ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 893 total)
  • Author

Give me your body NOW!! Damn it girl!![/b]:worship:

Curly wrote:
    Give me your body NOW!! Damn it girl!![/b]:worship:

Du är riktigt snäll och gullig…….. I dag ringde alarmet 05:00, så är grymt trött.Kan i alla fall säga lite kort att du gjort min dag!!!!!:D
    Tack och ha det gott!!!!!

du är nog lite över kvalificerad för stranden. Tror ingen vill stå bredvid dig. Formen är ju sedan nu kanon. Varför inte försöka lägga lite mer massa och dieta i vinter inför någon tävling, eller nu är jag fel ute, det är 08, inte 09 som du skulle upp. Opps, sorry. Ha en bra dag.

Grym form! Hur länge har du tränat seriöst???

ZuperZandra wrote:
    Du är riktigt snäll och gullig…….. I dag ringde alarmet 05:00, så är grymt trött.Kan i alla fall säga lite kort att du gjort min dag!!!!!:D
    Tack och ha det gott!!!!!

Gött bruttan, om jag kunde ”make your day” :) (jag var bara ärlig dock,du e grym ZuperZandra)

Hoppas du får en fin dag!!

Tjingeling!

ZuperZandra wrote:
    mycket text

Vad grym du är! Roligt att läsa en träningsjournal skriven av en grym träningsbrud!! Är det MTGP 09 som är ditt mål ?

Keep it up :emo-thumb

Du har en helt grym kropp. :D
    Hur länge har du tränat? Vad var målet från början?
    Keep up the good work! :emo-thumb

johannawaern wrote:
    Grym form! Hur länge har du tränat seriöst???

Har tränat till och från sedan barnsben i olika sporterMen har fastnat på stryrketräning dom sista 2 åren.

pieceofme wrote:
    Vad grym du är! Roligt att läsa en träningsjournal skriven av en grym träningsbrud!! Är det MTGP 09 som är ditt mål ? Keep it up :emo-thumb

Tackar och bugar…. Riktigt sugen på att tävla i år, men tror att jag har lite för lite massa….Deffen är ju inte så långt bort, men måste om sagt lägga på mig lite mer muskler….Så ja du, har inte bestämmt mig ännu.

Keep it up[/QUOTE]

Aka. wrote:
    Du har en helt grym kropp. :D
    Vad var målet från början?
    Keep up the good work! :emo-thumb

Målet med träningen var väl att komma i form efter att min dotter hade fötts.Sen har det bara gått så bra, driven som jag är vill jag ju gärna tävla och off course vinna :D

05:00 Alarmet ringer grymt irriterande………. Grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

Har väldigt svårt att äta så här tidigt så det väntar jag med tills jag är på jobbet….

06:30 – 14:00 Jobba!!! En helt okej dag, kändes som att den flöt på hyfsat fort.
    Lunchen i dag vart tonfisk blandat med keso, efterrätt mini morötter.

14:30 Framme vid gymet.
    I dag vart det ett grymt bra bieceps pass, kan inte annat än att vara nöjd.

¤ Skivstångs curl med z-stång Set 5* 12 rep 20 kg
    12
    10 17,5 kg
    10
    10

¤ Konsentration stol med rak stång (inte hundra på vad det kallas)
    Set 3* 17 rep 17 kg
    15 12 kg
    10 12 kg
    (med viss pass hjälp på slutet.)

¤ Hammercurl med snöre i cablecross superset *3 Började på 10 kg

¤ Dubbel cabelcross Set 2* 8 rep 10 kg
    7
    Under träningenspasset kolhydrats shake 50 g, efter dubbel protein.
    Sedan till middag vart det kycklingfile med coucous, torrt men gott.

Nu längtar jag bara tills min lediga dag i morgon, hahaha, ska träna med ett super proffs då.Bilder på det kommer upp i morgon kväll.

Håll till godo med detta från i dag :friends:

ZuperZandra wrote:
    05:00 Alarmet ringer grymt irriterande………. Grrrrrrrrr!!!!!!!!!!!

Har väldigt svårt att äta så här tidigt så det väntar jag med tills jag är på jobbet….

06:30 – 14:00 Jobba!!! En helt okej dag, kändes som att den flöt på hyfsat fort.
    Lunchen i dag vart tonfisk blandat med keso, efterrätt mini morötter.

14:30 Framme vid gymet.
    I dag vart det ett grymt bra bieceps pass, kan inte annat än att vara nöjd.

¤ Skivstångs curl med z-stång Set 5* 12 rep 20 kg
    12
    10 17,5 kg
    10
    10

¤ Konsentration stol med rak stång (inte hundra på vad det kallas)
    Set 3* 17 rep 17 kg
    15 12 kg
    10 12 kg
    (med viss pass hjälp på slutet.)

¤ Hammercurl med snöre i cablecross superset *3 Började på 10 kg

¤ Dubbel cabelcross Set 2* 8 rep 10 kg
    7
    Under träningenspasset kolhydrats shake 50 g, efter dubbel protein.
    Sedan till middag vart det kycklingfile med coucous, torrt men gott.

Nu längtar jag bara tills min lediga dag i morgon, hahaha, ska träna med ett super proffs då.Bilder på det kommer upp i morgon kväll.

Håll till godo med detta från i dag :friends:

Vad kul att du tränar på mitt gamla gym och tack för bilderna fick en härlig nostalgitripp.

Dina axlar tilltalar mig! :)

PatArnold wrote:
    Vad kul att du tränar på mitt gamla gym och tack för bilderna fick en härlig nostalgitripp.

Jaså, du bor/bodde i mina trakter?Vad fick dig att sluta på det kvalitets gymet…. :D
    Vart tränar du nu?

ZuperZandra wrote:
    Jaså, du bor/bodde i mina trakter?Vad fick dig att sluta på det kvalitets gymet…. :D
    Vart tränar du nu?

Jag växte mig ur det gymmet och till slut körde jag högreppare med 30 kilos hantlarna.
    Dom har kanske större vikter nu?
    Dessutom hade dom inga bra sommartider men det kanske har ändrats??
    Jag har dragits till gym med bra öppettider och hammerstrength maskiner.Först var man på fitnesscenter på sveavägen,craz-zy gym och slutligen nu på fd Skip-gym.
    Japp bor i samma trakter och har ingen tendens på att flytta finns väl inget bättre område??
    Måste berömma dig för dina grymma gener hoppas att du når långt och att du når dina mål över dina förväntningar.:up:
    Mvh Pat

PatArnold wrote:
    Jag växte mig ur det gymmet och till slut körde jag högreppare med 30 kilos hantlarna.
    Dom har kanske större vikter nu?
    Dessutom hade dom inga bra sommartider men det kanske har ändrats??
    Jag har dragits till gym med bra öppettider och hammerstrength maskiner.Först var man på fitnesscenter på sveavägen,craz-zy gym och slutligen nu på fd Skip-gym.
    Japp bor i samma trakter och har ingen tendens på att flytta finns väl inget bättre område??
    Måste berömma dig för dina grymma gener hoppas att du når långt och att du når dina mål över dina förväntningar.:up:
    Mvh Pat

Nopp, så mycket högre vikter har dom inte införskaffat, lite smått pensionärsgym… Men trivs bra där ändå….. Som tjej kräver jag ju inte dom högsta vikterna …..:)
    Men samma kassa sommar och helgtider…..Så leter efter något anat just nu, vet bara inte vart.Måste ju passa in med jobb, barn och hund.

Håller med älskar området, har inte heller några planer på att flytta, dock till större.

Tackar, målen nås, bara man ger sig fan på det.Envis en grymt bra gen att ha!

Ha en bra dag!

ZuperZandra wrote:
    Nopp, så mycket högre vikter har dom inte införskaffat, lite smått pensionärsgym… Men trivs bra där ändå….. Som tjej kräver jag ju inte dom högsta vikterna …..:)
    Men samma kassa sommar och helgtider…..Så leter efter något anat just nu, vet bara inte vart.Måste ju passa in med jobb, barn och hund.

Håller med älskar området, har inte heller några planer på att flytta, dock till större.

Tackar, målen nås, bara man ger sig fan på det.Envis en grymt bra gen att ha!

Ha en bra dag!

Dom har ett bra gym i gubbängen och där har dom öppet 07- 21 alla dagar på året.
    Det heter Iron gym och ligger på bordsvägen och är ett uppfräschat hardcoregym.
    Sen finns det ett gym som heter fitness24seven men det är ett gym som är mer motionärsgym typ farsta.
    Enda fördelen är att man kan träna dygnet runt och dom har 5 olika ställen som man kan träna på.
    Sen finns det Flex gym i farsta som är motionär/hardcore:whistle:
    Håller med jag är ifrån söder ursprungligen men har inte längtat nånsin tillbaks,det här stället is forever.
    Ha en bra dag du med och jag ser fram emot att se din utveckling.:bb:
    Mvh Pat

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.