War On The Eastcoast – Johannes 2008

Home Forums Dagböcker War On The Eastcoast – Johannes 2008

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 236 total)
  • Author
    lovelysmile wrote:
    mm bra! kiiip ap da sirkulasjån… när du har träningsvärk. :nod

:nod Lika bäst det

Johannes-S wrote:
    FY FAN vilken jävla träningsvärk jag redan fått, och värre kommer det att bli!!

Underbart :p

Låter ju som om träningen går rätt bra nu…så bra att det kanske borde dyka upp lite nya träningsbilder snart?:emo-thumb

Kör hårt på benpasset imorgon!

Erika wrote:
    Låter ju som om träningen går rätt bra nu…så bra att det kanske borde dyka upp lite nya träningsbilder snart?:emo-thumb

Kör hårt på benpasset imorgon!

Nja jag har bara kört ett pass efter 8 dagars vila, men det passet kändes bra. Kanske kan fixa nån bild eller filmklipp snart.

(Dagsformsbild får vänta ett tag iallafall, haha)

Johannes-S wrote:
    Det är väl ungefär som en vanlig arbetsdag ju… Matlådor! :emo-thumb

yes men skillnaden är att jag knappt har några raster mellan, därför drinkarna, tyvärr men som man säger här Spain is different, men det är den enda dagen som är bajs så det går fint med resten, bara tuta o köra. varit iväg på helg tripp till norra spanien i helgen, var skoj. back to work in the gym this night. Ha det gott, keep up the good work.:emo-thumb

MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    yes men skillnaden är att jag knappt har några raster mellan, därför drinkarna, tyvärr men som man säger här Spain is different, men det är den enda dagen som är bajs så det går fint med resten, bara tuta o köra. varit iväg på helg tripp till norra spanien i helgen, var skoj. back to work in the gym this night. Ha det gott, keep up the good work.:emo-thumb

MVH cesse

Ja det är bara att köra på nu!!

Blev ett pass imorse i ett rasande tempo, höll på att dö trots väldigt lätta vikte, tänkte jag skulle köra igenom alla muskelgrupper minst 1 gång nu efter jag varit sjuk innan jag kör som vanligt.

Så här körde jag idag

Värmde först upp med crosstrainer och några set benspark

Böj

4 set 80kg ganska många reps

Mark

80x ?
    110×10 2 set

Stående vadpress

100×20
    100×16
    100×15

Sen körde jag en ny maskin för magen, riktigt jävla bra tog den, kommer jag köra fler gånger framöver helt klart. Avslutade hela kalaset med 10 min stretching.

Gött mate, that´s the way to go :)

1 tim 30 min promenad blev det lite tidigare ikväll, smakade underbart gott med 250g kylling och 230g (kokt) potatis när jag kom hem….

Hittade några gamla bilder jag kan slänga in,, 1,5-2 år gamla.

Senare idag blir det konditionsträning, skulle gissa att det blir crosstrainer och rodd (om ryggen orkar). Passet igår känns rejält i framförallt ben men även lite i nedre rygg.

Johannes-S wrote:
    Senare idag blir det konditionsträning, skulle gissa att det blir crosstrainer och rodd (om ryggen orkar). Passet igår känns rejält i framförallt ben men även lite i nedre rygg.

Det blev endast crosstrainer, jag tänkte att jag kör bara det och kör slut på mig.

30 min blev det, startade på nivå 2 och höjde sedan 1 nivå för varje 5 minuter som gick, sista 5 på nivå 7 alltså. Körde 5 minuter cykel efteråt också väldigt sakta, sen stretch (stel).

Känns riktigt gött i kroppen nu.

Här är lite saker jag stoppat i käften den senaste tiden:

1: Mellanmål 200g keso, 1 banan, 1 kiwi

2: 250g Kyckling, 150g potatis (kokt vikt) och en halv avokado, sitter och trycker i mig detta precis nu faktiskt.

3: Den här bakade jag förra veckan när jag var sjuk, sjukt sugen och tyckte sjukt synd om mig själv och ja, hela kakan gick åt den dagen och inte bara den här biten.

Fan mannen du är ju duktig på att laga mat ser jag, sugen att bli min blivande hushållare i framtiden :D samt träningspartner?

Johannes-S wrote:
    Här är lite saker jag stoppat i käften den senaste tiden:

1: Mellanmål 200g keso, 1 banan, 1 kiwi

2: 250g Kyckling, 150g potatis (kokt vikt) och en halv avokado, sitter och trycker i mig detta precis nu faktiskt.

3: Den här bakade jag förra veckan när jag var sjuk, sjukt sugen och tyckte sjukt synd om mig själv och ja, hela kakan gick åt den dagen och inte bara den här biten.

Det var inte illa du….ser ju riktigt gott ut
    Hade jag haft dina matlagnings-skills skulle min diet bli betydligt svårare:P

Steppen1983 wrote:
    Fan mannen du är ju duktig på att laga mat ser jag, sugen att bli min blivande hushållare i framtiden :D samt träningspartner?

Nja jag har fullt upp med att vara min egen… Hoppas träningen och dieten din gå bra!

Erika wrote:
    Det var inte illa du….ser ju riktigt gott ut
    Hade jag haft dina matlagnings-skills skulle min diet bli betydligt svårare:P

Haha är det så. Kokt fågel är väl inte så dumt det heller (har jag hört.) :D

Snart axlar och mage!![/b]

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 236 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.