- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2008 at 11:21 #618812Anonym anvandareMemberRichard B wrote:hoppas du äter gott idag, för det gör jag :p
Gick vid åtta till affären och handlade två oliv ciabatta som jag fixade ägg, räkor o majonäs på, någon med nutella … gud vad jag njöt :- )
Hehe, bra att börja i tid på morgonen…
Än har jag bara följt mitt matschema, men snart börjar kalaset, så då blir det till att SVULLA
Har bakat tårta, kakor, vi ska grilla och bara njuta… YIPPIE!!!!Vanessa Frykman wrote::evil:du bör bli bannad för att du skrev det där!!!Hehe, du får allt ta dig en unnarätar dag du med i dag??!!:pop:
Hoppas alla får en SUPER dag i fina solen…..
31 maj, 2008 at 12:37 #618813Anonym anvandareMemberVanessa: ha ha, bulk is a great thing!
Zuperzandra: hoppas du med får en bra dag. Jag, tjejen och lilla katten ska snart ut i sommarsolen och leka hela dagen
31 maj, 2008 at 19:39 #618814Anonym anvandareMemberVakande vid 05:45, oj oj oj, dotter min grymt laddad inför dagens kalas…Stor dag!!!
Cardio:
07:00-07:45 PW i skogen…reana rama lugnet….Åhhhhhh, LOVE dessa stunder….Träning: Skulle ju ingentligen tränat, men måste ta en vilodag, jaja bara jobba i kapp i morgon….
08:00- Frukost, som vanligt.
1 Skopa 100% Whey+msk olivolja. 1 dl fiberberikadhavregryn, 1 ägg
3 st Omega 3 caps, 1 Opti Women, 1 B-stress complex + 1 tsk Kreatin.
Mätt och glad, såååå snart börjar ätar/slappar dagen……Bäst att i alla fall starta dagen med nått bra.09:00 Åker och handlar allt det sista, JA, alltid något som man glömt eller inte hunnit.
10:00- Jag och min stora 4 åring gör världens godaste tårta..MUMS!!!!!
11:00- Offecillt ätardag. 200 g hamburgare, och ja fick ner allt…*ler*
12:00 Kalaset börjar, vi åkte till parken, fixade allt, gjorde fint, vart KANON!!!
14:00 Åt två grillade korvar med bröd, mmmm, allt smakar bra just nu….
17:30, Alla börjar röra sig hemmåt, och jag har fortfarande INTE ätit tårta, godis eller annat söt??!!
Har helt enkelt varit duktig värdinna och serverat alla andra….Men det ska jag allt ta iegn i kväll..*asg*18:15 Första gången på otroligt länge, dotter min somnnade NU!Såå otroligt trött.
Så nu ska jag nog ta och äta lite tårta, godis och annat…detta ska ju trots allt vara min ätardag…Får i alla fall försöka behärskna mig….*skratt*
Räknar med att få i mig en HEL del…..Nä, nu lägga mig solbränd och svulla på soffan….Ahhhh, livet leker….
Haoopas eran dag vart som min, bara sååå bra!!!
1 juni, 2008 at 00:09 #618815Anonym anvandareMemberDu smälter ju in så bra med barnen på bilderna, änna svårt att se vem som är du.
1 juni, 2008 at 04:40 #618816Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Du smälter ju in så bra med barnen på bilderna, änna svårt att se vem som är du.Hmmm, hur ska jag nu tolka detta inlägg?
Är jag sååå himla liten…?Jaja, jag ska ut och köra cardio nu, får väl la finnula på det……..
Ha det…
1 juni, 2008 at 09:55 #618817Anonym anvandareMembernååå, hur var ätandet ?
1 juni, 2008 at 14:16 #618818Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hmmm, hur ska jag nu tolka detta inlägg?
Är jag sååå himla liten…?Jaja, jag ska ut och köra cardio nu, får väl la finnula på det……..
Ha det…
Nää, så liten är du inte. Vad jag syftade på var att du såg ut som en sådan mysig mamma som sitter med barnen och leker, istället för att sitta med dem vuxna och dricka kaffe.
Vädret håller ju i sig i dag så se till att njuta i dag med.1 juni, 2008 at 15:25 #618819Anonym anvandareMemberRichard B wrote:nååå, hur var ätandet ?Jo man får tacka, det var otroligt gott och välbehövt,,,,
lillpatrik wrote:Nää, så liten är du inte. Vad jag syftade på var att du såg ut som en sådan mysig mamma som sitter med barnen och leker, istället för att sitta med dem vuxna och dricka kaffe.
Vädret håller ju i sig i dag så se till att njuta i dag med.Okej, men det lät ju i alla fall mycket bättre…..
Jo, leker och smutsar hellre ner mig, gabska trist att bara sitta och uggla med dom vuxna….*skratt*Ha det!
1 juni, 2008 at 19:56 #618820Anonym anvandareMemberOj oj oj…. i dag vakande jag super tidigt………
04:15-Jaja, satt vid datan en stund, drack MYCKET vatten.
05:00-07:00- PW i mycket rask tempo i 1 timma, sen vart det lite softare och lugnare….Hunden min var i alla fall mycket slut när vi kom hem.
07:30- Frukost med familjen….
Jag åt det som jag alltid äter
1 skopa 100% Whey+ 1 msk olivolja. 1 dl fiferberikadhavregryn, 1 ägg
3 st Omega 3 caps, 1 Opti Women, 1 B-stress complex + 1 tsk Kreatin.
I dag vart jag MYCKET mätt…….09:45-11:20 – Träning: i dag vart det Baksidaben, Axlar och vader.
¤ Liggande lårcurl
Set 3 * 25 kg, rep 10¤ Sittande lårcurl
Set 3 * 25 kg, rep 12, 10, 10¤ Insida lår
Set 3 * 20 kg , rep 10¤ Röv maskin
Set 3 * 30 kg, 10¤ Axlar sidolyft Hantel
Set 4 * 5 kg, rep 15¤ Hantelpress
Set 4 * 6 kg, rep 10¤ Vadpress stånde
Set 4 *kv, rep 20¤ Vadpress sittande
Set 4 * 20 kg, rep 20Efter passet vart det 2 skopor After Max, 1 skopa 100% whey+ 1 tsk Kreatin….Satte sig bra i magen min……MÄTTTT!!!!!
12:00-13:30-Sov middag med dotter….Underbart nice…Helt slut båda två.
Lunch: 1 kycklingfile, 1 dl kokt ris, 6 st mini morötter. 1 skopa 100 % Whey+ 1 msk olivolja.+3 Omega 3 caps
Resten av dagen har mest gått åt till att leka och umgås med dotter min.Vi tog en skön lång promis med hunden…Alla nöjda och glada.
Till middag vart det: 1 ½ kycklingfile+tacokrydda, 1 pitabröd, isbergssallad, gurka, rödlök och dressing gjord på 100 g Kvarg.Mums vart det……
Hmm, skulle nog lätt kunna äta mer…hihihNu återstår bara att fixa inför jobb/dagis vecka…Lägga framkläder, kirra matlådor och annat smått och gott.
Ha en super kväll……
1 juni, 2008 at 20:36 #618821Anonym anvandareMemberDu verkar kämpa på väldigt bra och formen ser ju väldigt bra ut också…men varför hålla på med morgonpromenader och så lite energi om du vill lägga på dig mer muskler?
Jag förstår det inte, förutom att man är rädd att tappa formen.
Mer vila, mer energi så kommer resultaten på gymmet fortare än annars.
Man ska inte vara rädd att lagra in kolhydrater (glykogen) och vatten i kroppen, man blir lite rundare, men resultaten blir så mycket bättre.
Man lägger på sig 2-3kg snabbt, men blir lika fort av med dom om man vill.
I vilket fall som helst så verkar du ha viljan. Kämpa på!PS. Grym mage förresten och snyggt när du har håret utsläppt!
Måste ju säga vad jag tänker!
Typ detta har jag tänkt på varje gång jag har tittat i din dagbok.[/b]1 juni, 2008 at 20:56 #618822Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Du verkar kämpa på väldigt bra och formen ser ju väldigt bra ut också…men varför hålla på med morgonpromenader och så lite energi om du vill lägga på dig mer muskler?
Jag förstår det inte, förutom att man är rädd att tappa formen.
Mer vila, mer energi så kommer resultaten på gymmet fortare än annars.
Man ska inte vara rädd att lagra in kolhydrater (glykogen) och vatten i kroppen, man blir lite rundare, men resultaten blir så mycket bättre.
Man lägger på sig 2-3kg snabbt, men blir lika fort av med dom om man vill.
I vilket fall som helst så verkar du ha viljan. Kämpa på!PS. Grym mage förresten och snyggt när du har håret utsläppt!
Måste ju säga vad jag tänker!
Typ detta har jag tänkt på varje gång jag har tittat i din dagbok.[/b]Jag får väl tacka för alla de snälla komentarena…
Jag har dietat under en längre tid, därav alla de bra resultaten:p
Men nu har jag ju sponsorer och egen privat Coach, vi har lagt upp nytt tränings och kost schema som jag ska följa nu en stund framöver, så just nu är det bulk med mer fett och liiite exprement för att se hur min kropp kommer att svara.
Så vi väntar och ser hur resultaten blir……. Just nu funkar det bra i alla fall.
Men som sagt nu håller jag och Coachen min på att exprementera lite…bara testa på och köra hårt!!!!1 juni, 2008 at 20:58 #618823Anonym anvandareMemberriktigt bra fysik:emo-thumb säker på du kommer nå dina mål,kör hårt enda fram till mållinjen nu
1 juni, 2008 at 21:02 #618824Anonym anvandareMemberHobbybyggaren wrote:Grymma axlar gillar gubben som man ser i spegeln som står och spanar in dig bakifrånHahaha, sånt man får leva med…*asg*
Fast han är nog fan den snällaste, peppar och hjälper bra!!!!!!:up:1 juni, 2008 at 21:10 #618825Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:riktigt bra fysik:emo-thumb säker på du kommer nå dina mål,kör hårt enda fram till mållinjen nuTACK!!!!
Känndes bra att höra då jag sitter med sötsug som skulle kunna döda vuxna män…*skratt*
Envis och målmedveten är jag, så det kommer nog att ordna sig….
Ha en bra kväll!!!1 juni, 2008 at 22:57 #618826Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Så vi väntar och ser hur resultaten blir……. Just nu funkar det bra i alla fall.
Men som sagt nu håller jag och Coachen min på att exprementera lite…bara testa på och köra hårt!!!!Kan vara bra att ta det lugnt på det sättet också…
Bara det går åt rätt håll och att det känns bra! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.