- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 november, 2007 at 15:56 #212596Anonym anvandareMember
Vad söt hon är, riktig gullunge :happy:
5 november, 2007 at 16:12 #212597Anonym anvandareMemberEn till GALEN bild på Per..Kolla köttet i ryggen! Ha ha! Fy f-n vad coolt!!
Har fler RIKTIGT freakiga nya pix..men de ska användas så kan tyvär ej visa dem at this moment in time…
ZONE
5 november, 2007 at 22:22 #212598Anonym anvandareMemberTränar du på onsdag ? Isf skulle jag kunna komma in o köra ett pass då.. :bb:
5 november, 2007 at 22:30 #212599Anonym anvandareMemberJon Larsson wrote:Det är sanslöst så lik dig din dotter är, Zone.Dock är hon mkt sötare! :emo-thumb
6 november, 2007 at 16:08 #212600Anonym anvandareMemberUppdatera nu Zone, jag gillar denna Dagboken!!!
6 november, 2007 at 16:19 #212601Anonym anvandareMemberLik pappa men söt ändå haha
6 november, 2007 at 22:57 #212602Anonym anvandareMembercarrolax wrote:fin staffe du har vi köpte en i lördags, älskar dom!!! hur gammal är din nu? har du en eller flera? hane eller tik?
mvh carolinVi har en hane.. Han jobbar med mig på Zone shop & folk tror att jag dopat honom för han e så grov! Ha ha! Allvarligt kom in en ung kille får någon månad sedan & sa: –Är det sant att du har gett din hund ryssfemmeor…de säger det på stan! Jag svarade:-Naturligtvis..hur tror du annars att han kan se ut så där? Är folk så dumma i huvudet att de tror nått sånt så är det ju lika bra att spä på ryktet! ASGARV! Han är från Carlo Nordins Atomkraft & heter Tombak & han är 7 år.
ZONE
6 november, 2007 at 22:58 #212603Anonym anvandareMemberRyger wrote:Tränar du på onsdag ? Isf skulle jag kunna komma in o köra ett pass då.. :bb:Sorry bro rest on wednesdays…
ZONE
6 november, 2007 at 22:59 #212604Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Dock är hon mkt sötare! :emo-thumbVÄLDIGT TUR DET!!!
ZONE
6 november, 2007 at 23:05 #212605Anonym anvandareMemberOk… A PROMISS…
Typ 3 veckor sedan SM nu & jag har gått upp 12kg… Super ådriga armar & ben men magen står RÄTT UT! Ser för dj-ig ut! Träffade 3 freaks i dag vid en fotning jag var med & gjorde…som ALLA 3 inspirerade mig BIG TIME! En av freaken var freaket Österberg som berättade att han efter SM gått upp 15kg men i dag åter var i RIKTIGT BRA foto form! MOTHER FUCKING INSPIRING! Jag kliver tillbaks på min diet igen nu i morgon to do the same… Ska ner 6kg…& stay there for awhile!
Love yall!
ZONE[/b]7 november, 2007 at 10:14 #212606Anonym anvandareMemberWEDNESDAY – REST DAY…
Vaknade i morse förkyld som en APA.. Varit lite hes några dagar men bara låtit lite cool & inge sjuk… Antar att jag blev lite off på min 16 timmars Stockholm tripp i går..Well well look at it in a positive way.. PERFEKT att börja med lite diet mat under en förkylning när man ändå har sämre aptit! :emo-thumb + Bra timing att bli förkyld på en vilodag ju!
Blir bara softa på shopen i dag…
Snart är jag tillbaks till den form jag höll hela sommaren…trivdes bra i den ”vardags formen”!
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/2007_car_small.jpg]Peace!
ZONE[/B]7 november, 2007 at 10:44 #212607Anonym anvandareMemberFunderar om jag ska raka av mig skägget & bara spara polisongerna…
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/grills_03.jpg]Vad tror ni?
Vill ju se ”vass” ut…LOL!ZONE
7 november, 2007 at 10:50 #212608Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Funderar om jag ska raka av mig skägget & bara spara polisongerna…[img=http://www.zonecapone.com/bilder/reallife/grills_03.jpg]Vad tror ni?
Vill ju se ”vass” ut…LOL!ZONE
Klokren bild & text :up: haha
7 november, 2007 at 10:51 #212609Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Klokren bild & text :up: hahaJust an ordinary guy in his early 40`s buddy!
LOL!
ZONE
7 november, 2007 at 11:01 #212610Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:WEDNESDAY – REST DAY…Vaknade i morse förkyld som en APA.. Varit lite hes några dagar men bara låtit lite cool & inge sjuk… Antar att jag blev lite off på min 16 timmars Stockholm tripp i går..Well well look at it in a positive way.. PERFEKT att börja med lite diet mat under en förkylning när man ändå har sämre aptit! :emo-thumb + Bra timing att bli förkyld på en vilodag ju!
Blir bara softa på shopen i dag…
Snart är jag tillbaks till den form jag höll hela sommaren…trivdes bra i den ”vardags formen”!
[img=http://www.zonecapone.com/bilder/caponemix/2007_car_small.jpg]Peace!
ZONE[/B]Askorbinsyra o GLUTAMIN my friend!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.