Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,656 through 2,670 (of 2,885 total)
  • Author

[youtube=H5vJGkO3vOA]

Där har du ngt :emo-thumb

DMX är grym bro! Love him too!

ZONE

Du, signar du shakes/flaskor, såg häromdan någon på gymmet som hade med sig en shake däre det stod zone i orange och det var i någon graffiti form .

Phresh wrote:
    Du, signar du shakes/flaskor, såg häromdan någon på gymmet som hade med sig en shake däre det stod zone i orange och det var i någon graffiti form .

Yes thats mine!

ZONE

Jag har ett par stycken också, någon orange och någon grön. Men båda luktar rejält med skunk nu efter närmare tio års användning… Men jag kan ju inte slänga någon av dom innan du tar in ett nytt parti. *hinthint*

inter wrote:
    Jag har ett par stycken också, någon orange och någon grön. Men båda luktar rejält med skunk nu efter närmare tio års användning… Men jag kan ju inte slänga någon av dom innan du tar in ett nytt parti. *hinthint*

:emo-thumb

ZONE

Bygger kök…målar…bygger Ikea möbler…försöker tömma ur det sista ur den gamla lägenheten…uppfostrar en Rednose…hustlar på Zone shopen som snurrar på better than ever..planerar investeringar…planerar garage/gym byggnation + staket & carport…tattuerar hela kroppen & försöker få så många tattoo tider jag kan hos 4st tattuerare..försöker hjälpa min döende mamma trotts att det är som det är nu…försöker skämma bort de viktigaste i mitt liv min babe & min dotter som båda betyder ALLT för mig nu & är de viktigaste…försöker hinna träna 4 pass i veckan & inte enbart äta det som kommer i min väg…life is hectic for the Iron thug!!! But its PRICELESS!!!

LOVE!
    ZONE

Tänkte tattuera STAY FLY men kan ju inte det när Johanna kontrade med komentaren PRETTY FLY FOR A WHITE GUY! LOL! Vad f-siken ska jag skriva nu då?

ZONE

Går inte att posta bilder idag..well be back tomorrow,,,

ZONE

zonecapone wrote:
    Tänkte tattuera STAY FLY men kan ju inte det när Johanna kontrade med komentaren PRETTY FLY FOR A WHITE GUY! LOL! Vad f-siken ska jag skriva nu då?

ZONE

Ahaha, go for it anyway!

Jag har Fairing loggan ingaddad och du får väl köra ”POWERED BY FAIRING”:emo-thumb

Some pix from the Capone ranch!!

ZONE

Yeah Im retired outside the city these days…(Still workin`at the Zone shope though). We will build a phat garage-gym next year & a phat American style veranda with a rocket char..I will go for the same look & style as Mike Rourke in the movie The Expendables (except the hair) & smoke my pipe all tatted-up in a cowboyhat in my rocketchair! Already have the hot country wife, the rednose pit & the shootguns!!
    LIFE IS PRICELESS!!

LOVE!
    ZONE

Villan ser nice ut, precis såsom jag vill bo i framtiden =)

Dementis wrote:
    Villan ser nice ut, precis såsom jag vill bo i framtiden =)

Bästa investering jag gjort! +8000kvm mark 25 min utanför Gävle!! :emo-thumb

ZONE

Viewing 15 posts - 2,656 through 2,670 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.