Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,806 through 2,820 (of 2,885 total)
  • Author

Exakt vilken modell är denna?

zonecapone wrote:
    $TYLE! My latest BLING!!

En Luminor Panerai!

ZONE[/b]

Laserturken wrote:
    Exakt vilken modell är denna?

Jag är rätt bekant med de flesta modeller av Panerai och den där har jag aldrig någonsin sett ö.h.t.
    Men jag kan ha fel, såklart.

Vet inte ett skit om klockor…gillade den bara & köpte den!

ZONE

A couple of pix for the fans or the haters who dont remeber who damned good Ive been at this sport!! ;)

ZONE

zonecapone wrote:
    Vet inte ett skit om klockor…gillade den bara & köpte den!

ZONE

Öööööö….det är rätt så intressant. Du borde ha fått en box och massor av pappor, certifikat (plus kort) om klockan. Där kan du se vilken modell är detta. Kan du kolla på det? Jag har aldrig sett samma modell som du har så just därför är jag nyfiken vilken modell är detta. Annars Panarai klockorna kostar mellan 42 000- 260 000 kr så det vore riktigt intressant om att du inte bryr dig om vilken modell du köper.
    Det är typ samma som som om du skulle inte bry dig vilken mercedes du har utan du bara köpte en för att du bryr dig inte så mycket om mercedes bara köper en, eller hur?

Laserturken wrote:
    Öööööö….det är rätt så intressant. Du borde ha fått en box och massor av pappor, certifikat (plus kort) om klockan. Där kan du se vilken modell är detta. Kan du kolla på det? Jag har aldrig sett samma modell som du har så just därför är jag nyfiken vilken modell är detta. Annars Panarai klockorna kostar mellan 42 000- 260 000 kr så det vore riktigt intressant om att du inte bryr dig om vilken modell du köper.
    Det är typ samma som som om du skulle inte bry dig vilken mercedes du har utan du bara köpte en för att du bryr dig inte så mycket om mercedes bara köper en, eller hur?

Well that pretty much sums up my personality bro! LOL!

LOVE!
    ZONE

zonecapone wrote:

LOVE!
    ZONE

Jaja, det vet vi. Kolla på vilken modell är den klockan. Jag är riktigt intresserad och antagligen många andra också. Väntar på svaret! Tack.

zonecapone wrote:

LOVE!
    ZONE

Problemet bäste herr Zone är att det inte finns en sådan modell. Den existerar med svart urtavla och heter då: PAM 00090. Det finns ingen äkta Panerai 00090 med vit urtavla.

Det herr lasertur insinuerar på är alltså att klockan du visar på bilden är en thailandskopia.

[http://www.chrono24.com/en/panerai/luminor-power-reserve-pam-00090–id1951280.htm]

:)

Party poop!!

;)

ZONE

Skit samma om den kommer från Thai, Hong kong eller Bjurs… Den ser i vilket fall fet ut:up: och jag tycker personligen att det är skitkul att skojja med prylb*gar å slänga upp en kopia av nåt för att sedan tala om att det kostade noll och inget som dom själva antagligen skulle döda för att få ha på ”riktigt”…..

Gillar man nåt så köper man det om man har råd oavsett va det är för nåt.

Just drop it……

/ Cave

zonecapone wrote:
    Party poop!!

;)

ZONE

I don’t judge! :) Panerai råkar bara vara mitt favoritklockmärke :up:

zonecapone wrote:
    A couple of pix for the fans or the haters who dont remeber who damned good Ive been at this sport!! ;)

ZONE

Grymt! Va låg vikten på där? Skön frippa :emo-thumb

mr-cave wrote:
    Skit samma om den kommer från Thai, Hong kong eller Bjurs… Den ser i vilket fall fet ut:up: och jag tycker personligen att det är skitkul att skojja med prylb*gar å slänga upp en kopia av nåt för att sedan tala om att det kostade noll och inget som dom själva antagligen skulle döda för att få ha på ”riktigt”…..

Gillar man nåt så köper man det om man har råd oavsett va det är för nåt.

Just drop it……

/ Cave

Ja det kan man tycka så, det respekterar jag men enligt mig är det rätt så dåligt att slänga upp en bild på en billig thailandskopia (eller kinesisk)för ca 800 kr med frakt och låtsas att man har en äkta som värd lika mycket som en bra bil.
    Herr Zone skrev att klockan är en Panerai men den har aldrig varit Panerai. Ska vi kanske tro nästa gång att han har inga riktiga cigarr i munnen utan bara korv som han köpte på willys om du förstår vad jag menar. Jag själv trodde att han är mycket mer seriös faktiskt… :(

Mvh

Laserturken wrote:
    Ja det kan man tycka så, det respekterar jag men enligt mig är det rätt så dåligt att slänga upp en bild på en billig thailandskopia (eller kinesisk)för ca 800 kr med frakt och låtsas att man har en äkta som värd lika mycket som en bra bil.
    Herr Zone skrev att klockan är en Panerai men den har aldrig varit Panerai. Ska vi kanske tro nästa gång att han har inga riktiga cigarr i munnen utan bara korv som han köpte på willys om du förstår vad jag menar. Jag själv trodde att han är mycket mer seriös faktiskt… :(

Mvh

Ha ha! Lägg ner! Tro mig jag har cash att kunna köpa runt 50st sånna där klockor irl! Just wouldnt put that kind of money on a fucking watch! I put my money on my house & my rides!!!

LOVE!
    ZONE

Seriöst… Saker är bara saker & knappast något tecken på om en person har lyckats i livet eller inte! Men visst gillar du dyra klockor så hell yeah go for it! Aldrig intresserat mig så djupt dock då det ju finns sjukt bra kopior billigt… Jag gillar heldre feta guldringar & svarta diamanter…

Annars har jag investerat i vårat hus med +8000kvm mark som jag lyckats betala av cash samt köpt ett par dröm bilar utan lån…jag tycker inte jag behöver flasha mer än så…aight? Sen hello jag skulle kunna röka korvar om de var bra som cigarrer med! LOL! Faktum är att mina favorit cigarrer är typ 10ggr billigare än Cohibas…I couldnt care less!!

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/MYRIDE/myrides.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/farm01.jpg]Love yall!
    ZONE

Viewing 15 posts - 2,806 through 2,820 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.