Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 2,885 total)
  • Author
    Johannes-S wrote:
    Det är var jag som tog den, det var väl den bilden jag gjorde sin city av har jag för mig… Du får krya på dig! Peace

Aiiight!!!
    Heres Johannes work!

-ZONE CAPONE-
    GOIN` SINCITY!!

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/zone_oneweekout_07/oneweekout_sincity-big.jpg]ZONE[/b]

zonecapone wrote:
    ser ut som en TJOCK POJKE!

Tror inte du såg ut som en pojke ens när du var barn!!

Haha coolt! Något jag la märke till nu som jag inte tänkt på förut var att örat nästan ser genomskinligt ut.

Johannes-S wrote:
    Haha coolt! Något jag la märke till nu som jag inte tänkt på förut var att örat nästan ser genomskinligt ut.

Yeah jag var så deffad! Som en Guppy fisk du vet..sånna där genomskinliga folk har i sitt akvarium! Now thats riped!!!

ZONE

Palle wrote:
    Tror inte du såg ut som en pojke ens när du var barn!!

LOL!

Cool true story… Första gången jag skulle tävla så hade min morsa ej sett mig utan tröja på hela deffen. Jag smög in i provhytten på hennes butik & ropade på henne & när hon kom hoppade jag ut & gjorde en krabba för henne! Hon tittade tyst & länge innan hon utbrast: -Har jag verkligen fött ”det” där?
    ZONE

zonecapone wrote:
    LOL!

Cool true story… Första gången jag skulle tävla så hade min morsa ej sett mig utan tröja på hela deffen. Jag smög in i provhytten på hennes butik & ropade på henne & när hon kom hoppade jag ut & gjorde en krabba för henne! Hon tittade tyst & länge innan hon utbrast: -Har jag verkligen fött ”det” där?
    ZONE

HAHAHAHAHAHA:D, känner igen det där, fast jag ej har tävlat men min mor vägrar ju acceptera att jag bygger, som du vet, hon bara FÖR VEM OCH VAD GÖR DU DET, VAD VILL DU BEVISA?????? well well det är bara säga bli grov så får du knulla mera

PEACE

zonecapone wrote:
    I`m fat and happy homie!
    :D

No worries though I`m at my uglyest point now so it can only get better!

Bara den här minst sagt envisa förkylningen släpper så jag kan börja träna igen så kommer kosten att skärpas & formen bli en BRA offseason form! Som sagt mentalt gör den här förkylningen/vilan från träning mig enbart gott…RIKTIGT sugen att äta all that good clean offseason food & sparka igång seriös offseason träning ala PROJECT FREAK nu!!!!!

ZONE

Well homie sounds good. Krya på dig eller som man säger i spanien que te mejores tio!!! Vi höres och ses snart. Train Eat Grow. PEACE

Steppen1983 wrote:
    HAHAHAHAHAHA:D, känner igen det där, fast jag ej har tävlat men min mor vägrar ju acceptera att jag bygger, som du vet, hon bara FÖR VEM OCH VAD GÖR DU DET, VAD VILL DU BEVISA?????? well well det är bara säga bli grov så får du knulla mera

PEACE

Steppen you are crazy!! :D Damned bro du MÅSTE byta avatar! Folk som inte känner dig tror ju att du går omkring & ser ut så där! Spain sounds good bro!
    :up:

ZONE

Yo Frida! Presa Canario/Pit! Damned that some crazy bad ass mix!

Vi håller på att kolla hur det blir med Lucia trippen…vore riktigt kul att åka…

Peace!
    ZONE

TUESDAY

Bättre i förkylningen i dag…Blir dock vila någon dag till…
    Känner mig som en ”vanlig” otränad men blev lite förvånad när jag kollade mig i spegeln i morse faktiskt! Såg bra mycket coolare ut än jag kände mig! Guess the muscles stays on a while even without training after all!

Soft morgon med min dotter… Softar på shopen & ska fylla på med lite varor här nu.

PIC OF THE DAY:[/b]

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/zonebadinagoodway01.jpg]Summer 2003… För er som undrade hur jag ser ut utan skägg… LOL!

Peace!
    ZONE[/b]

4 timmar innan invägning

Pssst
    Tuesday :whistle:

Vanessa Frykman wrote:
    Pssst
    Tuesday :whistle:

LOL!

Johannes-S wrote:
    4 timmar innan invägning

Yeah buddy! :emo-thumb

ZONE

zonecapone wrote:
    Steppen you are crazy!! :D Damned bro du MÅSTE byta avatar! Folk som inte känner dig tror ju att du går omkring & ser ut så där! Spain sounds good bro!
    :up:

ZONE

Hehe ni är bara för sköna (Frida och Zone), tycker det är kul att ha den där bilden så folk kan tro vad de vill men visst jag byter väl kanske snart ;), will see. Have a great week keep on pumpin. PEACE

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.