- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 maj, 2008 at 07:20 #618797Anonym anvandareMember
Bra pass! Imponerande vilja måste jag säga :emo-thumb
Idag eller i morgon kommer du ha ONT :bb2:
29 maj, 2008 at 09:17 #618798Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Härligt tjejen bara att kriga vidare nu !!!Tack för morgon peppning….. I dag har jag vilo dag på order från Coachen min..
Mitt Schema just nu är Träna på
Lördag, Söndag, Måndag, Tisdag, Onsdag, sen vila torsdag och fredag….Men eftersom dotter min blir 4 i dag, så passar det bra…Massa att fixa..
Kollar i din din blogg, mycket händer med dig..Ser bra ut!!!
Ha det toppen i dag!!!
29 maj, 2008 at 09:21 #618799Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Bra pass! Imponerande vilja måste jag säga :emo-thumbIdag eller i morgon kommer du ha ONT :bb2:
Tack….
Har nog ont i typ varje muskelfibrer som finns i min kroppen….
Men den som vill till toppen….Ha det Bäst!!!!!
29 maj, 2008 at 09:27 #618800Anonym anvandareMemberSatt på bussen till Farsta häromdagen i min egen värld . udrar om du satt på bussen också ?
29 maj, 2008 at 09:30 #618801Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Satt på bussen till Farsta häromdagen i min egen värld . udrar om du satt på bussen också ?Hahahaha, JA, tänkte samma sak..Visst fan var det du!!!!
Satt oxå och tänkte, men ”vågade” inte fråga…*skratt*29 maj, 2008 at 19:07 #618802Anonym anvandareMemberHär går det undan ser jag!! Kul me nytt träningsschema
Hur går det med bulken:pop:
TJINGELING!
29 maj, 2008 at 20:29 #618803Anonym anvandareMemberCurly wrote:Här går det undan ser jag!! Kul me nytt träningsschemaHur går det med bulken:pop:
TJINGELING!
Halloj…!!!Japp, träningen går prima växer på och framför allt mår jag bra…
Bulken å andra sidan, nja, sköter mig, äter det jag ska men har väl inte gått upp något direkt ännu.Men tanken är ju att bulken ska på gå en stund, så det kommer väl…..Hur går det för dig?
Ha det!!!!
29 maj, 2008 at 20:48 #618804Anonym anvandareMember04:05- Vaknar av att min dotter väcker mig, Mamma!Visst är det min födelsedag i dag…. Mmmmm, men vi måste sova en stund till…..*gäsp*
06:00 Nu så gick vi upp, hon fick öppna ett paket och dricka varm choklad i sängen…Mys mys… Herre gud 4 år.. Tiden går fort….
08:00- 08:45 PW i skogen, grymt skönt , detta trots sååån träningsvärk i vaderna.Men men det som inte dödar härdar…?!?
09:00- Frukost….Grymt hungrig i dag…
Men det är det vanliga, inget nytt här inte.
1 skopa 100% Whey+1 msk olivolja, 1 dl fiberhavregryn, 1 ägg
3 st Omega 3 caps, 1 Opti Women och 1 B-stress complex.Mätt, nja, men får duga….Sen är det ju min vilodag från träning…Hahahah, Känns liiite jobbigt, men bra för kroppen min.
Dagen har gått åt till att fixa allt till min dotter, handla fler paket, kakor, tårta och annat MYCKET gott.Och självklart njutit av solen…..!!!!!!!!!!!
Riktiga kalaset blir på lördag, min ätardag.YIPPIE!!!Så då blir det minsan en egen tårta till bara mig…hehehe….Matintaget: Går som vanligt, mycket bra…Följer, lyder och lysssnar :p
Just nu när alla gått, dotter sover sitter jag här och är något otroligt sugen på alla ”rester”….Grrrrr…..
Varken ska eller kommer äta.Men F*n va sugen jag är…..Får vänta på kvällsmålet.
I dag blir det 21:00 250 Kvarg+mycket kanel…..Ha en bra kväll alla där ute….
29 maj, 2008 at 21:39 #618805Anonym anvandareMemberJa tänk att min son fyller 5 snart oj oj . Grymt att det går bra för dig tjejen det kommer bli kanon ju !
Får gratta din dotter på hennes födelsedag hipp hipp hurra!!!!!!!!!!!!!!1130 maj, 2008 at 07:09 #618806Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja tänk att min son fyller 5 snart oj oj . Grymt att det går bra för dig tjejen det kommer bli kanon ju !
Får gratta din dotter på hennes födelsedag hipp hipp hurra!!!!!!!!!!!!!!11Tackar…. Hon sitter just nu liiite små arg för att det INTE är hennes fördelsedag i dag…Hahahah
Och nästa gång ”vi ses” så får jag komma och hälsa….Vem vet när nästa buss möte inträffar…
Ha en toppen dag!!!!!
30 maj, 2008 at 21:01 #618807Anonym anvandareMemberHobbybyggaren wrote:Tja tjejen kul att det går bra för dig.Skönt med lite bulk.
Du får ta och trycka i dig ordentligt på lördags kalaset passa på och ta alla kakor ock sånt man kan tänka sig…Nej! Jag gillar att spana in hennes rutor på magen här på nätet, uppmana henne inte till sådant skräp!
30 maj, 2008 at 21:44 #618808Anonym anvandareMemberHobbybyggaren wrote:Tja tjejen kul att det går bra för dig.Skönt med lite bulk.
Du får ta och trycka i dig ordentligt på lördags kalaset passa på och ta alla kakor ock sånt man kan tänka sig…Tackar….!!!Det ska jag absolut göra….!!!Äta äta äta….MUMS…..Man får ju passa på när man har en dag i v, nu har jag ju inte ätit söt på många veckor….Längtar redan…..
Richard B wrote:Nej! Jag gillar att spana in hennes rutor på magen här på nätet, uppmana henne inte till sådant skräp!Tro mig, ruterna sitter kvar, om inte annat så växer dom bara mer!!!:pop:
30 maj, 2008 at 22:12 #618809Anonym anvandareMember06:00 vakande med lite små grus i ögonen, men blir snabbt pigg..
08:00-09:05 En grymt bra PW i både skog och på väg….Känndes skönt och relativt lätt i dag…
09:15 Frukost-Hungrig som en j***a varg…….
Same same same…. 1 skopa 100% Whey+ 1msk olivolja,
1 dl fiberberikadhavregryn, 1 ägg. 3 st Omega 3 caps, 1 opti women, 1 B-stress complex + 1 tsk Kreatin.
Mätt och belåten…..Träning: Vilodag….Phuuuu, andra dagen i rad…Känner mig suuugen att träna…
Sen har dagen gått åt att ordna med massa tråkiga ärenden….Blä, men men sånt ska ju skötas.
14:00-20:30 Jobba….. Oj så skoj det vart i dag *NOT*
Maten har jag skött lika bra som alla andra dagar, men otroligt sötsugen.Men karaktär som man har så klarar jag mig…Phuuuu!!!!
Nä, bara läääängtar tills morgondagens kalas, Zandra alla svulla!!!!Nä nu alla kottar, måste jag ta och äta mitt kvällsmål
50 g 100% Casein. Mmmmm, mättar bra!31 maj, 2008 at 10:24 #618810Anonym anvandareMemberhoppas du äter gott idag, för det gör jag :p
Gick vid åtta till affären och handlade två oliv ciabatta som jag fixade ägg, räkor o majonäs på, någon med nutella … gud vad jag njöt :- )
31 maj, 2008 at 10:39 #618811Anonym anvandareMemberRichard B wrote:hoppas du äter gott idag, för det gör jag :pGick vid åtta till affären och handlade två oliv ciabatta som jag fixade ägg, räkor o majonäs på, någon med nutella … gud vad jag njöt :- )
:evil:du bör bli bannad för att du skrev det där!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.