- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 februari, 2008 at 19:22 #775525Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote::happy: Nämen J, är du igång igen med ny journal!? Vad kul! Make me proud.
Yes,, när jag ändå är inne här nästan varje dag kan jag ju lika gärna skriva liTTe om vad jag själv håller på med. Nu så väntar jag på en comeback från din sida också :up:
6 februari, 2008 at 19:33 #775526Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Yes,, när jag ändå är inne här nästan varje dag kan jag ju lika gärna skriva liTTe om vad jag själv håller på med. Nu så väntar jag på en comeback från din sida också :up::nod You bet J, working on it… liTTe!
6 februari, 2008 at 19:49 #775527Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote::japp: You bet J, working on it… liTTe!I know
6 februari, 2008 at 21:29 #775528Anonym anvandareMemberFan va kul att se dig skriva här igen!
Jag är övertygad om att du kommer nå dina mål, kör hårt!
Mvh David
6 februari, 2008 at 21:32 #775529Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Fan va kul att se dig skriva här igen!Jag är övertygad om att du kommer nå dina mål, kör hårt!
Mvh David
Gött att höra! Ja klart jag ska det :up:
7 februari, 2008 at 06:42 #775530Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Tryckte det här i käften för någon timme sen…Men helvete du är ju värsta gourmetkocken, den där döda fågeln ser ju riktigt smakfull ut
Lycka till med träningen och de uppsattta målen:emo-thumb7 februari, 2008 at 11:59 #775531Anonym anvandareMemberErika wrote:Men helvete du är ju värsta gourmetkocken, den där döda fågeln ser ju riktigt smakfull ut
Lycka till med träningen och de uppsattta målen:emo-thumbOm man ändå ska äta den kan man ju lika gärna tillaga den så den smakar gott
Tack!
8 februari, 2008 at 19:25 #775532Anonym anvandareMemberFan vad skoj att du har kickat igång en hård journal Carnal, då är det du o jag mot sommaren 2008, Wish all the best of luck mannen, nu kör vi, LETS GO TO WAAAR MAAAN , Ripped as a dick. mvh cesse
9 februari, 2008 at 16:19 #775533Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kortet går ut i september så vi får väl se då, haha :emo-thumb Jag har ju 3 ggr kvar på workout kortet som jag köpte så lite mer ska vi kriga!Time to change gym buddy, u have to get your hammerstrenght ON!
Härligt att du har dragit igång en journal igen…KFIBB!!10 februari, 2008 at 23:49 #775534Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Fan vad skoj att du har kickat igång en hård journal Carnal, då är det du o jag mot sommaren 2008, Wish all the best of luck mannen, nu kör vi, LETS GO TO WAAAR MAAAN , Ripped as a dick. mvh cesseHaha va fan
AleKS84 wrote:Time to change gym buddy, u have to get your hammerstrenght ON!
Härligt att du har dragit igång en journal igen…KFIBB!!Har ju kort till september vet du…
Har förresten varit förkyld som ett as sen i torsdags kväll, antar att träningspasset med 2 timmars sömn tog ut sin rätt ändå tyvärr.
Hoppas kunna köra om några dagar.11 februari, 2008 at 05:23 #775535Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:
Benspark: Brukar inte maxa här pga ryggproblem, men så har jag redan ganska bra ben från golf som jag la av med för 5-6 år sedan.
11 februari, 2008 at 09:34 #775536Anonym anvandareMemberVandraren wrote:You are back mannen! :up:
11 februari, 2008 at 10:07 #775537Anonym anvandareMemberHallå Johannes
Hur var helgen? Jag hade en riktig slapper helg behövde det . Nu är det en ny vecka där man ska kriga på gymmet. Ska du träna ngt idag?11 februari, 2008 at 10:57 #775538Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hallå Johannes
Hur var helgen? Jag hade en riktig slapper helg behövde det . Nu är det en ny vecka där man ska kriga på gymmet. Ska du träna ngt idag?Tja!
Helgen var lugn, jag har varit förkyld sen i torsdags, inte tränat sen i onsdags och det kommer nog inte bli träning förrän tidigast onsdag iaf.
I fredags drog vi till Stockholm och var där till lördagen… Vi kommer åka ner inom några veckor igen och då hoppas jag vara fit for fight för ett pass./ J
11 februari, 2008 at 11:00 #775539Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Tja!
Helgen var lugn, jag har varit förkyld sen i torsdags, inte tränat sen i onsdags och det kommer nog inte bli träning förrän tidigast onsdag iaf.
I fredags drog vi till Stockholm och var där till lördagen… Vi kommer åka ner inom några veckor igen och då hoppas jag vara fit for fight för ett pass./ J
Ok låter bra :up: krya på dig nu .
säg till så kör vi äntligen ett pass hhahahahaha -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.