Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,551 through 2,565 (of 2,885 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    Coolt bro :up:, låter intressant. Kommer till Gävle ikväll, så glider väl inte till dig imorgon eller på fredag. Peace out :up:

Coolt bro! Har massa nya godsaker i shopen då!! :)

ZONE

98kg…nyskuren i badrummet..

ZONE

MERRY X-MAS TO YALL![/b]
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/toughzone.jpg]It`s the time of the year to let everything go & just relax with your loved once!
    I`m happy to have my daughter this X-mas & to have another one
    with my lovely Johanna & her family deep in the woods of a frozen Sweden!
    …It`s also special that my mother who is sick will be able to join us
    & I will make sure to make this Christmas special for all of us!
    Bought some real nice gifts to Johanna & Trude & saved that special Cohiba cigar
    for myself just for this weekend!

I will eat everything & just as much as I can without worrying about
    gaining weight or something…
    Cuz afterall life is short & theres a time & place for everything…
    & this is a time of love & joy!

I say the same I said last year:
    Let us ALL come together & make this Christmas the best yet!
    And let make the year 2011 the best year yet for all of us!
    Stop the hatin`& bring some lovin` to the world instead!
    Apriciate the love & friendship you do have cuz in the end…
    THAT is ALL that is important!

LOVE & A MERRY MERRY X-MAS!!!
    ZONE

*100kg in the closet…
    Ser ut som en bov ur nån film i den här formen! :-) Lite coolt!
    Ska nog hålla i filmbov looken ett litet tag till och passa på att bygga lite muskler! :-)

LOVE!
    ZONE[/b]

Blev intervjuad av BODY MAGAZINEs radio i dag igen… So keep your ears open! :)
    Blev en bra bit över en timme lång grej om de inte klipper ner det hela…

[https://www.body.se/kategori/radio/]

ZONE

Vad är det coola att vara fet?

Mvh

skulle inte du vara evigt hård på din low carb grej ;)

Evigt hård most of the time! :-)

Alright, så de körde en till intervju med dig? Mycket bra! Den första var ju mycket uppskattad…

Yes antar den släpps strax. And hey folks I will be in shape soon again! ;-)

Well listen to the interview for the full story..

A new years eve with a ton of food, love, bombs and Smith & Wessons!

ZONE

Så j-a less på mainstreem media! Lokalpressen ville göra en grej med mig & mina tankar om livet etc modell större då de insåg att jag inte föll inom normen av vad Svensson tror en bodybuilder är. Dock ville jag inte tala om dopning samt godkänna det hela innan publicering. Vad tror ni de hela tiden frågade om?

Allt var frid & fröjd & jag hade godkänt intervjun som faktiskt var riktigt bra! Jag skulle fotas nästa vecka gående på gatan hand i hand med min dotter. Då får jag en nyskriven intervju där det står frågor om dopning då uppdragsgivaren ansett att rent journalistiskt man MÅSTE ta upp ämnet dopning när sporten bodybuilding nämns!!’

Jag svarde dem per mail följande:
    Jag vill inte ställa upp i en intervju för en tidning som har som ”journalistiskt regel” när det gäller bodybuilding att behöva ta upp ämnet dopning. Jag ger heller ingen rätt till att koppla samman mig m…ed något som helst negativt om min sport på något vis även om det bara sker genom undertoner.
    Bodybuilding är något som gett mig mat på bordet i 22 års tid & jag vill inte på något vis samankopplas vid något eller någon som har intressen av att smutskasta varken den subkultur eller sport som faktiskt försörjer mig. Jag litar inte efter vårat senaste samtal och detta mail på att din uppdragsgivare följer denna önskan och ser inget annat val än att tyvär avböja denna intervju. Jag ger ingen somhelst rätt för dig att publicera något av det som skrivits och jag hoppas verkligen du följer min önskan.

Reportern ringde sedan upp & förstod mig fullt ut & lovade mig att hålla sig till original intervjun. + jag skulle få en PDF där jag garanteras att allt som skrivs enbart är vad jag godkänt & att jag annars kan stämma dem. Well well…man måste f-n säga ifrån ibland för att få rättvisa!

ZONE

SJUKT BRA gjort Bro, verkligen starkt och rätt att stå på dig och inte ge vika utan att markera att vissa grejor kan undvikas att beröras. Mvh Cesse

Sushi at ZONE SHOP with the kingpin of supplements Lasse Fairing & my beautifull baby! Life is all good folks!

ZONE

Viewing 15 posts - 2,551 through 2,565 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.