- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2008 at 23:49 #775600Anonym anvandareMember
Jävlar, rätt hård tid på rodden! Eller så beror det på att jag är tjock och inte gjort ngt konditions relaterat på 6månder!
23 februari, 2008 at 23:55 #775601Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Jävlar, rätt hård tid på rodden! Eller så beror det på att jag är tjock och inte gjort ngt konditions relaterat på 6månder!Är det? Det var 8:38 minuter från helvetet, jag hade ju kört rygg så var riktigt jobbigt men en ganska klar putsning av tiden från passet innan, tänkte köra efter varje pass så får se om jag kan putsa ytterligare nästa pass.
23 februari, 2008 at 23:56 #775602Anonym anvandareMemberSov nu Johannes! Klockan e snart 12! Ben i morgon kväll???
ZONE
23 februari, 2008 at 23:58 #775603Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Är det? Det var 8:38 minuter från helvetet, jag hade ju kört rygg så var riktigt jobbigt men en ganska klar putsning av tiden från passet innan, tänkte köra efter varje pass så får se om jag kan putsa ytterligare nästa pass.För mig går det fan över 10min iaf!
23 februari, 2008 at 23:59 #775604Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Sov nu Johannes! Klockan e snart 12! Ben i morgon kväll???ZONE
Snart så.. :emo-thumb
Kört igår och idag plus målat här hemma idag så vilar nog imorgon men hänger gärna med på ett benpass en annan dag. Får köra extra hårt för jag bangade armpasset sist, haha!
24 februari, 2008 at 00:02 #775605Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Snart så.. :emo-thumbKört igår och idag plus målat här hemma idag så vilar nog imorgon men hänger gärna med på ett benpass en annan dag. Får köra extra hårt för jag bangade armpasset sist, haha!
:emo-thumb
Thats cool my friend!
ZONE
24 februari, 2008 at 00:07 #775606Anonym anvandareMemberzonecapone wrote::emo-thumbThats cool my friend!
ZONE
Men du, hur gick inspelningen idag? Jag måste gå ner till Alex någon dag och kolla det senaste ni filmat, jag har inte sett något nyare än passet med Homan tror jag… Benpasset med Roddy och Cici verkar coolt!
24 februari, 2008 at 00:07 #775607Anonym anvandareMemberBlir mitt första benpass efter min 2 veckors super förkylning! Laddar med pizza i dag så ska nog ha tryck! LOL! Har annars också börjat cleana ur min redan hyffsat cleana diet… Addar cardio första mars! MEN varje Lördag blir det ett TON junk food!!!
Keep pumpin`bro!
ZONE24 februari, 2008 at 00:09 #775608Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Men du, hur gick inspelningen idag? Jag måste gå ner till Alex någon dag och kolla det senaste ni filmat, jag har inte sett något nyare än passet med Homan tror jag… Benpasset med Roddy och Cici verkar coolt!Vi fick mycket gjort i dag! GALNA mellan scèner! Nästan så The producer började tvivla på att jag inte är galen faktiskt!
:p
ZONE
24 februari, 2008 at 00:09 #775609Anonym anvandareMemberIntrot till filmen blir VASST!
Natti gotta sleep now!
ZONE
24 februari, 2008 at 00:14 #775610Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Blir mitt första benpass efter min 2 veckors super förkylning! Laddar med pizza i dag så ska nog ha tryck! LOL! Har annars också börjat cleana ur min redan hyffsat cleana diet… Addar cardio första mars! MEN varje Lördag blir det ett TON junk food!!!Keep pumpin`bro!
ZONESamma här men jag har redan börjat med cardion. Men idag blev det en hel del junk. Blev pizza från american take away bl a, den var inte alls dum
zonecapone wrote:Vi fick mycket gjort i dag! GALNA mellan scèner! Nästan så The producer började tvivla på att jag inte är galen faktiskt!:p
ZONE
Låter bra!! :up:
zonecapone wrote:Introt till filmen blir VASST!Natti gotta sleep now!
ZONE
Det kommer hela filmen bli är jag helt säker på!!
Godnatt
24 februari, 2008 at 11:49 #775611Anonym anvandareMemberIdag blir det vila från gymmet men 1 eller 2 promenader kommer det bli iallafall, det är riktigt skönt väder på östkusten idag!
Imorgon är det ben som gäller och då har jag tänkt prova frontböj för första gången.
25 februari, 2008 at 13:36 #775612Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Idag blir det vila från gymmet men 1 eller 2 promenader kommer det bli iallafall, det är riktigt skönt väder på östkusten idag!Imorgon är det ben som gäller och då har jag tänkt prova frontböj för första gången.
låter bra det mannen, är du nog redigt bra imorgon. berätta sedan om din erfarenhet med frontböjen. kört lite förut men tycker det är skönare att köra vanliga, just med att ha stången över axlarna och bröstet, blir sådant tryck, men kanske bara jag som är för vek .
PEACE
25 februari, 2008 at 13:50 #775613Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:låter bra det mannen, är du nog redigt bra imorgon. berätta sedan om din erfarenhet med frontböjen. kört lite förut men tycker det är skönare att köra vanliga, just med att ha stången över axlarna och bröstet, blir sådant tryck, men kanske bara jag som är för vek .PEACE
Ska iväg och testa nu :emo-thumb
25 februari, 2008 at 17:11 #775614Anonym anvandareMemberSå då var veckans första pass avklarat, det var fram och baksida ben som kördes och det gick riktigt bra! Skippade dock frontböjen som jag hade tänkt prova, kom på att jag älskar köra vanliga böj.
Uppvärming: Löpband + några set benspark.
Böj
Först några sett på 50 och 70 för att bli riktigt varm
100 kg x 6
120 kg x 6
100 kg x 10Sittande bencurl[/b]
55 kg x 12
55 kg x 12
55 kg x 10Enbenspress[/b]
80 kg x 8
60 kg x 12Raka mark[/b]
80 kg x 12Sen blev det 3 magövningar med 2 set i varje.
Förbränning: 2019 meter rodd på 8:32.[/b] [/b]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.