War On The Eastcoast – Johannes 2008

Home Forums Dagböcker War On The Eastcoast – Johannes 2008

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 236 total)
  • Author

Jävlar, rätt hård tid på rodden! :P Eller så beror det på att jag är tjock och inte gjort ngt konditions relaterat på 6månder! :D

MATTI wrote:
    Jävlar, rätt hård tid på rodden! :P Eller så beror det på att jag är tjock och inte gjort ngt konditions relaterat på 6månder! :D

Är det? Det var 8:38 minuter från helvetet, jag hade ju kört rygg så var riktigt jobbigt men en ganska klar putsning av tiden från passet innan, tänkte köra efter varje pass så får se om jag kan putsa ytterligare nästa pass.

Sov nu Johannes! Klockan e snart 12! Ben i morgon kväll???

ZONE

Johannes-S wrote:
    Är det? Det var 8:38 minuter från helvetet, jag hade ju kört rygg så var riktigt jobbigt men en ganska klar putsning av tiden från passet innan, tänkte köra efter varje pass så får se om jag kan putsa ytterligare nästa pass.

För mig går det fan över 10min iaf! :

zonecapone wrote:
    Sov nu Johannes! Klockan e snart 12! Ben i morgon kväll???

ZONE

Snart så.. :emo-thumb

Kört igår och idag plus målat här hemma idag så vilar nog imorgon men hänger gärna med på ett benpass en annan dag. Får köra extra hårt för jag bangade armpasset sist, haha!

Johannes-S wrote:
    Snart så.. :emo-thumb

Kört igår och idag plus målat här hemma idag så vilar nog imorgon men hänger gärna med på ett benpass en annan dag. Får köra extra hårt för jag bangade armpasset sist, haha!

:emo-thumb

Thats cool my friend!

ZONE

zonecapone wrote:
    :emo-thumb

Thats cool my friend!

ZONE

Men du, hur gick inspelningen idag? Jag måste gå ner till Alex någon dag och kolla det senaste ni filmat, jag har inte sett något nyare än passet med Homan tror jag… Benpasset med Roddy och Cici verkar coolt!

Blir mitt första benpass efter min 2 veckors super förkylning! Laddar med pizza i dag så ska nog ha tryck! LOL! Har annars också börjat cleana ur min redan hyffsat cleana diet… Addar cardio första mars! MEN varje Lördag blir det ett TON junk food!!!

Keep pumpin`bro!
    ZONE

Johannes-S wrote:
    Men du, hur gick inspelningen idag? Jag måste gå ner till Alex någon dag och kolla det senaste ni filmat, jag har inte sett något nyare än passet med Homan tror jag… Benpasset med Roddy och Cici verkar coolt!

Vi fick mycket gjort i dag! GALNA mellan scèner! Nästan så The producer började tvivla på att jag inte är galen faktiskt!

:p

ZONE

Introt till filmen blir VASST!

Natti gotta sleep now!

ZONE

zonecapone wrote:
    Blir mitt första benpass efter min 2 veckors super förkylning! Laddar med pizza i dag så ska nog ha tryck! LOL! Har annars också börjat cleana ur min redan hyffsat cleana diet… Addar cardio första mars! MEN varje Lördag blir det ett TON junk food!!!

Keep pumpin`bro!
    ZONE

Samma här men jag har redan börjat med cardion. Men idag blev det en hel del junk. Blev pizza från american take away bl a, den var inte alls dum :P

zonecapone wrote:
    Vi fick mycket gjort i dag! GALNA mellan scèner! Nästan så The producer började tvivla på att jag inte är galen faktiskt!

:p

ZONE

Låter bra!! :up:

zonecapone wrote:
    Introt till filmen blir VASST!

Natti gotta sleep now!

ZONE

Det kommer hela filmen bli är jag helt säker på!!

Godnatt

Idag blir det vila från gymmet men 1 eller 2 promenader kommer det bli iallafall, det är riktigt skönt väder på östkusten idag!

Imorgon är det ben som gäller och då har jag tänkt prova frontböj för första gången.

Johannes-S wrote:
    Idag blir det vila från gymmet men 1 eller 2 promenader kommer det bli iallafall, det är riktigt skönt väder på östkusten idag!

Imorgon är det ben som gäller och då har jag tänkt prova frontböj för första gången.

låter bra det mannen, är du nog redigt bra imorgon. berätta sedan om din erfarenhet med frontböjen. kört lite förut men tycker det är skönare att köra vanliga, just med att ha stången över axlarna och bröstet, blir sådant tryck, men kanske bara jag som är för vek :|.

PEACE

Steppen1983 wrote:
    låter bra det mannen, är du nog redigt bra imorgon. berätta sedan om din erfarenhet med frontböjen. kört lite förut men tycker det är skönare att köra vanliga, just med att ha stången över axlarna och bröstet, blir sådant tryck, men kanske bara jag som är för vek :|.

PEACE

Ska iväg och testa nu :emo-thumb

Så då var veckans första pass avklarat, det var fram och baksida ben som kördes och det gick riktigt bra! Skippade dock frontböjen som jag hade tänkt prova, kom på att jag älskar köra vanliga böj.

Uppvärming: Löpband + några set benspark.

Böj
    Först några sett på 50 och 70 för att bli riktigt varm
    100 kg x 6
    120 kg x 6
    100 kg x 10

Sittande bencurl[/b]
    55 kg x 12
    55 kg x 12
    55 kg x 10

Enbenspress[/b]
    80 kg x 8
    60 kg x 12

Raka mark[/b]
    80 kg x 12

Sen blev det 3 magövningar med 2 set i varje.

Förbränning: 2019 meter rodd på 8:32.[/b] [/b]

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 236 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.