- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 maj, 2008 at 18:59 #76090Anonym anvandareMember8 maj, 2008 at 18:59 #618648Anonym anvandareMember
Skriver ikväll om dagen som varit
8 maj, 2008 at 20:08 #618649Anonym anvandareMemberSomliga ger upp sina strävanden när de just är på väg mot målet; medan tvärtemot andra når en seger genom att i sista stund sätta in större ansträngningar än någonsin tidigare. Sätt upp höga mål, och sluta inte förrän du nått dem. Lycka till :up:
8 maj, 2008 at 21:24 #618650Anonym anvandareMemberSom dom andra flesta vid denna årstid så är mitt närmaste kortsiktiga mål att deffa ner mig lite till inför kommande bikinimode……
Min längd 159 cm kort. Vikt 51 kg.
06:00 Vaknade, gick upp drack ett STORT glas vatten och en koffien tablett. Väkte hunden, ja tro det eller ej hund fan tröttare än mig…….
06:30- Morgon promenade på börjas…Aj aj aj , i dag såkänns det i benhinnorna, detta trots nya skor.FAN!Men som den sanna kämpen man är pinnar jag på, Natacha (hunden) släntrar efter….
07:30 Hmm, ganska exakt en timma, blandar en dubbel underbart god shake.
Sitter en stund i soffan och flåsar……
Nu, börjar tiden rinna i väg, in i duschen sen slevar jag i mig en portion havregrynsgröt.Attans vad gott allt smakar på morgonen.09:00-16:00 JOBBA
17:00, Hard core på magen i dag.
Börjar passet med¤ 4* set Power crunch på plan bänk (självklart alla seten till max.(jämt)
¤ Nästa övning har jag inget namn för, så får försöka förklara så gott det går.
Jag tar en plan bänk och läggger upp den i smithen till en lutning på ca 50 graders.Sen är det bara att lägga sig med huvudet upp och jobba med benresningar.5 set-till max. Hmmmm, hoppas ni hajar…¤ Sista övningen 4* hängade benresning
¤ 4* med sneda crunches
SLUT! Snabbt i med kolhydrats shake och en protein…MUMS!!!
Ni får väl ha lite överseende med att detta var mitt första dagboksinlägg, det kommer bättras på med bilder, framgångar, motgångar och annat smått och gott…..
Kortet dock ej från dagens pass med det som fanns tillgängligt…..
8 maj, 2008 at 21:30 #618651Anonym anvandareMemberMen gud vilka ABS! Imponerande som fan. Dessutom ser dom helt symmetriska ut. KUDOS!
8 maj, 2008 at 21:52 #618652Anonym anvandareMember:up: lovley!!!!
fan vilka flådiga, FETT grymma ruuuuuuuutor du har :pop:
Nice work there girl!
Ps.AVIS JU!!!:p[/b]Ds.
8 maj, 2008 at 22:28 #618653Anonym anvandareMemberMan tackar man tackar, uppmuntrande ord behövs alltid så här på kvälls kvisten när kvargen inte riiiktigt mättar…….
Curly wrote::up: lovley!!!!fan vilka flådiga, FETT grymma ruuuuuuuutor du har :pop:
Nice work there girl!
Ps.AVIS JU!!!:p[/b]Ds.
9 maj, 2008 at 08:48 #618654Anonym anvandareMemberPrecis så man klarar hålla drägglet tillbaka, ser riktigt bra ut på den bilden. :emo-thumb
9 maj, 2008 at 13:29 #618655Anonym anvandareMemberMed den formen behöver du väll ändå inte deffa inför sommaren
9 maj, 2008 at 13:37 #618656Anonym anvandareMemberSer ju riktigt bra ut, visst är det en blodådra man skymtar på axeln också? :emo-thumb
9 maj, 2008 at 14:05 #618657Anonym anvandareMemberSchysst form! Hoppas de går bra!
Mvh
9 maj, 2008 at 19:44 #618658Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Precis så man klarar hålla drägglet tillbaka, ser riktigt bra ut på den bilden. :emo-thumbHahahhahahah!:emo-thumb
9 maj, 2008 at 20:52 #618659Anonym anvandareMemberSer bra ut! klart att du når dina mål om du ger dig fan på det! Stort lycka till!
9 maj, 2008 at 20:52 #618660Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Precis så man klarar hålla drägglet tillbaka, ser riktigt bra ut på den bilden. :emo-thumbTackar så mycket, vilken tur att det finns handukar hemma . Hmmm, dock sa du ju bara nästan…
Fidde_Mannen wrote:Med den formen behöver du väll ändå inte deffa inför sommarenJo, lite till vill jag allt ha bort.Vill ”prova” hur hård jag kan och orkar bli, sen blir det ju bulk efter sommaren.Ska ju förska lägga på mig lite massa..
Steve Reeves wrote:Ser ju riktigt bra ut, visst är det en blodådra man skymtar på axeln också?Japp, det kan jag nog lite halv stolt säga, Hmmm, dom har ju börjat poppa upp på lite olika ställen…
9 maj, 2008 at 20:55 #618661Anonym anvandareMemberJa, min motivation och envishet brukar det inte vara något fel på, så det går säkert som en dans på roser…. :yikes:
StefanSundqvist_ wrote:Ser bra ut! klart att du når dina mål om du ger dig fan på det! Stort lycka till! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.