War On The Eastcoast – Johannes 2008

Home Forums Dagböcker War On The Eastcoast – Johannes 2008

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 236 total)
  • Author
    haze_79 wrote:
    Tjenare!

Fan du är stark du! Riktiga grymma vikter. Grattis till PB!

Tjena mannen!

Ja det gick bra igår,, men tyvärr pajjade ju axeln.
    Åker nog till gymmet en sväng senare och sätter mig på cykeln, haha!

Johannes-S wrote:
    Ehh, dom känns, så mycket kan jag säga, haha:p
    Tack, det var ett riktigt bra pass faktiskt. Idag blev det axlar men hade ätit som en riktig sopa igår så det gick inge bra alls, uppdaterar det sen.

Hoppas helgen varit bra!

När har u planer för att komma ner hit?

Vanessa Frykman wrote:
    När har u planer för att komma ner hit?

Vi har inte planerat in någon speciell helg ännu, men det blir förmodligen ganska snart. Jag lovar att säga till när vi bestämt helg :up:

Körde lite vader, mage och 30min cykel på gymmet idag.

Gosse starka pattar, COME ON DICEL SHOOW THEM. Blir lite foto ikvall pa gymmet, sa sanrt kommer lite bilder. Keep it up bro. PEACE

Steppen1983 wrote:
    Gosse starka pattar, COME ON DICEL SHOOW THEM. Blir lite foto ikvall pa gymmet, sa sanrt kommer lite bilder. Keep it up bro. PEACE

Jasså det blir fotosession med steppen ikväll alltså, då ska jag hålla utkik efter de bilderna sen. Ska bli kul att se hur du ser ut nu! :up:

Starka tuttar där J! :up:

David Frykman wrote:
    Starka tuttar där J! :up:

Tack!
    Visserligen kul med pb, men det var nog ändå inte värt det (även om det inte var i just det setet jag gjorde illa mig), har ju inte kunnat träna ordentligt sedan i måndags, eller jag har rättare sagt inte kunnat klä på mig för egen maskin sedan i måndags, inte förrän idag. Idag känns axeln mycket bättre och jag håller tummarna för ytterligare förbättring till imorgon och för var dag som går nu. Imorgon har jag iallafall planerat in ett benpass utan övningar som trycker på axel eller nacke.

Hoppas allt är bra med er! :up:

Det närmaste träning man kommit idag är väl lite tittande på ”Jay Cutler-Ripped to shreds”, jävligt bra film tycker jag! Kom på mig själv på slutet när han körde latsen att för varje rep han gjorde så satt jag här i min sköna stol och spände ryggen :bb:

Man har ju hört många jämförelser mellan Ronnies och Jays filmer om att Ronnie är så underhållande och hardcore men inte Jay, där håller jag inte med ett endaste dugg.
    Jag tycker Jay bjuder väldigt mycket på sig själv och ger en väldigt bra inblick i hans träning m.m. Den som säger att den mannen inte tränar hårt är ju antingen blind eller bara jävligt korkad…

JAY FTW!!:up:[/b]

Awesome!

AleKS84 wrote:
    Awesome!

;)

Hur går det med dieten? Ledig något snart?

Dieten går bra, hade dock ett par ”cheat”-dagar under viloveckan pga att jag kände mig riktigt sliten och inte återhämtade mig nå bra…
    Jag jobbar hela helgen, men sen är jag ledig några dagar.:emo-thumb

AleKS84 wrote:
    Dieten går bra, hade dock ett par ”cheat”-dagar under viloveckan pga att jag kände mig riktigt sliten och inte återhämtade mig nå bra…
    Jag jobbar hela helgen, men sen är jag ledig några dagar.:emo-thumb

Samma här, har haft några fuskdagar nu i veckan, men helgen bli clean.
    Kan väl höras nästa vecka då.

Nyss kört ett lätt pass. Hams, quads & calves.
    Körde bara övningar jag kände jag kunde köra utan att få ont i axeln.

Sittande bencurl
    Några lätta set först
    50 kg x ca 15
    55 kg x ca 15
    60 kg x 12
    65 kg x 10 drop till 40 kg x ?

Liggande bencurl[/b]
    40 kg x 12 (tunga j*vel)
    30 kg x 12
    30 kg x 12

Sittande vadpress[/b]
    30 kg x 30
    30 kg x ca 25
    30 kg x ca 20
    30 kg x ca 20

Benpress[/b]
    8 st 27 kilos x 12
    8 st 27 kilos x 12
    8 st 27 kilos x 15

Sittande enbenspress[/b]
    60 kg x 10 / ben
    60 kg x 10 / ben

Benspark[/b]
    40 kg x ?
    40 kg x ?

Stretchade ordentligt efteråt.[/b]

Körde triceps och mage idag. Olika varianter pushdowns gick bra, när jag skulle köra biceps gick det bra 1 rep hantelcurl med 11 kiloshantlarna sen la jag ner det.

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 236 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.