ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 893 total)
  • Author

Krya på dig tjejen !!!

Ruskig form måste jag säga! riktigt bra jobbat!
    Krya på dig

Vanessa Frykman wrote:
    Krya på dig tjejen !!!

Tackar, har precis lämmnat på dagis och känner mig som en jävla vrak…Sjukt nog blir jag ju bara irriterad över att inte kunna tränna….*suck*
    Haja då är man inbiten…..
    Jaja, får väl se detta som en ofrivillig vilovecka.

Fredrik.J wrote:
    Ruskig form måste jag säga! riktigt bra jobbat!
    Krya på dig

Tack så mycket, alltid kul att höra, speciellt när man känner sig ynklig som ett litet barn…..
    :(

Ha en toppen dag!!!

Har varit här inne och glott emellanåt men ännu inte lämnat något avtryck.. :)

Fräsch journal, fortsätt så! Fina resultat och bilder dessutom! :emo-thumb

Lycka till med träningen!

Lundis wrote:
    Har varit här inne och glott emellanåt men ännu inte lämnat något avtryck.. :)

Fräsch journal, fortsätt så! Fina resultat och bilder dessutom! :emo-thumb

Lycka till med träningen!

Tackar så mycket……..
    Japp, kämpar på , dock nu hemma och såå sjuk…. *snyft*
    Så denna vecka blir det ingen träning alls…..:(
    Men nästa vecka då ska jag minsan vara på bena igen och pumpa på.

Ha en toppen kväll!!!

Mådde som en överkört offer när jag vakande, i dag INGEN bra dag…..
    Tilee sötnosen vakande kl 06:00, så vi tog det ganska lugnt, kollade lite barnprogram…
    Har fortfarande feber…..

Lämmnade sötnosen min på dagis vid 08:00. Sen hem och sommnade om.

Som väntat… Ingen cardio eller träning…..Resten av veckan, och där med BASTA.Order från Coachen….Bäst att lyda….. :frust:

Maten har jag i alla fall sköt och lyckas få i mig, har följt shemat, bara ätit lite mindre…Inte någon vidare aptit…

Men min lilla höjdpunk på dagen/kvällen är att min underbart snälla mamma har tagit min dotter, hon ska sova över där och sen har hon henne hela dagen i morgon…TACK!!!!
    Kanske man kan vila upp sig lite nu, ligga på soffan….Hmmm, glass skulle nog sitta fint.Men Nopp, dukyig som jag är så hoppar jag över det.det blir nog till att dricka mycket vatten och ta Alvedon….Kan ju funka det me..

Så, nu har jag klagat av mig för hela slanten…..

Ha en bra kväll alla kottar!!!!

Quote:
    Kanske man kan vila upp sig lite nu, ligga på soffan….Hmmm, glass skulle nog sitta fint.Men Nopp, dukyig som jag är så hoppar jag över det.det blir nog till att dricka mycket vatten och ta Alvedon….Kan ju funka det me..

Varför får du inte äta glass om du nu går på bulk? Om du är krasslig så är det nog bara bra om du får i dig lite kalorier så att kroppen kan återhämta sig och bli frisk!

melancoolio wrote:
    Varför får du inte äta glass om du nu går på bulk? Om du är krasslig så är det nog bara bra om du får i dig lite kalorier så att kroppen kan återhämta sig och bli frisk!

Av den enkla andledningen att jag igentligen är en sockerknarkare… 😮
    Jag försöker undvika det i största möjliga mängd som jag kan, jag har ätar dag på lördagar.Inte ens då alla gånger väljer jag godis/socker…För det gör bara de närmsta dagrna värre… Tyvärr , men så ligger det till….

ZuperZandra wrote:
    Av den enkla andledningen att jag igentligen är en sockerknarkare… 😮
    Jag försöker undvika det i största möjliga mängd som jag kan, jag har ätar dag på lördagar.Inte ens då alla gånger väljer jag godis/socker…För det gör bara de närmsta dagrna värre… Tyvärr , men så ligger det till….

Ok. Läser precis boken ”Sockerberoende. Söt fantasi eller verklighet”. Har du läst den?

Iaf. Ett litet energiöverskott är aldrig fel när man är sjuk. Finns säkert något du kan trycka i dig för att ge lite turbo till immunförsvaret. Några extra kokta ägg om dagen kanske? :up:

melancoolio wrote:
    Ok. Läser precis boken ”Sockerberoende. Söt fantasi eller verklighet”. Har du läst den?

Iaf. Ett litet energiöverskott är aldrig fel när man är sjuk. Finns säkert något du kan trycka i dig för att ge lite turbo till immunförsvaret. Några extra kokta ägg om dagen kanske? :up:

Nä, det har jag faktiskt inte gjort….Men kan tänka mig att allt stämmer in på mig:o

Jag har ätit lite extra frukt och så, men ingen vidare aptit när jag har feber……Men det går ju över som allt annat.bara tänka posetivt…. :)

Krya på dig zuperkvinna! :)

[img=http://www.greathampers.co.uk/img/uploads/luxury_fruit_basket_hamper.jpg]

lovelysmile wrote:
    Krya på dig zuperkvinna! :)

[img=http://www.greathampers.co.uk/img/uploads/luxury_fruit_basket_hamper.jpg]

Tack så mycket….. Dock, känner jag mig inte som Zuperkvinna just nu…
    Men det ger väl sig om ett par dagar så är man ”fit fore figth”

Ha en nice kväll!

Krya på dig nu så BODY folket får ngt vettigt att läsa om ;)

Men guuuuuuuman dååå, inte vara sjuk nu heller:(

Tänk såhär, bättre å va sjuk nu än senare när du kommit längre in i diet,träning å hela faderullan. Positivt tänkande vettu:emo-thumb

Va snällt av din mamma att ställa upp som barnvakt, då har du tid att vila å ta hand om dig själv. Så väntar vi med spänning inför nästa träningsvecka!!
    Då kommer du ha lite extra jävlar-anamma på gymet:nod

Kram på dig tjejen, å krya på dig !!!

Shrimpy wrote:
    Krya på dig nu så BODY folket får ngt vettigt att läsa om

Jag får tacka för det….. Känner mig en aning bättre, så nästa vecka det blir det läsning…. :)

Curly wrote:
    Men guuuuuuuman dååå, inte vara sjuk nu heller

Tänk såhär, bättre å va sjuk nu än senare när du kommit längre in i diet,träning å hela faderullan. Positivt tänkande vettu:emo-thumb

Va snällt av din mamma att ställa upp som barnvakt, då har du tid att vila å ta hand om dig själv. Så väntar vi med spänning inför nästa träningsvecka!!
    Då kommer du ha lite extra jävlar-anamma på gymet:nod

Kram på dig tjejen, å krya på dig !!!

Ja, smart tänkade av dig, bättre sjuk nu.Dock känner man sig som ett barn…*skratt*
    Jo, mamma min mycket snäll….Tyvärr så ringde hon mig för en stund sen, hon har oxå blivit sjuk.Så just nu sitter jag är med feber och en glad och pigg dotter hemmma…Hmm, hade ju då vart bättre om hon i alla fall kunde vart på dagis, men men, hennes tanke var god.
    Som sagt nästa v då jävlar, kick ass på gymmet !!!!!!!!!!!

Kram på dig tillbaka…..Nu blir det ”Alfons Ågerg” för hela slanten….. *ler*

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.