Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,821 through 2,835 (of 2,885 total)
  • Author
    Muddler wrote:
    Grymt! Va låg vikten på där? Skön frippa :emo-thumb

80kg sharp bro…

Här är en till från a National qualifier med min polare Jens!

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/capone95_04.jpg]ZONE

Im going thru some changes here…Back in the day (1977-1987) I was one of the bery best vert skaters in the country…

Yes when most of you was in diapers Zone Capone was already cool! Rippin it up with bleach blond hair summer 1984! :)

So…the love for skateboarding never died but I was all consumed by bodybuilding for many many years… But now..the eager to ride is coming back!!

So this spring I will build a mini ramp at the Capone manssion & I will start to learn to skate again & make a seriouse comeback to the sport!!

I stumbled on some pix & videos of my favourite skater back in the day Duane Peters whos still around & looking cooler than ever at an age older than myself that really made me decide to make a comeback!!

Look at the pics & tell me this aint some cool shit! :)

LOVE!
    ZONE

zonecapone wrote:
    A couple of pix for the fans or the haters who dont remeber who damned good Ive been at this sport!! ;)

ZONE

Skarpt som attan!

Då va det en bra BB fysik du hade. Nu har du cool fysik och det slår högre hos mig :-)

Sammy wrote:
    Skarpt som attan!

Då va det en bra BB fysik du hade. Nu har du cool fysik och det slår högre hos mig :-)

Ha ha Ja faktiskt Sammy jag ÄLSKAR bodybuilding men FAKTISKT jag trivs bättre med mig själv idag!

ZONE

zonecapone wrote:
    Seriöst… Saker är bara saker & knappast något tecken på om en person har lyckats i livet eller inte! Men visst gillar du dyra klockor så hell yeah go for it! Aldrig intresserat mig så djupt dock då det ju finns sjukt bra kopior billigt… Jag gillar heldre feta guldringar & svarta diamanter…

Annars har jag investerat i vårat hus med +8000kvm mark som jag lyckats betala av cash samt köpt ett par dröm bilar utan lån…jag tycker inte jag behöver flasha mer än så…aight? Sen hello jag skulle kunna röka korvar om de var bra som cigarrer med! LOL! Faktum är att mina favorit cigarrer är typ 10ggr billigare än Cohibas…I couldnt care less!!

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/MYRIDE/myrides.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/farm01.jpg]Love yall!
    ZONE

Imponerande! Om du kan köpa minst 50 st såna klockor då har du minst 2 100 000 kr i ”cash”. Allt annat som du skrev är verkligen imponerande (om det är sant såklart, fast varför skulle det inte var sant eller hur?) men då förstår jag verkligen inte varför köper du inte en riktig klocka i stället? Jag var absolut inte ute efter hur mycket pengar du har eller hur du tjänar ihop dem pengarna. Jag såg bara din äkta klocka som var inte äkta.
    Så innan du missförstor mig, jag är ingen ”hater” som du brukar uttrycka dig och det är kanske mitt fel att jag tog upp hela detta. Skulle ha struntat i det kanske. Men du har inte heller sagt direkt att ja det är en kopia utan försökte du låtsas om att det är äkta och du vet inte vilken modell det är utan du köpte den bara…

Peace

Well säg 40 klockor to be true då…;) inte omöjligt att jag köper nån riktigt fet klocka framöver men ingen prio just nu! Seriöst jag köpte klockan med tron att den var äkta..but thats another story…

LOVE!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Faktum är att mina favorit cigarrer är typ 10ggr billigare än Cohibas…I couldnt care less!!

Jag tycker det här var mycket bra sagt, och kan få sammanfatta det hela:)

(Jag tror inte att någon var ute efter att vara elak mot Zone dvs, men det känns som saken är utagerad oavsett;))

Bra att du har lyckats Zone Respect dawg.

Var stolt över vad du har åstakommit här i livet.

zonecapone wrote:
    Well säg 40 klockor to be true då…;) inte omöjligt att jag köper nån riktigt fet klocka framöver men ingen prio just nu! Seriöst jag köpte klockan med tron att den var äkta..but thats another story…

LOVE!
    ZONE

Fan va trist om du blev blåst.
    Nästa gång du är taggad på en schysst klocka, så släng upp en bild här så ska jag hjälpa dig med vad du bör betala och vilken modell det är.

Panerai passar på killar i din storlek då de är lite större :)

Lycka till, och kul att du lyckats med hus och bilar :)

Indec wrote:
    Fan va trist om du blev blåst.
    Nästa gång du är taggad på en schysst klocka, så släng upp en bild här så ska jag hjälpa dig med vad du bör betala och vilken modell det är.

Panerai passar på killar i din storlek då de är lite större :)

Lycka till, och kul att du lyckats med hus och bilar :)

Thanx. Faktum var att killen som har klockaffären här runt hörnet inte såg att den var oäkta ens så jag köpte den..well never mind life goes on…

Love!
    ZONE

Vilka motherfuckin gryma rides du har!:)

Lär kännas ganska grymt att glida runt med H2:an;)

priest__88 wrote:
    Vilka motherfuckin gryma rides du har!:)

Lär kännas ganska grymt att glida runt med H2:an;)

Det där är väl en H3a? :emo-thumb

More of my rides for yall!:

(Min Dodge Magnum är föresten till salu om någon är intresserad!)[/b]

ZONE CAPONES PHAT RIDES!![/b]
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/MYRIDE/DODGEINTRO.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/MYRIDE/hummerINTRO.jpg]………………………………………………………………………………….
    ”Life in the fast lane baby thats where I`m at!
    Ridin`in style in Dodge Magnums & Hummers!!
    This is how we do it on the east coast Sweden!
    Representin` HAMRÅNGEFJÄRDEN!
    Hustlin´ & livin`large!”[/I]

……………………………………………………………………………………..[/B]

MY RED HUMMER H3 [/b]
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/MYRIDE/hummer8.JPG]I always wanted a Hummer so I just grabed life by the balls & got me one!
    I went for the H3 that is a bit sleeker but still phat enough!!

Viewing 15 posts - 2,821 through 2,835 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.