ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 893 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Ni är så vackra !!!

Håller med Vanessa eller får man inte det?
    Hälsa Niklas!
    Han är säkert trevlig! :D

Jonas Lundberg wrote:
    Håller med Vanessa eller får man inte det?
    Hälsa Niklas!
    Han är säkert trevlig! :D

Jag får göra det…..Snällare än Niklas kan ingen vara… :D

ZuperZandra wrote:
    Jag får göra det…..Snällare än Niklas kan ingen vara… :D

Jag känner ju inte honom, tror att alla är snälla egentligen. Fast när man tycker att man blir dåligt behandlad, så är det lätt att bli pissed.
    Allt handlar om att må bra…det är inte lätt alla gånger. Våra livsstigar är lika många som det finns människor på jorden och vi kommer ständigt till nya vägskäl…tänk om jag hade tagit den vägen i tonåren/skolan istället. Var hade jag hamnat då?
    Jag själv fick intresset för bodybuilding när jag hade hamnat snett i tonåren och hamnade på ungdomsvårdsskola…
    Bara några tankar om livet! :D

Vaknade: 04:05- Pigg och fräsch som en lärka…. :p

Gick upp, gjorde alla de vanliga sakerna….Typ, drack MYCKET vatten, kissade gäspade och satte mig vid datan…Så trevligt att komma upp och det är lugnt och tyst….Min dotter sover, min man vakande han med.Så han tog första cardio passet…..Har man små barn hemma så får man vara smart, morgonpigg och effektiv.

06.00-07:10- Min tur att gå PW i skogen….. Jag tog hunden me, hon börjar bli trött och gammal, så hon får nöja sig med att gå en promis med mig..Men lagom trött vart hon i alla fall.

07:30-Frukost…
    Som jag skriver varje dag…..Samma åter igen….Konstigt nog inte tröttnat…..
    1 Skopa 100 % Whey + 1 msk olivolija, 1 dl fiberberikadhavaregryn, 1 ägg
    3 st omega 3 caps, 1 Opti Women, 1 B-stress complex + 1 tsk Kreatin

Slappa och vila en stund nu.Kollade på Willy Wonka med älskade dotter…..

09:00- 1 skopa After max.

09:30- 11:00- Träning: Baksida ben, axlar och vader.

¤ Liggande lårcurl
    Set 3 * 25 kg rep 10

¤ Sittande lårcurl
    set 3 * 25 kg rep 10

¤ Insidan lår
    Set 3 * 25 kg rep 15

¤ Rövmaskin
    Set 3 * 30 kg rep 15

¤ Axlar Sidolyft
    Set 4 * 5 kg rep 15

¤ Axlar hantelpress
    Set 4 * 6 kg rep 12

¤ Vadpress stående hacklift
    Set 3 * + 20 kg rep 15

¤ Vadpress sittande
    Set 2 * 15 kg rep 15

Vart ett dunder bra pass, skönt, tufft, svettigt och bra gjort, Zandra!!!!

Efter träning:
    2 skopor After max , 1 skopa 100% whey+ 1 tsk kreatin.

Lunch och middag har blitt samma sak för mig…
    110 g kalkonkött, 1 dl kokt ris, 1 ½ morot. 1 skopa 100% Whey+ 1 msk olivolja och 3 st omega 3 caps.(dock bara till lunch.)

Resaten av dagen har gått åt till att vara i parken promenerat med dotter och hund.
    I dag grymt slut!!!!

Nu hopp i säng….!!! (Jag vet SUGER på poser…öva öva öva)

naaaaaaw, vilken söt liten axel du hade där :emo-thumb
    Poseringen är nog inget som kommer naturligt förrens man har övat många timmar och tävlat någon gång eller två

Richard B wrote:
    naaaaaaw, vilken söt liten axel du hade där :emo-thumb
    Poseringen är nog inget som kommer naturligt förrens man har övat många timmar och tävlat någon gång eller två

Men såååå liten var den väl inte????
    Nä, poser kommer med tiden, har ju till december på mig…:o

05:30-slog upp mina ögon….Hmmm, i dag är jag liiite trött.Men ja ja inte tillräkligt för att sova.

De vanliga saker som man då gör på morgonen….Klappar trötta vovven….Hon är INTE morgonpigg….
    Drack 0,5 dl vatten, slappade en liten stund…

Cardio:06:00-07:10- 1 timma och 10 minuter PW i skogen….Bra tempo, bra flås….Mycket skönt väder.

Hemma skönt, mat och vatten till hunden….Ser liiite trött ut, fan går jag så himla snabbt…?!

Frukost:07:30- I dag är jag inte hungrig alls….. Pallar inte…Hmm…
    vart 1 skopa 100 % Whey+ 1 msk olivolja, 3 st Omega 3 caps, 1 Opti Women, 1 B-stress Complex + 1 tsk kreatin.

Träning:09:40-11:30- Biceps, Triceps och mage.

¤ Scott Curls
    Set 4 * 12,5 kg rep 15

¤ Push down cabel
    Set 4 * 20 kg rep 15

¤ Inch Curls
    Set 4 * 7 kg rep 10

¤ Overhead Extention
    Set 4 * 11 kg rep

¤ Biceps curls cabel
    Set 4 * 20 kg rep 10

¤ Mage plan bänk uppe på smithen..
    Set 3 * egen vikt plus 1½ kg på fötterna. rep 20

Innan träning: 1 Skopa After Max

Efter träning: 2 skopor After max 1 skopa 100 % Whey+ 1 tsk Kreatin

Sen har jag/vi haft turen att få vara barnlediga i dag… Tackar sååå mycket för det!!!!Har varit sååå förjävligt trött i dag….

Ibland behövs det pauser…..

Nu tv och bara slappa (igen)

Du ser fortfarande riktigt hård ut!!! hur mycket har du gått upp sedan du ändrade ditt kostschema?

StefanSundqvist_ wrote:
    Du ser fortfarande riktigt hård ut!!! hur mycket har du gått upp sedan du ändrade ditt kostschema?

Tack eller vad man ska säga…. Just nu så går det väl si så där, har väl inte gått upp såååå mycket i vikt.Men kosten känns annars bra, träningen rullar på bra.Väntar bara på att öka lite mer, men detta är ju typ prov bulk som sagt, så om inte mycket mer änder blir det till att ändra om lite..Men upp ska jag

Ha en bra dag!!!! (trots det faktum att det är måndag)

ZuperZandra wrote:
    Tack eller vad man ska säga…. Just nu så går det väl si så där, har väl inte gått upp såååå mycket i vikt.Men kosten känns annars bra, träningen rullar på bra.Väntar bara på att öka lite mer, men detta är ju typ prov bulk som sagt, så om inte mycket mer änder blir det till att ändra om lite..Men upp ska jag

Ha en bra dag!!!! (trots det faktum att det är måndag)

Det kommer!!! :) Idag gör det inte så mycket att det är måndag eftersom jag har semester! hadet fint!

shit tjejen jag äter mer ris och är på diet? din bulk kommer det mest ifrån kosttillskott?
    Jag undrar också och skulle vilja att niklas svarade varför har du morgon cardio fortfarande när du har typ ingen fett på kroppen.

Vanessa Frykman wrote:
    shit tjejen jag äter mer ris och är på diet? din bulk kommer det mest ifrån kosttillskott?
    Jag undrar också och skulle vilja att niklas svarade varför har du morgon cardio fortfarande när du har typ ingen fett på kroppen.

Hehe, näää, fett har jag fortfarande kvar…:o

Jag ska bara ha morgon cardio 3-4 dagar i veckan (igentligen), men eftersom att jag älskar det och har hund så har det bara blivit så.Min hund är hemma ganska stor del av dagen sen, vill ju att hon ska kommma ut ordentligt på morgonen.Sen som sagt, sååå skönt med min ”morgon meditation”…. *ler*

Sen äter jag ca var tredje timma,känns aldrig som dåliga portioner…. Bulken har till största delan handlat om att tillföra mycket mer fett.
    Har haft ett ganska snålt fettintag tidigare….Så på grund av detta har min kropp nu väldigt hög förbränning….
    Men min bulk är ju under utvärdering (typ expriment), jag kör så här nu ca 4 veckor till, sen ska jag/vi förmodligen ändra om lite…..

Kram på dig!

ZuperZandra wrote:
    Hehe, näää, fett har jag fortfarande kvar…:o

Jag ska bara ha morgon cardio 3-4 dagar i veckan (igentligen), men eftersom att jag älskar det och har hund så har det bara blivit så.Min hund är hemma ganska stor del av dagen sen, vill ju att hon ska kommma ut ordentligt på morgonen.Sen som sagt, sååå skönt med min ”morgon meditation”…. *ler*

Sen äter jag ca var tredje timma,känns aldrig som dåliga portioner…. Bulken har till största delan handlat om att tillföra mycket mer fett.
    Har haft ett ganska snålt fettintag tidigare….Så på grund av detta har min kropp nu väldigt hög förbränning….
    Men min bulk är ju under utvärdering (typ expriment), jag kör så här nu ca 4 veckor till, sen ska jag/vi förmodligen ändra om lite…..

Kram på dig!

ok då förstår jag.

StefanSundqvist_ wrote:
    Det kommer!!! :) Idag gör det inte så mycket att det är måndag eftersom jag har semester! hadet fint!

Jo, det gör väl det…..Snart ser jag väl ut som en kassler i bikini…*asg*
    Jaså du, somliga har det bra…..
    Hur länge till får du ha det då?

ha en bra kväll!!!!!!

Vaknade som de allra flesta dagar ganska tidigt…. 05:50.

Cardio: 07:30-08:00 : 30 minuter PW , shit, nått ofantligt trött…. jajaja, det går väl över.

08:10- Fick i mig min sedvanliga frukost, inget nytt på den fronten…Men lika gott som vanligt….

09:00-10:00- Träning- Bröst, Axlar och mage.

¤ Lutande hantel press
    Set 4 * 8 kg rep 10

¤ Stående hantel Flyes
    Set 3 * 7 kg rep 10

¤ Flys liggande plan bänk
    Set 3 * 5 kg rep 10

¤ Axelpress maskin
    Set 3 * 20 kg rep 10

¤ Sidolyft hantel
    Set 4 * 5 kg rep 14

¤ Baksida Axlar
    Set 3 * 7 kg rep 15

¤ Mage sneda crunches
    Set 2 rep 20

¤Mage crunch på plan bänk
    Set 2 * rep 20

NU HELT VIDRIGT SLUT::::::!!!!!!

Efter träning: 2 skopor After Max , 1 skopa 100 % Whey + 1 tsk Kreatin.

När jag kom hem så fattade jag ganska fort varför jag var sååå tröttt…..
    Hade fan 38,6 i feber!!!!! MY GOD!
    Blev nog riktigt sjuk när jag såg det…..*snyft*
    Så¨ringde jobbet (mycket glada), hemma och bara sova…..

Mår fortfarande himla dåligt så, hej då veckans tränings pass…

Tack och God natt!!!!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.