- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2007 at 11:02 #212686Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Det är var jag som tog den, det var väl den bilden jag gjorde sin city av har jag för mig… Du får krya på dig! Peace
Aiiight!!!
Heres Johannes work!-ZONE CAPONE-
GOIN` SINCITY!!
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/zone_oneweekout_07/oneweekout_sincity-big.jpg]ZONE[/b]12 november, 2007 at 11:04 #212687Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:ser ut som en TJOCK POJKE!Tror inte du såg ut som en pojke ens när du var barn!!
12 november, 2007 at 11:06 #212688Anonym anvandareMemberHaha coolt! Något jag la märke till nu som jag inte tänkt på förut var att örat nästan ser genomskinligt ut.
12 november, 2007 at 11:08 #212689Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Haha coolt! Något jag la märke till nu som jag inte tänkt på förut var att örat nästan ser genomskinligt ut.Yeah jag var så deffad! Som en Guppy fisk du vet..sånna där genomskinliga folk har i sitt akvarium! Now thats riped!!!
ZONE
12 november, 2007 at 11:11 #212690Anonym anvandareMemberPalle wrote:Tror inte du såg ut som en pojke ens när du var barn!!LOL!
Cool true story… Första gången jag skulle tävla så hade min morsa ej sett mig utan tröja på hela deffen. Jag smög in i provhytten på hennes butik & ropade på henne & när hon kom hoppade jag ut & gjorde en krabba för henne! Hon tittade tyst & länge innan hon utbrast: -Har jag verkligen fött ”det” där?
ZONE12 november, 2007 at 17:36 #212691Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:LOL!Cool true story… Första gången jag skulle tävla så hade min morsa ej sett mig utan tröja på hela deffen. Jag smög in i provhytten på hennes butik & ropade på henne & när hon kom hoppade jag ut & gjorde en krabba för henne! Hon tittade tyst & länge innan hon utbrast: -Har jag verkligen fött ”det” där?
ZONEHAHAHAHAHAHA:D, känner igen det där, fast jag ej har tävlat men min mor vägrar ju acceptera att jag bygger, som du vet, hon bara FÖR VEM OCH VAD GÖR DU DET, VAD VILL DU BEVISA?????? well well det är bara säga bli grov så får du knulla mera
PEACE
12 november, 2007 at 17:43 #212692Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:I`m fat and happy homie!
No worries though I`m at my uglyest point now so it can only get better!
Bara den här minst sagt envisa förkylningen släpper så jag kan börja träna igen så kommer kosten att skärpas & formen bli en BRA offseason form! Som sagt mentalt gör den här förkylningen/vilan från träning mig enbart gott…RIKTIGT sugen att äta all that good clean offseason food & sparka igång seriös offseason träning ala PROJECT FREAK nu!!!!!
ZONE
Well homie sounds good. Krya på dig eller som man säger i spanien que te mejores tio!!! Vi höres och ses snart. Train Eat Grow. PEACE
12 november, 2007 at 20:45 #212693Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:HAHAHAHAHAHA:D, känner igen det där, fast jag ej har tävlat men min mor vägrar ju acceptera att jag bygger, som du vet, hon bara FÖR VEM OCH VAD GÖR DU DET, VAD VILL DU BEVISA?????? well well det är bara säga bli grov så får du knulla meraPEACE
Steppen you are crazy!! Damned bro du MÅSTE byta avatar! Folk som inte känner dig tror ju att du går omkring & ser ut så där! Spain sounds good bro!
:up:ZONE
13 november, 2007 at 11:10 #212694Anonym anvandareMemberYo Frida! Presa Canario/Pit! Damned that some crazy bad ass mix!
Vi håller på att kolla hur det blir med Lucia trippen…vore riktigt kul att åka…
Peace!
ZONE13 november, 2007 at 11:17 #212695Anonym anvandareMemberTUESDAY
Bättre i förkylningen i dag…Blir dock vila någon dag till…
Känner mig som en ”vanlig” otränad men blev lite förvånad när jag kollade mig i spegeln i morse faktiskt! Såg bra mycket coolare ut än jag kände mig! Guess the muscles stays on a while even without training after all!Soft morgon med min dotter… Softar på shopen & ska fylla på med lite varor här nu.
PIC OF THE DAY:[/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/zonebadinagoodway01.jpg]Summer 2003… För er som undrade hur jag ser ut utan skägg… LOL!
Peace!
ZONE[/b]13 november, 2007 at 11:28 #212696Anonym anvandareMember4 timmar innan invägning
13 november, 2007 at 11:28 #212697Anonym anvandareMemberPssst
Tuesday :whistle:13 november, 2007 at 11:30 #212698Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Pssst
Tuesday :whistle:
LOL!13 november, 2007 at 11:31 #212699Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:4 timmar innan invägningYeah buddy! :emo-thumb
ZONE
13 november, 2007 at 15:06 #212700Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Steppen you are crazy!! Damned bro du MÅSTE byta avatar! Folk som inte känner dig tror ju att du går omkring & ser ut så där! Spain sounds good bro!
:up:ZONE
Hehe ni är bara för sköna (Frida och Zone), tycker det är kul att ha den där bilden så folk kan tro vad de vill men visst jag byter väl kanske snart , will see. Have a great week keep on pumpin. PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.