Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,626 through 2,640 (of 2,885 total)
  • Author

när blev röd en tjejfärg

Färger skrämmer den gråa massan..kolla på stan bara…tråkiga människor med tråkiga liv som följer strömmen & klär sig i dassiga färgtoner…I will NEVER be one of èm!

LOVE!
    ZONE

And neither will my future wife…;) Handgranater & pitbulls på balkongen! Secure the motherfuckin`place!!!

LOVE!
    ZONE

Själv kör jag med sbt och folköl. Grattis i efterskott btw.

Var själv lite sugen på apbt ett tag, men orkade inte processen med att hitta en seriös bra uppfödare här i Sverige. Fick bli en staffe i stället, där det är lättare att hitta uppfödare och bra tavla. Staffar är ju även lite lättare med försäkrning osv, då dom flesta bolag inte försäkrar apbt’s eftersom dom inte går att regga i skk.

Kul för dig i alla fall, hoppas du får många glada dagar med hund och flicka. :)

My man! Vandraren IS BACK!! Du kan visst regga Pitbull hos tex Agria these days! Jag har dock reggat min son som Amstaff hos jordbruksverket & kallar honom för Amstaff in public för att undvika diskutioner från okunniga människor med fördommar…

LOVE!
    ZONE

Lars Fairing wrote:
    Vi som är säkra på våran manlighet gillar rött. Ferrari röd , Fairing röd osv.:emo-thumb

Lasse du måste köpa en Ferrari för att ens få uttalad dig om Ferrari Röd… ;)

zonecapone wrote:
    My man! Vandraren IS BACK!! Du kan visst regga Pitbull hos tex Agria these days! Jag har dock reggat min son som Amstaff hos jordbruksverket & kallar honom för Amstaff in public för att undvika diskutioner från okunniga människor med fördommar…

LOVE!
    ZONE

Bitch I nevva left!

Jag förstår att du reggade som amstaff, hade jag också gjort. Speciellt om man inte har avels-planer. Ang. fördomsfulla människor så räcker det gott och väl att hunden ser ut som den gör. Jag som bara har en liten staffe på 20kg hör allt för ofta frågor i stil med ”är det en sådan där folk-ilsk hund” och ”visst är det en sådan där mördarhund?” Sist jag hörde mördarhund-skiten sade jag bara: ”visst, det är en mördarhund. Han är efterlyst i tre delstater för överlagt mord och mordbrand”. Man blir lite less på det efter ett tag. Och det hjälper ju inte med rakad skalle och tatueringar heller. :D

Må väl Zone!

Vandraren wrote:
    Bitch I nevva left!

Jag förstår att du reggade som amstaff, hade jag också gjort. Speciellt om man inte har avels-planer. Ang. fördomsfulla människor så räcker det gott och väl att hunden ser ut som den gör. Jag som bara har en liten staffe på 20kg hör allt för ofta frågor i stil med ”är det en sådan där folk-ilsk hund” och ”visst är det en sådan där mördarhund?” Sist jag hörde mördarhund-skiten sade jag bara: ”visst, det är en mördarhund. Han är efterlyst i tre delstater för överlagt mord och mordbrand”. Man blir lite less på det efter ett tag. Och det hjälper ju inte med rakad skalle och tatueringar heller. :D

Må väl Zone!

Shäfer med 75 cm i mankhöjd och nästan 70 kilo muskler samt själv stor och hårig ledde till att folk gick över på andra sidan :D

nördfarbrorn wrote:
    Shäfer med 75 cm i mankhöjd och nästan 70 kilo muskler samt själv stor och hårig ledde till att folk gick över på andra sidan :D

Ovanligt stor schäfer må jag säga. Renrasig? Rasstandarden säger 30-40kg och 60-65cm mank.

Jopp renrasig, med rötterna i tyskland, avlad mot stabilt temperament och så istället för ”räkstjärts”-varianten man ofta ser på utställningar. Så hela hans stamtavla är full av brukschampions men inte en enda som kvalificerat sig i utseende tävlingar :)

zonecapone wrote:
    Min knöl i gommen var ofarlig och tandläkaren (som var ascool) tyckte absolut inte jag behövde sluta röka cigarr! :-) Jag är såå lycklig!

Jag lever min dröm fullt ut just nu! Jag är frisk hyffsat grov och stark, min dröm kvinna har friat till mig och ringar till förlovningen är beställda och vi kaschar vårat dröm hus! Min unge är frisk och underbart galen! Jag har min drömbil helt betald & utan lån och businessen på Zone shopen är super high! Plus att jag håller på att tattuera mig all over! Önskar bara min mamma vore frisk men känns som det tyvär är utanför mitt karma…

LOVE!
    ZONE

life is good , eller :-)

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/startsleeve.jpg]I`ve just started a HUGE project when it comes to tatts!!
    I`m goin`all out for my new look & have started the journey
    to cover most of my body with ink!
    Yes all out skin deep hardcore!!
    The shoulder is in process & it will spread to a full sleeve…
    I will actually do sleeves on my both arms a full chestpiece & a full backtattoo!
    And thats just FOR STARTERS!!!
    Ofcourse I will keep yall Capone fans updated with pix as the journey goes on!
    I have three sessions booked with three different tattoo artists now in May!
    So make sure to check in once in a while!!

For more check:
    [http://www.zonecapone.com/TATTOS.htm]

LOVE!
    ZONE

SHE ASKED ME TO MARRY HER!!
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/LOVE.jpg]She went down on her knee outside the car at the parking lot & asked me to marry her!
    I first thought she was joking but saw in her eyes that she was seriouse… & ofcourse I said YES!

Ive said it before…
    It was all woodo dolls & magic when we met that sunny September day…
    Call it destiny…call it fate…but I knew right away that she was the woman
    I wanted to be with for the rest of my life!!
    No one ever treated me so right & everyday my head start to spin when I look at her!
    I love the way she moves…the way she talks…& I love it when shes all dressed up
    both in her business suits as well as her rockabilly outfits!
    Shes an oldshool beauty not seen much today except in old black & white movies…
    & the combination of her classic beauty & her tatts couldnt turn me on more!!
    But most of all I love her soul!!
    She realy is my soulmate!!
    Shes the most amazing girl for me & shes in for a ride getting married to ME!!

We bought us a house in the woods (more of that later)
    & will get married there on our own land the next summer!!

And ofcourse we went for the not so ordinary bling for the
    engagement with a huge amount of gold & seven diamonds!!
    All in true Capone expensive taste style!
    Just wait for the wedding!! It will be awesome!

LOVE!
    ZONE
    [www.zonecapone.com][/b]

Nice bling and gratz to the förlovning ;)

Grattis från hela redaktionen (vi sitter i redaktionsmöte nu)!

Viewing 15 posts - 2,626 through 2,640 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.