Zones World

Home Forums Dagböcker Zones World

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 2,885 total)
  • Author
    Taisho wrote:
    Har man den formen när man kommer upp i hennes ålder så har man verkligen lyckats med sitt ”träningsliv”. Otroligt imponerande!

Yeah shes truly AMAZING!!!

ZONE

zonecapone wrote:
    Ok ok…gotta get deep with yall for awhile….[/b]

Fick nyss en AHA upplevelse….
    Me & Elpadrino satt på hans balkong & puffade en varsin CAO när jag plötsligt på mycket nära håll fick se en meteor falla & brinna upp precis över staden…trodde att den skulle slå i backen men den var nog längre upp än det såg ut…. Vet att följande låter vrickat för de flesta men detta satt igång en massa vibbar i mig som fick mina tankar att snurra som gav mig en stor våg av självinsikt! …Just gotta share some of those thoughts with yall who cares to read on….

Yall know that I`m a clown here on the net…Men de som känner mig nära vet att jag även har en väldigt djup sida.. Visst jag gillar att röra om i grytan…provocera…vara lite dryg & att sticka ut! Thats just me & its FUN!

MEN…som sagt jag är även en tänkare som kan se saker från många olika perpektiv. Jag har sett auror & jag har haft oförklariga upplevelser… Jag dömmer ALDRIG människor…för jag har förstått att om man ska kunna dömma någon så måste man gå väldigt länge i deras skor..alltid en anledning varför människor lever som de gör & varför de agerar som de gör i olika situationer…& only GOD got the right to judge…

Mitt stora problem i livet har alltid varit ballans…jag har en tendens att övergöra typ ALLT! Det gäller allt från träning (check all my injurys) till sex & mat… Mycket därför jag sagt att detta SM var min sista tävling…to get in seriouse contest shape aint good for me…it brings out the beast in me när det gäller både mitt ”misbruk” av både min kost & min träning. Jag hade dock fått bra ballans på både träning & kost denna sommar & låg på en hyffsad form typ 5kg från tävlings form & mådde kanon både fysiskt & psykiskt! Trodde att jag nu var ”vuxen” nog att hålla ballansen under en tävlings diet…denna gång gick det också mycket bättre än tidigare mycket pgav att jag överlät dieten de sista veckorna 100% till min mycket goda vän Palle… (Jag träffar inte Palle så mycket då vi bor långt ifrån varandra men vi klickade right away & han känns väldigt nära & han är en av få jag litar på till 100%…love ya bro!) Dock flippade min diet ur TOTALT igen när jag slutade deffa…höll den skapligt en vecka efter tävlingen before hell broke loose!

Jag har nu insett att dieten bara är en del av det hela & att börja räkna kcal igen wont do the trick …jag behöver ballans i hela mitt liv & mitt stora mål nu är att hitta den ballansen! Soo…will Zone get soft? Nah dont think so homiez! Men mina mål är förändrade…mitt PROJEKT FREAK[/b] är fortfarande ON[/b] om än i ny tappning! Rent fysiskt är fortfarande målet att bygga om mig till de ideal JAG har i MITT huvud…MEN det primära är att må bra & att hitta ballansen mellan galningen & det lugna i mig! Inget mer vägande av maten…& inga mer tankar ”gör du inte 2 reps till så dör du” SNAPP där small en till muskel! Nope…thats the old me… Nah…ska gå tillbaks till min low carb diet…lots of nuts, olives, fat fish & chicken…& träningen ska vara sten hård MEN kontrollerad… Mitt fokus kommer ALLTID att handla om the iron game cuz I truly love this game from the bottom of my heart…& its what I make a living from…it do put all the food on my table!

BUT[/b]…NO NORE stressing out…growing old with my family will be my main priority…while still looking like a cartoon..LOL!

LOVE YALL!
    ZONE[/b]

Harmoni är enormt anabolt… Livet är underbart!!!

Take care bro

FRIDAY…HAAALOWEEEN! FREAKY HOLYDAY!!![/b]

SÅÅÅNT TRYCK I MITT ARM PASS I MORSE!!! En kille på gymmet kom fram till mig när jag curlade i min super tighta T-shirt & sa: –F-n Zone du ser mycket coolare ut nu än när du var i tävlings form! Yeah yaeh! 90kg morgon..mäter armen nu…vänta… 48 sharp..HELT spänt måttband! Ådror som huggormar!! IM GROOOWING!!!

Yeah Palle you are soo right!!!

:up:

Love yall!
    ZONE

Pic of the day…FOR HALOWEEN…NO MASK NEEDED!

ZONE[/b]

sköna slangar på armen :)

Thanx Fidde! Du skulle sett dem i morse…nu 10kg tyngre än på bilden! Haloween scary 4 real! LOL!

ZONE

Grymma bilder !

YEAH MAN!!!!! Your in to the diary seccion :)

Yeah!! Been eating cool today… Chicken with Peanuts & veggies…Tuna & olives & more veggies…fiber oat…1 banana…some low lactose milk…
    whey/kassein shakes…and some 85% dark chocolate with a shake on the side! REAL offseason good growing shit food!!!

Peace!
    ZONE

Happy haloween Zone .
    If i come to gävle i’ll have to bring ya a burger from burger king !

Vanessa Frykman wrote:
    Happy haloween Zone .
    If i come to gävle i’ll have to bring ya a burger from burger king !

LOL! Now that would be something baby!
    :)

ZONE

Train Eat Grow

I just started what I call my ”PROJECT FREAK”!
    For years & years I always worked to develope symetry over mass with the thought of being competitive in the back of my head… For example I didnt work my pecs for 4 full years during one time of my 12 year long competetive career! Now I say FUCK THAT[/b]! I will now train to look like I wannna look like…LIKE SOMETHING OOUT OF A CARTOON MAGAZINE! FUCK SYMETRY by the normal standard! I will now train my chest all out & have also started to train my NECK[/b] with a special device! (Its a device that makes it able to hang weights from my head & curl èm with my neck!)

My goal now is to stay in ”decent” shape at around 200 – 220 lbs[/b] & gain as much as I can on my pecs and gain an inch or an inch and a half to my arms [/b]so they will be around 20″ cold + with the same measurement to my neck! Add some more tatts & there you have it…the REAL Capone[/b]!

Love yall!
    ZONE[/B]

zonecapone wrote:
    I just started what I call my ”PROJECT FREAK”!
    For years & years I always worked to develope symetry over mass with the thought of being competitive in the back of my head… For example I didnt work my pecs for 4 full years during one time of my 12 year long competetive career! Now I say FUCK THAT[/b]! I will now train to look like I wannna look like…LIKE SOMETHING OOUT OF A CARTOON MAGAZINE! FUCK SYMETRY by the normal standard! I will now train my chest all out & have also started to train my NECK[/b] with a special device! (Its a device that makes it able to hang weights from my head & curl èm with my neck!)

My goal now is to stay in ”decent” shape at around 200 – 220 lbs[/b] & gain as much as I can on my pecs and gain an inch or an inch and a half to my arms [/b]so they will be around 20″ cold + with the same measurement to my neck! Add some more tatts & there you have it…the REAL Capone[/b]!

Love yall!
    ZONE[/B]

I support project freak! :emo-thumb

Big neck, awesome chest and totally covered in tattoos, sounds great !! :up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 2,885 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.