som vanligt. Antar att det är något man får vänja sig vid. Har tränat på detta sätt ett fåtal gånger tidigare. Det är ett bra sätt att utmatta muskeln, men jag har problem med att bibehålla intensiteten under passet. De flesta dagar är jag i ”KILL or get killed”-mode när jag ska träna, och därför föredrar jag den lite mer aggressiva typen av träning, där det är explosiva och snabba repetitioner á Branch Warren som gäller (fast med större rörelseomfång, till skillnad från Branch som kör väldigt korta repetitioner). Det är svårt att inte se ut som en djävul när man kör tungt och snabbt, och detta är träningssättet som oftast passar mig bättre då jag kan vara intensiv passet igenom, och känna att jag demolerat så mycket som möjligt.
– Nästa vecka börjar tentaveckan, och jag tar ut en vilovecka starting TODAY! 3 tentor, labbrapporter och presentationer tar sin tid.
Ain’t nuttin’ to it BUT TO DO IT![/b]
Detta kan innebära att det blir lite sämre med uppdateringar från min sida, men några inlägg (vem vet, kanske inte träningsrelaterade?) ska jag nog hinna med.
Axlar/Triceps igår:
4* Militärpress
2* Shoulder press (friviktsmaskin)
4* Dumbbell Side Laterals
4* Bent over rear delt cable raise (bakaxlar i kabel:) )I axelpressen fick jag ont på samma ställe som förra bröstpasset, det känns som en sträckning. Med den kommande vilan så hinner det förhoppningsvis läka..
6* Cable pushdowns (en arm i taget, med squeeze i slutläget)
3* Cable pushdowns (V-grepp)
3* Dumbbell skull crushers
2* French curlLite dåligt med detaljer, men valde att inte ta med mig anteckningsblocket dessa dagar.. Relativt korta pass har det blivit.
Nedan ser ni en bild på SUPERGRÖT, receptet på denna delikatess fick jag från [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.319989 Samir Troudi’s blogg]
1 portion:
-250gr minikeso
-2 ägg
-1 msk rågmjöl (funkar nog med vanligt mjöl med)
Blanda ihop allt och stek
Tillbehör väljer ni själva
ARNOLD CLASSIC!!![/b]
Who am I rooting for?
You know it :emo-thumb
[http://www.landoftheorc.com/ Lars Östling] & Branch Warren , lycka till…:o[/b]
5 mars, 2010 at 09:41 #441077Anonym anvandareMemberKul att läsa här om dina pass sat tankar mannen, jag förstår vad du menar då du talar om dem olika träningsstilarna, well man får ju väga liksom och se det som funkar bäst för en själv eller varva dem som sagt var. Ha en riktigt bra helg och keep up the good work. MVH Cesse:emo-thumb
7 mars, 2010 at 20:52 #441078Anonym anvandareMemberEfter tentorna kommer dina depåer vara välfyllda av kolhydrater, nervsystemet återhämtat och på högspänning och psyket törstigt och rastlöst. Ge oss det hårdaste schemat vi skådat och slå alla dina rekord!
Lycka till på tentorna nu!
:up:10 mars, 2010 at 11:39 #441079Anonym anvandareMemberYeah buddy, nu får du göra ett avtryck i min nya tråd
/Rickard
[http://forum.body.se/showthread.php?t=99312]
10 mars, 2010 at 22:03 #441080Anonym anvandareMemberTack för dina ord! De värmer i denna istid.
Må du få GH-utsöndring i natt!
11 mars, 2010 at 22:23 #441081Anonym anvandareMemberNu var det längesen, du måste va galet redo att träna hårt nu efter all vila!
11 mars, 2010 at 23:36 #441082Anonym anvandareMemberTycker det börjar bli dags för Almedal igen :bb:
12 mars, 2010 at 01:16 #441083Anonym anvandareMemberBiotech wrote:Nu var det längesen, du måste va galet redo att träna hårt nu efter all vila!Än är jag inte fri, men jag körde första passet idag. BACK. !!! Senast på Lördag börjar jag med regelbundna inlägg igen. Sry for the delay bro! Roligt att träffa dig häromdagen, tyckte dina Gunz blivit lite köttigare :emo-thumb
Calle Ekman wrote:Tycker det börjar bli dags för Almedal igen :bb:Det var ett bra ställe att träna på, men jag har kort på Life och Exhale, och har slut på friträning på Sportlife…. så nästa gång det blir gratis köttar vi ben :buttrock:
15 mars, 2010 at 11:50 #441084Anonym anvandareMembertänk ali, du är så ung. du har sån potential. som den här killen:
[http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=614033]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.