Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 2,885 total)
  • Author

I know u like comics so :D

[youtube=EO3Pxdi5mc0]

Mattias L wrote:
    Coolt träningspass med dig och Alex i nya body:emo-thumb

LOL!
    Det var lite kul! Annorlunda & konstnärliga bilder som Janne Danielsson tar! :emo-thumb

(Har även fotat en ”vanlig” fotning fotad av Alex för Body! Ok inte sååå vanlig..eller vad säger du Alex?!)

Man ser ju dock inte så mycket av min form så här är en bild som Lil`T tog av mig på just det passet med Alex!…85kg…

Stort tack till Alex för detta reportage!

Peace!
    ZONE

Rolle Rost wrote:
    mm, jag läste de med i min tidning:emo-thumb alex ville vara bättre och ta 22kg hanteln hehe. Men de hade du väl lätt klarat me om du hade velat, tror jag säkert;)

Läste att du stångcurla 40kg på ert pass i tidningen…

Vad klarar du som mest? intressant att veta bara

Tycker du är en väldigt cool snubbe by the way:emo-thumb

ha de fint
    mvh
    robban

Ha ha! MAN! Jag vägde som sagt 85kg & hade ej druckit vatten sedan dagen innan…(visste ej riktigt vad för typ av bilder som skulle plåtas). Trodde att passet var ”all for shows” så pumpade mest…Tji fick jag! Ha ha!

Men allvarligt talat så körde jag inte så tungt på slutet av den här dieten…målet var bara att behålla musklerna & att HÅLLA MIG HEL! Så körde typ så där.. Nu vid en vikt av drygt 90kg curlar jag 8or med 35kg hantlarna…kör dock mest cablar på triccorna för att armbågarna ska hålla… Har dock reppat på 90kg i press till pannan…z curlat typ samma vikt…bänkat 180kg…gjort 2 reps på 260kg i böj & dragit 240 i mark…inga världs rekords vikter men ok for a bodybuilder eh?

Peace!
    ZONE

Ryger;427045 wrote:
    I know u like comics so :D

LOL!
    Cool shiat bro!!!!
    :emo-thumb

ZONE

THURSDAY

Svärmorsan on a visit from Umeå så lite back-up i morse…
    Både min Marie & min Trude lediga i dag…så softade upp ur sängen först 07.20…
    Vägde mig—91.5kg med synliga magrutor…känns helt ok!
    Läste nya Body..& åt frukost bestående av fiber havregryn, 1 banan + lite låg laktos mjölk, 50g whey/kassein shake, 4st fiber knäcke med Omega3 smör samt 50g RAGE innan jag gick de 2 minuterna det tar att ta sig ner till WORKOUTCENTER.

BRÖST, RYGG & NACKE ON THE MENU TODAY![/b]
    Har som sagt bara lallat på bröst sedan 1994 (!) men nu bestämt mig för att köra dem som en ”muskel grupp” as a part of my PROJECT FREAK! INTE stark i dem…började med lätt lutade pressar i smithen & gör f-n inte mer än 10 reps på 80kg..LOL! Ska dock bli intressant att se hur jag svarar nu när jag tränar bröst! 10 set bröst (mycket för mig) 12 set rygg & 6 set nacke.

Tillbaks på Zone shop nu igen… Allt fixat här så blir soft i dag i inväntan på att folk börjar få lön i morgon!

PIC OF THE DAY:[/b]

All collored-up at the hotell room before the Nationals 2007

Peace!
    ZONE[/b]

Folk frågar om min dags form… Har dock ej tagit några pix lately men ser ut rätt så lika som på den här bilden…

[img=http://www.zonecapone.com/bilder/MONSTER/monster_05mini.jpg]Som sagt…91,5kg tom i morse… 48cm i kall arm…

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:

Ha ha! MAN! Jag vägde som sagt 85kg & hade ej druckit vatten sedan dagen innan…(visste ej riktigt vad för typ av bilder som skulle plåtas). Trodde att passet var ”all for shows” så pumpade mest…Tji fick jag! Ha ha!

Men allvarligt talat så körde jag inte så tungt på slutet av den här dieten…målet var bara att behålla musklerna & att HÅLLA MIG HEL! Så körde typ så där.. Nu vid en vikt av drygt 90kg curlar jag 8or med 35kg hantlarna…kör dock mest cablar på triccorna för att armbågarna ska hålla… Har dock reppat på 90kg i press till pannan…z curlat typ samma vikt…bänkat 180kg…gjort 2 reps på 260kg i böj & dragit 240 i mark…inga världs rekords vikter men ok for a bodybuilder eh?

Peace!
    ZONE

Hehe okej:emo-thumb skivstångscurlat 90kg;) shieet riktigt bra!! 35 per arm, är väldigt bra det med! Då hade du kunnat krossa han i tidningen om du bara hade velat hehehe;)

Precis vad jag ana hehe

Ha en najs dag
    mvh
    robban

Rolle Rost wrote:
    Hehe okej:emo-thumb skivstångscurlat 90kg;) shieet riktigt bra!! 35 per arm, är väldigt bra det med! Då hade du kunnat krossa han i tidningen om du bara hade velat hehehe;)

Precis vad jag ana hehe

Ha en najs dag
    mvh
    robban

Well maybe NOT at 85kg on low kcal & NO water!
    Theres a time and place for everything!

LOL!

Peace!
    ZONE

Har du gjort klart din DVD än eller kommer du även filma på Lucia?

marals76 wrote:
    Har du gjort klart din DVD än eller kommer du även filma på Lucia?

Alla tränings scèner är filmade…
    Vi ska ha ett möte samt kolla igenom vad som ska vara med i filmen i morgon fredag! Sedan är det bara mellan sekvenserna kvar att filma som ska göra filmen till en helhet! :emo-thumb

ZONE

zonecapone wrote:
    Well maybe NOT at 85kg on low kcal & NO water!
    Theres a time and place for everything!

LOL!

Peace!
    ZONE

Jaså inte? haha fy va kass asså;) Du måste ner till gymmet och träna direkt där här går ju inte:D

Only kidding!

Huvudsaken att man har gjort det en gång:emo-thumb Men jag förstår inte hur man lyckas med det, jag klarar bara en femma 60kg stångcurl, iofs bara tränat 1år, du har ju tränat lite längre dock hehe, så de är väl igentligen inte så konstigt!

Peace
    mvh
    robban

zonecapone wrote:

Peace!
    ZONE

YEAH DAWG that´s some weights, Hardcore all the way. Om det är någon som lever pure bodybuilding in my hometown så är det allt Zone Capone. Well vore grymt att ta ett pass någongång och så sätter vi tejp på kakhållet mitt :D. PEACE

Steppen1983 wrote:
    YEAH DAWG that´s some weights, Hardcore all the way. Om det är någon som lever pure bodybuilding in my hometown så är det allt Zone Capone. Well vore grymt att ta ett pass någongång och så sätter vi tejp på kakhållet mitt :D. PEACE

Ya know it homie!
    :emo-thumb

ZONE

So when ya gonna get the next kid man ?

Vanessa Frykman wrote:
    So when ya gonna get the next kid man ?

Lol!
    Tänkte klämma ur en kul komentar men då blir jag nog bannad här baby!

Inte än på ett tag…fullt upp med en Trude!
    Blir en till Staff till våren/sommaren dock! Planerar att ta en son efter Tombak!

ZONE

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.