- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 november, 2007 at 10:09 #212701Anonym anvandareMember
WEDNESDAY
Börjar bli less på att vara sjuk..8:e vilodagen i dag (vet ej om jag någonsin de senaste 20 åren varit borta så här länge från träningen?)
Verkar dock som kroppen behövde det här! Sjukt men vägde 92kg[/b] i morse & ser tightare ut nu än när jag vägde 88 & har ett kallt arm mått på 48cm[/b]!Guess something called OVERTRAINING really do exist!! Konstigt hur kroppen funkar efter en tävlings deff…Visst jag har alltid märkt att man bygger på sig bra efter en tävling men FUCK nu tränar jag ju inte ens & ÄNDÅ VÄXER[/b] jag!!!
Bara tacka & ta emot!!Peace!
ZONE[/b]14 november, 2007 at 11:02 #212702Anonym anvandareMemberTjena ZONE:worship:
Du får se till o friskna till snart så du inte släpper iväg SM formen allt för långt, (får gratulera till en snygg prestation!!! …Zone! seriefigurer blir inte sjuka, så bli FRISK nu!!!
min fråga e, når man dig dagtid på nr:et till din butik? Lr ska jag dra ett PM? snackar dock hellre i telefon, har lite funderingar o frågor till dig inför framtiden!!
All the best!!
Ederer
14 november, 2007 at 11:04 #212703Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:min fråga e, når man dig dagtid på nr:et till din butik? Lr ska jag dra ett PM? snackar dock hellre i telefon, har lite funderingar o frågor till dig inför framtiden!!All the best!!
Ederer
Freaky! F-n vi skulle ju ha gjort en profile på dig till min hemsida ju!
Zone shops nr är:
026-653900Peace!
ZONE14 november, 2007 at 11:07 #212704Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:WEDNESDAYBörjar bli less på att vara sjuk..8:e vilodagen i dag (vet ej om jag någonsin de senaste 20 åren varit borta så här länge från träningen?)
Verkar dock som kroppen behövde det här! Sjukt men vägde 92kg[/b] i morse & ser tightare ut nu än när jag vägde 88 & har ett kallt arm mått på 48cm[/b]!Guess something called OVERTRAINING really do exist!! Konstigt hur kroppen funkar efter en tävlings deff…Visst jag har alltid märkt att man bygger på sig bra efter en tävling men FUCK nu tränar jag ju inte ens & ÄNDÅ VÄXER[/b] jag!!!
Bara tacka & ta emot!!Peace!
ZONE[/b]You are The Zone Capone The training superman you cant get sick you got the superman gen :emo-thumb
Get well son man, see you at Lucia14 november, 2007 at 11:10 #212705Anonym anvandareMemberjocke wrote:You are The Zone Capone The training superman you cant get sick you got the superman gen :emo-thumb
Get well son man, see you at LuciaLOL!
Well atleast Im GROWING when Im sick!!!
Hopefully we make it down to Lucia this year…
Got LOTS of projects comin`up so not 100% sure yet though…Peace!
ZONE14 november, 2007 at 11:19 #212706Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Freaky! F-n vi skulle ju ha gjort en profile på dig till min hemsida ju!
ZONEahh…Lungt:)
Ja ringer i slutet av veckan, de e helt andra saker ja funderar över!
Ha de bra Zone:up:
15 november, 2007 at 13:57 #212707Anonym anvandareMemberTHURSDAY
Vaknade av att min dotter pep högt & ljudligt:-JAG SKA HA PIPPILOTTER I HÅRET I DAG!
ÄNTLIGEN börjar förkylningen släppa! Så tonight Ill be back at the gym efter min längsta vila på snart 21 år!! (8 dagar) Blir VADER, AXLAR,NACKE i kväll & ett ARM pass i morgon bitti! TRYCK i kroppen bara & en längtan att köra igång en hårdsatsning att växa igen som jag ej haft på flera år! Sitter & blädrar i senaste MD & BODY & det känns så där likadant som back in the day fast då hette tidningarna FLEX & B&K… 50cm kalla armar till Februari…2cm..går det? Ska göra mitt bästa!
TIME TO GROW!!![/b]
Love yall!
ZONE[/b]15 november, 2007 at 14:04 #212708Anonym anvandareMemberPIC OF THE DAY!
BACK SHOT 2007
ZONE[/b]
15 november, 2007 at 20:05 #212709Anonym anvandareMemberCome On Diiicel Let´s GO TO WAR Maaan!!!!!
hoppas passet gick bra.
MVH cesse
16 november, 2007 at 10:26 #212710Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Come On Diiicel Let´s GO TO WAR Maaan!!!!!hoppas passet gick bra.
MVH cesse
Yeah felt REAL good to be back at the gym!
Körde ett BRA vader, Axlar, Nacke pass sent i går kväll!:emo-thumb
ZONE
16 november, 2007 at 10:31 #212711Anonym anvandareMemberFREAKY FRIDAY
Min dotter väckte mig 06.00 med ett högt: -VÄLLING!!!
Upp & äta frukost…
Fiberoat with raisins & a banana, 1 stor whey/kassein drink & 2st sport knäcke med Omega3 smör… + 50g RAGE!ARM DAY![/b]
Damned felt REAL good to get some pump in da gunz again!
10 set triccor, 10 set biccor & 8 set underarmar in 55 min!Then off to da old Zone shop to hustle!
ZONE[/b]
16 november, 2007 at 10:37 #212712Anonym anvandareMemberPIC OF THE DAY:
Poosing pumped triceps (bigger than my head…but then again got a small head..LOL) in da bathroom…raw phone pic…
ZONE[/b]
16 november, 2007 at 11:14 #212713Anonym anvandareMemberNice pics Zone see the beard is back
16 november, 2007 at 11:19 #212714Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Nice pics Zone see the beard is backBörjar komma tillbaks..next weekend I hope it will be back!
LOL!
ZONE
16 november, 2007 at 15:01 #212715Anonym anvandareMemberBra tryck in the gunz bro och kul att höra att passet gick bra, alltid skönt att få ett hårt pass efter lång vila. Trevlig helg.
PEACE!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.