- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 november, 2007 at 20:55 #212746Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Skippa baconen… Äter inte gris…
Som att äta en bullterrier ju!!!!
Scary!!F-N 92kg tom morgon vikt… jag som sa max 90…
ZONE
Ska F-n med sluta med griskött…
Vet inte varför…men jag käkar ju ändå bara kyckling!
20 november, 2007 at 21:32 #212747Anonym anvandareMemberPalle wrote:Ska F-n med sluta med griskött…Vet inte varför…men jag käkar ju ändå bara kyckling!
:emo-thumb Yeah let èm live!!!
Jag slutade äta gris för ca 25 år sedan….
ZONE
20 november, 2007 at 22:08 #212748Anonym anvandareMemberÖö. Gris e ju godast
21 november, 2007 at 10:17 #212749Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Öö. Gris e ju godastShould you eat your friends if they tasted good too??
Människo kött ska tydligen smaka lika dant…kannibalerna kallar människo kött för ”lång gris”. Tror det finns en anledning varför vissa religioner förbjuder gris kött…think again..man kan använda organ från grisar till människor…vi är organiskt väldigt lika.ZONE
21 november, 2007 at 10:24 #212750Anonym anvandareMemberWEDNESDAY
REST DAY
Yeah I need this day off thats for sure…HÄRLIGT stel all over!
Lite små skriv jobb här i dag sedan blir det att softa mellan kunderna här på shopen…
PIC OF THE DAY:[/b]
Min vardags form…
Peace!
ZONE[/b]21 november, 2007 at 12:40 #212751Anonym anvandareMemberEhm, äter du inte gris? Jag hade för mig att hamburgare var din favorit på ätardagarna :p
21 november, 2007 at 12:42 #212752Anonym anvandareMemberNetCurse wrote:Ehm, äter du inte gris? Jag hade för mig att hamburgare var din favorit på ätardagarna :pHell yeah but hamburgers aint from pigs buddy!
ZONE
21 november, 2007 at 13:38 #212753Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Should you eat your friends if they tasted good too??
Människo kött ska tydligen smaka lika dant…kannibalerna kallar människo kött för ”lång gris”. Tror det finns en anledning varför vissa religioner förbjuder gris kött…think again..man kan använda organ från grisar till människor…vi är organiskt väldigt lika.ZONE
Vad fan, kallar du mig för gris:nono:
Äh, vi är nog lika grisar ändå. Kolla in medelsvensson på charter, vilka svin alltså.21 november, 2007 at 13:53 #212754Anonym anvandareMemberJoackim wrote:Vad fan, kallar du mig för gris:nono:
Äh, vi är nog lika grisar ändå. Kolla in medelsvensson på charter, vilka svin alltså.LOL!
ZONE21 november, 2007 at 15:47 #212755Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Should you eat your friends if they tasted good too??
Whats your point?
Religionerna gör det pga att de anses som smutsiga. Inte att de är människans bäste vän….
Gris är gott!
M.V.H
21 november, 2007 at 16:03 #212756Anonym anvandareMemberStarkSomFå wrote:Whats your point?Religionerna gör det pga att de anses som smutsiga. Inte att de är människans bäste vän….
Gris är gott!
M.V.H
Jag tror att det har en djupare mening…
ZONE
21 november, 2007 at 16:07 #212757Anonym anvandareMemberJojje89 wrote:Nöff Nöff is the shiiet bwoay :pHur ser magen ut nu på off-season Zone?
MVH
IM FAT & HAPPY BRO! Allvarligt talat så ser jag fortfarande magrutorna på 92kg… Var lite kul i lördags…Jag hade en super tight Better bodies tröja som sitter som spray målad på mig & det kom in 2 babes jag känner. De skrek rakt ut & tyckte att jag var i super form! HA HA! Jag bara garvade & berättade att jag ökat över 10kg sedan SM & att jag ju är fet…de sa att de såg mina magrutor genom tröjan. LOL
Peace!
ZONE21 november, 2007 at 16:20 #212758Anonym anvandareMemberJojje89 wrote:Damn homie! Du är en player hör jag :happy: Ne nu ska jag dra till gymmet och mina ”hoes” Hantlarna dvs hahaLOL!
Nah…..
PLAY HARD BRO!ZONE
21 november, 2007 at 23:45 #212759Anonym anvandareMemberCoolt träningspass med dig och Alex i nya body:emo-thumb
21 november, 2007 at 23:50 #212760Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Coolt träningspass med dig och Alex i nya body:emo-thumbmm, jag läste de med i min tidning:emo-thumb alex ville vara bättre och ta 22kg hanteln hehe. Men de hade du väl lätt klarat me om du hade velat, tror jag säkert;)
Läste att du stångcurla 40kg på ert pass i tidningen…
Vad klarar du som mest? intressant att veta bara
Tycker du är en väldigt cool snubbe by the way:emo-thumb
ha de fint
mvh
robban -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.