Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,686 through 2,700 (of 2,885 total)
  • Author

SUPPORT!!

Designade av de 2 freaksen Brani Oparusic & Zone Capone!! Asfeta tryck på högkvalitativa T-shirts från Fruit of the loom!!

Riktigt cool tröja!

zonecapone wrote:
    Helt seriöst så tänker jag väldigt ofta på Engelska…+ många rap-texter poppar upp i mitt huvud vid olika händelser i mitt liv! Jag skriver alltid rakt från själen..så då blir det en del på Engelska…antar jag sett för många Amerikanska filmer & lyssnat på lite väl mycket gangsta`rap?!

Citerar från min hemsida (with a lil`twist):

-I live alot inside my head…..I like it in there….
    I live my life inside my own world…
    The ”real” out side world can sometimes be cruel…But realy what can we do but to go with the flow?

The motto in my life is to live here & now….Not tomorrow in your planned future that may never be…
    …Well ofcourse ya gotta plan a little…but dont get stuck in it…
    Its right now that is the most important time! Remember to never take anything for granted…
    Life is only temporary…Were all just passing thru…Money & shit aint that important…even as a paradox I do love my money & since finaly becoming economicaly stable I do find life a little bit more comfortabel..but thats NOT whats it all about…money is only physiqal & important in the physiqal world..& life is…PRICELESS!!!
    Appreciate the love, support and friendships you have……because in the end, that is all that matters…NOT material things!!

I built my life around my lifestyle…I sell supplements in my own shop..I have no boss.
    I do what ever I want…No matter what other people think!
    I am my own boss in my own world & to all yall who didnt belive in me..well LOOK AT ME NOW!!! Seriously who have the most beautiful girlfriend? The most adorable daughter? The fatest all payed for ride? The house with land all payed for outside the city, the coolest store thats been around since 1989? The most tatts & looking cooler than ever at 45?! ;)

To me life is like a movie… There are alot of ”sideshows” walking around that forgot
    that they have the leading role in their own movie…
    Dont be one of them…do like me..be a MOVIE STAHHH!!
    SO TAKE CHARGE OF YOUR LIFE!!
    If I can do it so can you!!
    THINK ”THE SECRET”!! AND NOT EVEN THE SKY IS THE LIMIT!!!!

LOVE!!!
    ZONE

Att du har den vackraste flickvännen som du skriver kan du ju drömma om. Du är 45 år som tycker du är jävligt häftig och troligtvis har nån form av komplex att döma av denna tråd eller din hemsida. Men ja säger så länge trivs hårt så fortsätt du vara den hårdaste snubbe på denna planet.

Porträttet på min baby färdigt efter ca åtta timmars jobb av Emilia på custom illusion tattoo! Väl värt det! Halva sleeven klar nu…

ZONE

Vissa säger men tänk om det tar slut mellan er när de ser min tatt? Well..first..I live by ”the secret” & den tanken finns inte i min värld! Johanna kom in i mitt liv i en tid av oreda & vi har redan gett varandra så otroligt mycket & det var en anledning att vi träffades! Vi trivs ihop & delar allt..vi har köpt vårat dröm hus & gifter oss nästa år..skulle väldigt mycket till innan vi skulle gå isär…this is more than ordinary love..its MAGIC! ;)

ZONE

Fyllde i hela biceps + insidan av armen upp i armhålan igår kväll… :)

ZONE

May be back on stage in 2012..if so in USA…

ZONE

—-

The sleeve is fillin`out…

ZONE

New logo on the Magnum…

ZONE

Some quick pix from Capone Country…

ZONE

Some PHAT horses out here!!

ZONE

My latest ride! :)

ZONE

Big guns in the hallway!
    Livet är fullt av rap-texter who came true!!

ZONE

Life is…PRICELESS!!!

ZONE

Viewing 15 posts - 2,686 through 2,700 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.