Sånt här blir man ju rörd av att läsa Grattis Zone
Thanx friends!!!
Grattis dude!
grattis:emo-thumb
HATERS…READ & WEAP!!! [/b]
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/body_07/todahatersMINI.jpg]A CRAZY + ONEHUNDREDTENMILLION HITS
TO THE [WWW.ZONECAPONE.COM] WEBSITE TODAY!!!!
LOVE YALL!!!
ZONE[/b]
Hittade en snubbe från USA på nätet som tillverkar öronpluggar from fired rounds!! Beställde sista paret 9mm luger plugs han hade direkt!! Nu blir det att töja öronen till 9mm från mina 6mm! ASCOOLT!!
ZONE
Hur går det med träningen zone?vad har du för planer?
Training is on cruise controll…Fullt upp med projekt at this moment in time…alllt har sin tid…tränar dock mina 4 pass i veckan med tanken inställd att kunna göra en comeback snabbt när det passar! Mitt motto & en av mina nya tattoos som är på G säger: STAY FLY!!
ZONE
Vilar några dagar & tattuerar mig i flytt kaoset!! Were moved out the city! LIFE IS PRICELESS!!!
ZONE
:
ZONE
Härligt min vän! Du är värd all framgång i livet :up:
My latest tatt… Life Is Priceless! Lots of meanings from different angels in my life at this very moment in time in this tatt…
LOVE!
ZONE[/b]
Also workin`on a full sleeve on my left arm..pix are comin`when its all finished!!
LOVE!
ZONE
[youtube=6X50fCe2AI0]
:emo-thumb ,dock är birdman sämst..
lol!
Zone
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY