- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juni, 2008 at 06:22 #618857Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Inte min mening att göra dig ledsen, men allt blir bättre med åren…
Kanske inte allt…[/b]Nä, blir inte ledsen…..I denna sportgren så handlar det ju om att ta både kritik och beröm…Även om egot i bland kan säga nej tack vill inte höra…..
Hoppas att du får en bra dag, sen lång ledigt!
5 juni, 2008 at 10:23 #618858Anonym anvandareMemberÄr det en amstaff du har som cardiokompis?
5 juni, 2008 at 18:01 #618859Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Hoppas att du får en bra dag, sen lång ledigt!Om dagen blir bra återstår att se efter benpasset…
Jobbar tyvärr på lördag, så det blir lite hackat och malet!5 juni, 2008 at 18:30 #618860Anonym anvandareMemberZebaztian wrote:Är det en amstaff du har som cardiokompis?Ja, hon är en gammal Amstaff tik….Hon fyller 8 år i sommar….:Den jävla bra cardiopolare…..Dock liiiite smått latare på sista tiden…men men…..Gammla kärringar vet du…hehehe
Jonas Lundberg wrote:Om dagen blir bra återstår att se efter benpasset…
Jobbar tyvärr på lördag, så det blir lite hackat och malet!Bra med pengar i alla fall…..Du får se det så.:up:
6 juni, 2008 at 17:59 #618861Anonym anvandareMemberHipp Hipp Hurra Sverige!!!!
05:45-up and at them…….!
Gick upp, såå fint väder man kan ju inte annat än att bli varm i både hjärta och själ…..Love Sommar…!!!!!
Började i alla fall dagen med att dricka 0,5 liter vatten, träningskläder på, sen snöra skorna.
06:00-07:00 Cardio: PW i skogen med en mycket trött hund..Tur att hon kan vara lös, annars snacka om att sinka ner mig..*skratt*
Träning:Vilodag
Hem och äta frulle….
07:20- Frukost.
Det samma gammla vanliga, dock fortfarande gott.Jag menar vem klagar på föda på morgonen??
1 skopa 100% Whey+ msk olivolja, 1 dl fiberberikadhavregryn, 1 ägg
3 st Omega 3 caps, 1 Opti Women, 1 B-stress Complex + 1 tsk Kreatin.
Mätt och mycket nöjd……Så hur ska vi fira denna lediga dag……?!
Jag och min familj ska åka in till Djurgården och promenera runt, dotter äta lite glass och bara njuta av det UNDERBARA vädret.09:00- Alla klädda, fixade och glada…Nu ska vi åka buss, sen tunnelbana och självklart Djurgårdfärjan…. Hehe, min man som då aldrig annars åker komunallt får helt enkelt bita i stålet…..
Vi hade en jätte trevlig dag, vi åkte som sagt till slussen, tog färjan..Min lilla flicka ville så gärna..Men sen såg hon Gröna Lund.Stort misstag……
Men med mutning av en god glass, vatten och lite övertalning så kom vi fram till att vi går dit en annan dag.I dag ska vi bara promenara, sola och njuta.
Vi gick gick gick, drack en himla massa vatten.
Sen kom vi fram till Kungsträdgården, mmmm, MASSA matställen uppraddade…Attans rattans kunde ju inte bli bättre.
Jag åt en tallrik med grillspett på fläskkött, colwslaw och annan god sallad.Hmmmm, satan liiiite pommes slank ner.Men å andra sidan promenarat typ 4 timmar, tatt PW i morse, och går på bulk…(jajaja, försöker lindra min ångest…)*ler*Vi var hemma vid 14:30- alla sommnade på stört…..Helt slut av solen vart vi.Tror vi sov i nästan två timmar.Det behövdes!!!
Nu är vi alla pigga och glada igen…Så nu ska middag ätas sen blir det en lång promis med hunden, min dotter har fått för sig att hon /vi ska hyra film…Passar ganska bra i dag. Ohhh, vad kan det bli för skoj i dag….*asg*
Lite kort från dagen…..
Hoppas att ni alla har haft det lika bra och trevligt som jag!
6 juni, 2008 at 18:59 #618862Anonym anvandareMemberNi är så vackra !!! Härligt att ha en sån underbar dag med sin familj eller hur ? Själv kom vi precis hem från badet jag är helt slut nu hahah
kram på dig tjejen .
6 juni, 2008 at 19:05 #618863Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ni är så vackra !!! Härligt att ha en sån underbar dag med sin familj eller hur ? Själv kom vi precis hem från badet jag är helt slut nu hahahkram på dig tjejen .
Tackar….. Trevligt med komplimanger så här på kvällskvisten…..
Ja, finns inget bättre…Att man inte alltid kan få vara ledig…Fast å andra sidan så uppskattar man väl dessa stunder mer…
Har du badat?Kallt?Kramar tillbaka..! Hoppas att resten av eran kväll blir bra.
6 juni, 2008 at 19:16 #618864Anonym anvandareMemberdu är helt sjuk, morgonpromenader varje morgon när du bulkar? Jag orkar inte ens med promenader över huvudtaget under diet, haha. men du är väl mer målmedveten än jag i det fallet :p
Sedan angående inlägget med tjockis, så var det riktat emot Jonas och inte dig.
Dock så är varken du eller Jonas tjockaFortsätt köra hårt, blir säkert hur bra som helst.
6 juni, 2008 at 20:20 #618865Anonym anvandareMemberRichard B wrote:du är helt sjuk, morgonpromenader varje morgon när du bulkar? Jag orkar inte ens med promenader över huvudtaget under diet, haha. men du är väl mer målmedveten än jag i det fallet :pSedan angående inlägget med tjockis, så var det riktat emot Jonas och inte dig.
Dock så är varken du eller Jonas tjockaFortsätt köra hårt, blir säkert hur bra som helst.
Hihi, jag älskar faktiskit mina morgonpromenader……Hur skönt som helst…Sen har jag ju hund oxå, så man måste ju ut villket fall som helst…..
Va skönt då…..Att det inte var till mig, då kan jag trycka i mig 2 liter glass nu…hehehehe
Ja, förhoppningsvis så blir det grymt bra…Så länge man har kämpar glöd, mål och energi…Och det är i alla fall några bra egenskaper jag har.
Hoppas helgen din blir bra….
6 juni, 2008 at 20:57 #618866Anonym anvandareMemberMan är ju ledig tre dagar irad, ser inte hur helgen skulle kunna bli dålig. Har Idag varit ute i föräldrarnas hus, haft med katten, käkat där och lite så, de var bortresta så jag länsade all kyckling ur huset, ha ha! Legat o solat, brände av ett förjävla bra axelpass innan så axlarna är sega som bara den fortfarande… Livet kan inte bli mycket bättre :p
Du gör rätt i dina promenader, bara du känner det som att du vill och inte ett måste, för det ska inte vara ett måste nu, anser jag. Allt sköts med kosten, iaf till viss del. Släng i dig 2liter glass om det är det du vill, det är du värd. Om man ändå hade haft något gott hemma… finns bara äckliga glasspinnar som ingen vill äta upp haha… får väl se vad det blir. en burk tonfisk finns kvar, så den blir det och sedan vatten.
Nu blev det ett långt inlägg, rätt ointressant men det bjuder jag på
Ha en trevlig helg!6 juni, 2008 at 21:06 #618867Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Tackar….. Trevligt med komplimanger så här på kvällskvisten…..
Ja, finns inget bättre…Att man inte alltid kan få vara ledig…Fast å andra sidan så uppskattar man väl dessa stunder mer…
Har du badat?Kallt?Kramar tillbaka..! Hoppas att resten av eran kväll blir bra.
Jo jag har badat och det var inte kallt alls måste jag äga bara skönt!
6 juni, 2008 at 21:49 #618868Anonym anvandareMemberRichard B wrote:Man är ju ledig tre dagar irad, ser inte hur helgen skulle kunna bli dålig. Har Idag varit ute i föräldrarnas hus, haft med katten, käkat där och lite så, de var bortresta så jag länsade all kyckling ur huset, ha ha! Legat o solat, brände av ett förjävla bra axelpass innan så axlarna är sega som bara den fortfarande… Livet kan inte bli mycket bättre :pDu gör rätt i dina promenader, bara du känner det som att du vill och inte ett måste, för det ska inte vara ett måste nu, anser jag. Allt sköts med kosten, iaf till viss del. Släng i dig 2liter glass om det är det du vill, det är du värd. Om man ändå hade haft något gott hemma… finns bara äckliga glasspinnar som ingen vill äta upp haha… får väl se vad det blir. en burk tonfisk finns kvar, så den blir det och sedan vatten.
Nu blev det ett långt inlägg, rätt ointressant men det bjuder jag på
Ha en trevlig helg!Det lät ju i alla fall skönt, alltid trevligt med långledighet……Bytte själv bort dagens jobb pass för att få långledigt.
Så i morgon börjar veckans träning igen, har vilat två dagar nu..Kroppen lägntar till gymmet….Hehe, nä, glassen har jag inte…Då mördar nog coachen min mig….
Måste ju sköta mig…..
Men tonfisk och vatten lät inte alls torrt och gott*asg*6 juni, 2008 at 22:13 #618869Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jo jag har badat och det var inte kallt alls måste jag äga bara skönt!Fy satan…..Modigare än mig då….:o
Ja, vi ska nog åka och bada i morgon, ja om man har samma tur med vädret i alla fall.Och blir det nog!!
Har ni några roliga planer för helgen då?6 juni, 2008 at 22:59 #618870Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Fy satan…..Modigare än mig då….:o
Ja, vi ska nog åka och bada i morgon, ja om man har samma tur med vädret i alla fall.Och blir det nog!!
Har ni några roliga planer för helgen då?Bli frisk från den ihärdiga förkylningen så jag kan återuppta den underbara sommarträningen! Hoppas inte du blir en av de många drabbade av sommarförkylning, fortsatt lycka till!
Over and OUT!
6 juni, 2008 at 23:13 #618871Anonym anvandareMemberShrimpy wrote:Bli frisk från den ihärdiga förkylningen så jag kan återuppta den underbara sommarträningen! Hoppas inte du blir en av de många drabbade av sommarförkylning, fortsatt lycka till!Over and OUT!
Har en liten dotter hemma som går på dagis, så nog fins det bakterier och förkylningar här hemma.men man blir väl smått tålig mot dom…Tackar för det….
Krya på dig….!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.