—-
Time for….GUN TRAINING!!!…
ZONE
Fuck mainstream! I dont need their love!! Theres enough cool/crazy people out there to make my crazy business ideas float!!
LOVE YALL!!
ZONE[/b]
I will be preaperd,,, i hope:)
Growing a beard…
ZONE
ZONE
En stor tumme upp på den formen. Jag uppskattar en cool fysik så mycket mer än en fysik som följer domarprotokollens riktlinjer.
extra tumme på skägget oxå!
Thanx Sammy! Funderar på att tävla igen nästa år…det blir min 8e tävling sedan min första 95 i så fall… MEN då kommer jag att se ut som JAG vill…kommer totalt att skita i placeringar etc & bara komma in i den form jag tycker är cool med MIN look fullgaddad & skäggig! Funderar på att köra i USA…ska ändå dit på en roadtrip & gifta mig i Vegas med min babe…
ZONE
Det är nästan lustigt när konkurenter till mitt ZONE SHOP försöker regga zoneshop.se samt skickar olagliga preparat till folk märkta med tejp men våran logga!! Ha ha you guys only making me famous!!!
People are FUCKING WEIRD sometimes thats for sure!! LOL!!
ZONE
DOUBLE HARDCORE! Found this pic of Zone Capone & Branch Warren..two motherfucking legends at the same place at the same time! Whos who & whos the most hardcore of èm? You tell me!!
ZONE
Judges vote Branch, audience vote Zone.
Zone for president!
Älskad av folket.
ZONE
haha
Har Branch en dragrem runt halsen? Det var annorlunda.
Och där föddes den så kallade ”byggarslipsen” minns var ni såg det först
haha fan va bra.
Det är Gasps nyckelring folks..har ni missat dem?!
ZONE
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY