Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,885 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    Bra tryck in the gunz bro och kul att höra att passet gick bra, alltid skönt att få ett hårt pass efter lång vila. Trevlig helg.

PEACE!!!

Thanx Steppen! Hoppas du har det riktigt nice nere i värmen with da chikas!

:emo-thumb

ZONE

zonecapone wrote:
    Thanx Steppen! Hoppas du har det riktigt nice nere i värmen with da chikas!

:emo-thumb

ZONE

Värmen gör gott, det är fortfarande runt 17-19 grader här under dagarna samt sol till 18.00 men brudar det vete fan, jämfört med Sverige Icke icke, jag saknar svenska damer som fan ska du veta så det blir gött att komma hem om en månad och hälsa på :). PEACE!!!!

Steppen1983 wrote:
    Värmen gör gott, det är fortfarande runt 17-19 grader här under dagarna samt sol till 18.00 men brudar det vete fan, jämfört med Sverige Icke icke, jag saknar svenska damer som fan ska du veta så det blir gött att komma hem om en månad och hälsa på :). PEACE!!!!

Are you crazy? Blondes over chikas?

ZONE

zonecapone wrote:
    Are you crazy? Blondes over chikas?

ZONE

Nope bro, men allmänt hur damerna ser ut hemma, snyggare klädda, här lär de ju inte att klä sig förrän de är 25 år typ hehe, men that´s my point of view. PEACE train eat grow

Underhållande tråd bro! :emo-thumb

Klart ni ska ner till Lucian. Ja, Mona å Lucas drar ner…Lucas är ju faktiskt över 3 månader då så då är det väl dax för sin första byggartävling va? ;)
    Ska bli skitkul!

Har sjukt ont i tuttarna efter första passet på ett bra tag nu….livet är underbart my friend :pop:

The_Stack wrote:
    Underhållande tråd bro! :emo-thumb

Klart ni ska ner till Lucian. Ja, Mona å Lucas drar ner…Lucas är ju faktiskt över 3 månader då så då är det väl dax för sin första byggartävling va? ;)
    Ska bli skitkul!

Har sjukt ont i tuttarna efter första passet på ett bra tag nu….livet är underbart my friend :pop:

Nice to see ya Stack!
    Måste hälsa på er någon dag snart!
    Visst är det coolt att vara DADDY!!!

ZONE

SATURDAY = ALL I CAN EAT DAY!

Känns nice att kommit igång med träningen! Var nog rejält övertränad/sliten efter SM då jag ökat under min 8 dagars vila!
    GRYM kontakt med musklerna när jag tränade & skönt öm men tryck i dag! Så istället för att försöka ”träna igen” de förlorade passen så vilar jag som jag brukar i helgen & äter på ordentligt i dag! Shit vad armarna ökat triccorna står rätt ut! I love this shit! MÅSTE TA NÅGON BILD MED PUMP NÅGON DAG!

Love!
    ZONE[/b]

PIC OF THE DAY:

Me…6 weeks out of the nationals…85kg…

ZONE[/b]

zonecapone wrote:
    SATURDAY = ALL I CAN EAT DAY!

Känns nice att kommit igång med träningen! Var nog rejält övertränad/sliten efter SM då jag ökat under min 8 dagars vila!
    GRYM kontakt med musklerna när jag tränade & skönt öm men tryck i dag! Så istället för att försöka ”träna igen” de förlorade passen så vilar jag som jag brukar i helgen & äter på ordentligt i dag! Shit vad armarna ökat triccorna står rätt ut! I love this shit! MÅSTE TA NÅGON BILD MED PUMP NÅGON DAG!

Love!
    ZONE[/b]

TUNGA strikta pass…riktig vila (utan cardio)
    Bra carbs med högt protte i veckorna
    Allt oseriöst du kan äta på Lördagen…
    Tyngre o mer av allt kommande vecka… Dina armar ska va 55cm till sommaren!!

Peace / Palle

Palle wrote:
    TUNGA strikta pass…riktig vila (utan cardio)
    Bra carbs med högt protte i veckorna
    Allt oseriöst du kan äta på Lördagen…
    Tyngre o mer av allt kommande vecka… Dina armar ska va 55cm till sommaren!!

Peace / Palle

:up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

zonecapone wrote:
    :up:emo-thumb:emo-thumb

ZONE

Du är en grym inspirationskälla, riktigt cool:emo-thumb

Ritchan wrote:
    Du är en grym inspirationskälla, riktigt cool:emo-thumb

Oooh thanx Ritchan!

ZONE

zonecapone wrote:
    Nice to see ya Stack!
    Måste hälsa på er någon dag snart!
    Visst är det coolt att vara DADDY!!!

ZONE

Du det är galet coolt å vara Daddy grabben :up:
    Jag är ledig hela veckan nu så har ni tid nångång i veckan så går det säkert jättebra för oss bjuda på fika. Hör av er bara GROVER :)

Du lyckas göra tråden intressant lika som du gör med hemsidan:up:
    coola bilder.
    Kan du lägga upp någon bild från 1999?
    Ryggen ser bra ut!
    Armarna och bröstet är ju alltid lika massiva!
    Axlarna ser bra ut, välj att köra mer baksida så kommer du se helt sjuk ut till nästa tävling:up:
    Annars ser allt ruggigt ut med propotionerna!
    Keep it up Zone
    /BIG fan

The_Stack wrote:
    Du det är galet coolt å vara Daddy grabben :up:
    Jag är ledig hela veckan nu så har ni tid nångång i veckan så går det säkert jättebra för oss bjuda på fika. Hör av er bara GROVER :)

Bro! Tyvär är Trude waaaayy too tired att hälsa på någon efter 18 då jag slutat jobbet.. Hon somnar ofta strax efter 19 ya know… Men vi får ta det någon helg..bara det att helgerna är ju typ ALLTID fullbokade! Guess thats life…

Love ya!
    ZONE

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.