Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 2,885 total)
  • Author
    Addegbg wrote:
    Snygga texter, men du rippar ju bara orginaltexter och byter ut Fat Joe, mot Zone Capone.. :p
    Har för mig du skrev egna texter och gjorde egen musik, tror jag läst det förru. Kan du inte bjussa på något sådant? :up:

LOL! :P
    Just having fun here..
    Ja jag har skrivit många texter genom åren back in my rock star days.. Har dock inga så här i huvudet. Leker dock med tanken att skriva lite nytt & göra något seriöst av det. Dock lite för många bollar i luften just nu… Har även en dröm att få tid över att skriva en bok. Har bitar av en ascool story in my head… Iron game goes mafia style typ…

ZONE

Hur tränar du nacken riktigt? Jag tränar själv nacken i gymmet för att bättra på mitt game i thaiboxning. Bara lägga sig ner på en bänk och lägga en viktplatta på bakhuvudet och sedan nicka jakande.
    Har du andra bra övningar för nacken så får du gärna dela med dig av dom :)

För övrigt tycker jag du ska satsa på en bok, tror det kan bli läsvärt!

zonecapone wrote:
    Jag tränar nacken med en NACKHUVA som jag kan hänga vikter i eller fästa i en cabel maskin! Det finns andra sätt att träna nacken på men de involverar mest din egna vikt + en del gymnastiska övningar som ej passar min kropps byggnad..typ kylskåp! LOL! Jag kör nacken 2ggr i veckan. Första passet kör jag efter axlar & kör då med fria vikter som jag curlar framifrån. Detta aktiverar de bakre musklerna i nacken. Kör 6set med 10-15 reps. Andra passet kör jag efter rygg. Kör då i cable…4set bakifrån då jag arbetar med de främre musklerna..(skum kännsla att ha pump i halsen faktiskt!) & avslutar med 2set bakifrån likt dag 1 men i cable & med lite fler reps. Detta är nytt för mig så har någon förslag på nack träning så posta gärna!!

Här har du några länkar som kan vara användbara om du vill lära dig mer om nack träning:

[http://www.bodybuilding.com/fun/drobson21.htm]

[http://www.teenbodybuilding.com/bigneck.htm]

[http://www.shapefit.com/training-neck.html]

ENJOY!
    ZONE

Once again just for you Stanley!
    :emo-thumb

ZONE

Skulle givetvis letat lite bättre i tråden. Bra tips på övningar på hemsidorna. Den där nackhuvan såg fan inte dum ut, vart finns den att köpa?

Kör du ut dig max på nacken? Har hört att man ska skippa dom sista lyften för att inte få nackproblem, nått du tar med i beräkningarna?

Train hard – fight easy:emo-thumb

Stanley wrote:
    Skulle givetvis letat lite bättre i tråden. Bra tips på övningar på hemsidorna. Den där nackhuvan såg fan inte dum ut, vart finns den att köpa?

Kör du ut dig max på nacken? Har hört att man ska skippa dom sista lyften för att inte få nackproblem, nått du tar med i beräkningarna?

Train hard – fight easy:emo-thumb

Får du inte tag i så har jag en sadelmakare som gör riktiga hardcore huvor! Funderar på att ge ut en Capone line när min nacke mäter 50cm! LOL!

FRÅGAR DU MIG OM JAG KÖR ALL OUT ELLER INTE??? KLART JAG GÖR! HÅLL TUMMARNA ATT NACKEN INTE ÄR NÄSTA MUSKELGRUPP JAG SMÄLLER AV! :p

ZONE

ZONE CAPONE IN GESTRIKE MAGAZINET!
    [img=http://www.zonecapone.com/bilder/mixed_pix/gestrike_2.jpg][img=http://www.zonecapone.com/bilder/mixed_pix/gestrike_mini.jpg]Click on link for larger image:
    [http://www.zonecapone.com/GESTRIKE.html]

Peace!
    ZONE[/b]

Kanske nått du skulle kunna sälja i din shop i framtiden. Säkert många kampsportare som skulle nappa.

Kör hårt och hoppas du lyckas med dina mål du satt upp.

Stanley wrote:
    Kör hårt och hoppas du lyckas med dina mål du satt upp.

Thanx!
    ZONE

zonecapone wrote:
    Får du inte tag i så har jag en sadelmakare som gör riktiga hardcore huvor! Funderar på att ge ut en Capone line när min nacke mäter 50cm! LOL!

FRÅGAR DU MIG OM JAG KÖR ALL OUT ELLER INTE??? KLART JAG GÖR! HÅLL TUMMARNA ATT NACKEN INTE ÄR NÄSTA MUSKELGRUPP JAG SMÄLLER AV! :p

ZONE

Haha. Smälla nacken det hade varit något. Lycka till med träningen. Jag kanske tar kontakt med dig om jag ska inhandla en nackhuva.

Sen tycker jag det är tråkigt att du inte står för ditt ord men det är en annan sak.

rinse wrote:
    Sen tycker jag det är tråkigt att du inte står för ditt ord men det är en annan sak.

??????????????????????????????

ZONE

Well well..people are strange sometimes and Im really amazed that so many out there takes everything so damned seriouse all the time!!! But then again I guess theres a reason that the world is on fire & that there are wars & killings etc etc… The human race are a strange breed.

So I decided to keep what I do here on the internet restricted. I will post stuff on my website as well as in this thread here in Sweden only from now on..unless someone calls me out..in a positive way that is…

Im just sick & tired of all negative, humor less shit that are so typical on the net these days. More than once I felt like Blade did in his latest movie.. Like that I live in my world while the ”humans” live in theirs…& the older I get it feels like the less time I have to spend in ”their” world the better.
    Im really blessed to be able to live in ”my world” 24/7…living my dream thru my writing & my own shop.

Peace!
    ZONE

THURSDAY

Finnaly back at the gym..AGAIN!
    Early morning training doing 10sets of CALVES,[/b] 15sets of SHOULDERS[/b] & 6set of NECK[/b]

Morgon vikt coola 92kg to my 168cm frame…

Hustlin`at the shop again…Full fart i dag!

Peace!
    ZONE[/b]

PIC OF THE DAY:
    HOMAN MESHKAT[/b]

It’s simple mathematics, you gotta love it
    Cause Zone Capone plus Team Zone equals a lotta dead motherfuckers
    Just when you thought I was done, I recruited Homan
    Zones terror Squad Enterprise, undisputed Dunn![/b]

Yep Yep…Kom ihåg att ni hörde det här först!
    This dude got some big shit coming up BESIDES the Lucia show!!!
    A future star is born!!!

ZONE[/b]

Vilken vikt klass ska han tävla i ?

Oggelit0 wrote:
    Vilken vikt klass ska han tävla i ?

-80Kg + även classic

ZONE

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.