ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 893 total)
  • Author

Dagen i kort…… Har ju tyvärr inte hänt så himla mycket… I dag och i morgon är det mina vilodagar.Trots att jag vet att dom måste och behövs tar det fan i bland emot att inte ta mig till gymmet……..;)

Dagen började i alla fall med ca 1 timmas power walk och därefter en snabb solning… Ohhh, så skönt.

10-16:15 JOBBA!!!!!

Efter jobbet har det bara vart ute lekar och promenad med min kära familj.

Och kvällen lär ju inte erbjuda så mycket mer än mycket sömn, i morgon jobba jobba jobba. Fy och BLÄ!

Men ser redan framemot söndagens benpass, hoppas att jag inte glömmer kameran och att det kan bli några bra snaps…

Till er som läser….ha en trevlig kväll/helg och NJUT av solen…..;)

ZuperZandra wrote:
    Ja, min motivation och envishet brukar det inte vara något fel på, så det går säkert som en dans på roser…. :yikes:

Om det var en dans på rosor så skulle det ju inte vara lika roligt! kör hårt.

Äntligen hemma från jobbet…….:D

Har haft en HEL vilo dag,varken cardio eller nått…Hmm, konstig känsla.. ;)

Kosten går det i alla fall grymt bra med just nu.
    Dagens matintag.

¤ Mål 1 08:00 – Protein shake med havregrynsgröt

¤ Mål 2 12:00 Fiskfile med ingefärssås och ris

¤ Mål 3 15:00 Ett äpple +en påse mini morötter

¤ Mål 4 18:40 Lax med mandolin skivad potatis i saffranssås och en extra kycklingfile.

¤ Mål 5 21:00 troligtvist kvarg med mycket kanel.

För övrigt har jag haft en j****a skit dag…Tränat upp en ny tjej på jobbet, sol och vackert väder ute själv har man ju fått stå inne hela dagen +sjukt mycket att göra.
    Men nu ska jag inte vara en gnäll kärring.Sitter mätt och belåten i soffan, hunden rastad och snart nattning av dottern….Sen blir det soffpotatis för HELA slanten…

I morgon 09:30 dra jag på en efterlängtat benpass, barnvakt och allt redan kirrat… Yippie!!!

Ha en nice kväll alla ni där ute!!!!!!!

Ok en till morsa här på brädan va kul !!!! Hur gammal är din dotter?

Grym mage:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Ok en till morsa här på brädan va kul !!!! Hur gammal är din dotter?

Japp,har en underbart trotsig dotter som blir 4 år nu i maj…Kan lite små glatt tillägga att hon nu har sommnat…..Alltid skönt med egen tid.
    Antar att du själv har barn?
    Har inte vart runt och tittat på er andra så mycket än, Hmmm,kanske inne i en egofas…. ;)

xsmall wrote:
    Grym mage:emo-thumb

Tackar, har vart och piskat på den lite extra efter benpasset i dag..Kommer nog kännas i morgon…. 😥

Hallå Jo jag har 3 barn så jag vet hur skönt det är när man har lite egen tid .
    Mina är ute och leker dags att ropa in dom snart .

Upp och Hoppa Benpump i dag!!!!!!

09:30, står som en himla mupp inan gymet ens öppnat…jaja, det öppnar faktiskt då….

Passet:

¤ Frog Squat ( i smithen) set 3*9 45 kg

¤ Knä böj ( i Smithen) set 3*10 55 kg

¤ Hacklift set 2*10 30 kg

¤ Benspark set 4*8 35 kg

¤ Utfall med Hantlar (Första gången) set 3*4 8 kg

¤ crunches på boll Set 3 * tills magen blödde

Så detta var mitt pass, och jag var grymt döende efter kan jag tillägga….:(
    Efter halva passet började jag dricka en kolhydrats shake, efter passet en dubbelprotien shake.
    Och låg på dom berömda mattorna och stretchade i minst 20 minuter…

Tiden efter passe flöt på ganska bra.Förutom att min j***a bil gick sönder precis på parkeringen hemma……jajaja, bättre det än ute på motorvägen…..Men attans vad fattig jag kommer bli!!!!:frust:

har kommer några bilder..kamerans batteri dog ju självklart, men hann med att ta några, håll till godo.

ZuperZandra!

Satan i gatan, hur hinner du med allt?Jag är trött av ett barn en hund.
    Vilka åldrar är det på dom?
    Måste i alla fall vara ganska skönt att dom kommit upp i den åldern då dom är ute och leker självla…Eller kanske ännu mer oro..?
    Grym kropp efter tre graviditeter!!!!!:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Hallå Jo jag har 3 barn så jag vet hur skönt det är när man har lite egen tid .
    Mina är ute och leker dags att ropa in dom snart .
    ZuperZandra wrote:
    Satan i gatan, hur hinner du med allt?Jag är trött av ett barn en hund.
    Vilka åldrar är det på dom?
    Måste i alla fall vara ganska skönt att dom kommit upp i den åldern då dom är ute och leker självla…Eller kanske ännu mer oro..?
    Grym kropp efter tre graviditeter!!!!!:emo-thumb

min dotter är 12 nu min son är 10 och den minsta Neo är 5 snart .

Tack du har själv en snygg kropp efter din graviditet.

Vanessa Frykman wrote:
    min dotter är 12 nu min son är 10 och den minsta Neo är 5 snart .

Tack du har själv en snygg kropp efter din graviditet.

Ja,men jag har ju bara bara haft den påfrestningenen gång.Men tack ändå…. :)

Hoppas att du får in barnen snart, så egen tiden snart startar för dig me…
    Nu ska jag ta mig ut med hunden, attans att dom oxå behöver kissa…
    Ha det gott…..

när det kommer till kroppar är det ändå jag som bestämmer. Det ser skit bra ut, riktigt schnygg och med muskler! Yeah baby yeah! ( lånar lite charm av austin powers ) u go girl

Föga förvånande anser även jag att det ser förbannat bra ut. Mer bilder vore trevligt.

Lycka till med allt. :)

Richard B wrote:
    när det kommer till kroppar är det ändå jag som bestämmer. Det ser skit bra ut, riktigt schnygg och med muskler! Yeah baby yeah! ( lånar lite charm av austin powers ) u go girl

Fan va soft det vore om du bestämmer.Då vinner jag lätt 2009 då :emo-thumb

Jon Larsson wrote:
    Föga förvånande anser även jag att det ser förbannat bra ut. Mer bilder vore trevligt.

Lycka till med allt. :)

Hmmm, föga förvånad? Min kropp mitt tempel…..:D
    Mera bilder kommer, ska försöka skriva varje dag , då det i alla fall ska vara dagbok.Ska snart skriva om min dag och träning, då blir det ett par till bilder.
    Så håll ut….. hahaha

06:00 Vaknade med MYCKET grus i mina ögon…. Snabbt i med stort glas vatten och en koffien tablett.

06:30 På med kläderna, hmmm,lite kallare och blåsigare än jag trodde.
    Kämpar på med en j***a rask morgon promis.Hann under tiden med att knäppa några bilder.När man väl är ute, attans vad skönt det är.För att inte tala om hur mycket bättre det känns att lämmna natacha ensam under jobb dagen..Frisk luft, inga människor och SOL. NICE !!!!

07:30 Ganska precis hemma…..I med en dubbel protien shake.Sååå hungrig.Hinner inte äta frulle just nu, hoppar in i duschen.

08:00 Havregrynsgröt+ MYCKET kanel.

10:00 -16:00 Jobba…!!!

Hinner ju självklart med några mål där under dagen…..

17:00 Rygg pass.
    Tränar ensam i dag så inga kort från passet, trött efter jobbet så det gick väl så där….Har prestrerat bättre.Men allt som allt nöjd.

Skriver inte ut uppvärmning….

¤ Chins (maskin) Set 5*10 64% av kroppsvikten
    10
    10
    9
    9

¤ Rodd Set 4*9 35 kg
    9
    8 30 kg
    8

¤ Latsdrag(bakom) Set 4*10 30 kg
    10
    8 25 kg
    8

Hantelrodd Set 4*8 13,6 kg
    8
    8
    7

För övrigt så har dagen vart bra och driftig……Sköter min diet till hundra % nu, känns såååå underbart!!!!!!

Bifogar med lite morgonbilder istället……

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.