Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 2,885 total)
  • Author
    Sebbe_o wrote:
    killen har goa armar..men ingen go fysik!
    detta är ifrån iår

Ja & det finns en anledning varför han ej var i form…
    I tell ya the guy is a warrior!

ZONE

stefanh wrote:
    Njaa, maffig men inte direkt bra struktur tycker jag

SOM JAG SKREV I BÖRJAN AV DEN HÄR TRÅDEN:

Please feel free to fill in with coments and shit..

BUT PLEASE KEEP THE WIBES POSITIVE!
    IF YOU DONT LIKE IT OR ME…JUST DONT LOOK!

MODS PLEASE HELP ME KEEP THIS PART OF THE FORUM A HATER FREE AREA!!!![/b]

ZONE[/b]

Men varför motsäga sig själv ?
    ”Rätt cool fysik eller vad tycker ni?” Något sånt skrev du, så är det så konstigt att jag tolkade det som om du ville ha åsikter ?

Men det är klart, man slipper oändligt många debatter genom att kalla en annan människa hater för att han inte håller med dig. Jag kanske borde sno din taktik, då är jag väl ingen hater något mer ?

Ni kan dissa i andra trådar…

Peace!
    ZONE

zonecapone wrote:

Ni kan dissa i andra trådar…

Peace!
    ZONE

Jag tycker i alla fall att du är söt ;)

Posta lite mera skit ( positivt menat) alltid kul att se och läsa lite annat:pop::up:

Dwag wrote:
    Jag tycker i alla fall att du är söt ;)

Posta lite mera skit ( positivt menat) alltid kul att se och läsa lite annat:pop::up:

LOL!
    Bara sååå trött på fjuniga tonåringar som dissar byggare on the next levell på nätet!

RESPECT FÖR F-N!!

Peace!
    ZONE[/b]

ZONE…TRUE fighter…me löööööv

all in for now…go hardcore.

MVH G

zonecapone wrote:
    LOL!
    Bara sååå trött på fjuniga tonåringar som dissar byggare on the next levell på nätet!

RESPECT FÖR F-N!!

Peace!
    ZONE[/b]

Du vet väl att dom med skulle se ut så där med en näve dianabol…och vips you are a fucking IFBB Pro :D

Dwag wrote:
    Du vet väl att dom med skulle se ut så där med en näve …och vips you are a fucking IFBB Pro :D

Ja..allvarligt det är normalt att vara cocky & stupid när man är en youngster men var är respekten? Jag ökade också 20kg de första 2 åren jag tränade men inte f-n började jag dissa folk för det! Sign of the times de sista åren på alla forum är den där haters mentaliteten…trist som f-n! Får mig att överväga att sluta posta överhuvud taget faktiskt! Livet är waaay too short to dwell on negatives! Jag ÄLSKAR livet & the iron game! But these kids are wacked!

ZONE

zonecapone wrote:
    Ja..allvarligt det är normalt att vara cocky & stupid när man är en youngster men var är respekten? Jag ökade också 20kg de första 2 åren jag tränade men inte f-n började jag dissa folk för det! Sign of the times de sista åren på alla forum är den där haters mentaliteten…trist som f-n! Får mig att överväga att sluta posta överhuvud taget faktiskt! Livet är waaay too short to dwell on negatives! Jag ÄLSKAR livet & the iron game! But these kids are wacked!

ZONE

Jag tycker du är en jävligt skön prick. Dessutom är Ingens Slav en utav dom bättre punkskivorna jag har lyssnat på. (även om du inte vill kalla det punk)

Vandraren wrote:
    Jag tycker du är en jävligt skön prick. Dessutom är Ingens Slav en utav dom bättre punkskivorna jag har lyssnat på. (även om du inte vill kalla det punk)

LOL!
    Ya liked it?! Cool!
    Längesedan man hörde den!

Peace!
    ZONE

stefanh wrote:
    Njaa, maffig men inte direkt bra struktur tycker jag

struktur lr inte killen är biffig som ett as och det e respekt :emo-thumb

bocken wrote:
    struktur lr inte killen är biffig som ett as och det e respekt :emo-thumb

Det förnekar jag inte, men det var inte frågan heller.

zonecapone wrote:
    Ja & det finns en anledning varför han ej var i form…
    I tell ya the guy is a warrior!

ZONE

HÄrligt visste inte att matt duvall är Back :up: . kommer få svårt och kriga men fan va grym han är, inte hade man sagt nej till den massan och sedan ställa sig på scen på lucia gå rakt igenom lineupen så alla faller på arslet och sedan skrika: Im built like a tank you fitness fucks so fuck off. Hahaha

lightning wrote:
    HÄrligt visste inte att matt duvall är Back :up: . kommer få svårt och kriga men fan va grym han är, inte hade man sagt nej till den massan och sedan ställa sig på scen på lucia gå rakt igenom lineupen så alla faller på arslet och sedan skrika: Im built like a tank you fitness fucks so fuck off. Hahaha

Ha ha! Yeah thats the way to do it!

ZONE

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.