- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 januari, 2009 at 07:18 #619307Anonym anvandareMembernicke wrote:Kul att du är ’back on track’
God fortsättning på det nya året
mvh
God Morgon, och tack…… :p
Ha det bäst!!!!6 januari, 2009 at 07:33 #619308Anonym anvandareMemberGOD MORGON…..!!!!!!
Ja, kan inte sova.Detta trots att var hade den stora lyxen att vara barnledig över natten.
Så dagen började med ett STORT glas vatten, mannen fick sin på sängen… Attans va snäll man är….Nu ligger och och laddar för fruser fan redan…Brrrrr!!!! Någon som vet när våren kommer?
Dagens planer aktiviteter.
Morgoncardio med lover, minst 1 timma till svetten sprutar….Hihhi, då man vet att mn lever.Kan säga att det vad riktigt skoj att leka med ficklampan i går morse….Hahaha, små barn roar sig lätt!
Hem få i sig frukost, tyvärr så står det inte allt för mycket delikateser på bordet.Så det blir nog en shake med havregryn…….Men är man hungrig så slinker allt ner……Senare så ska jag självklar5t till gymet, Hmmm, tror personalen börjar känna igen mig ganska bra.behöver inte visa kort, byter musik när man kommer…Hihihihihi, Women Power!!!!!
Vart ändrig i går så det var ett ordentligt biceps, triceps och mag pass. Sjukt nog så känner jag INGET…..*peppa peppa*, jag vet det kommer!!!Menså ska det va, right??Passet i dag blir Axlar o Shrugs, så nu är det bestämt…Men det kan ju hända mig att jag ångrar mig och blir vellig..Fan alla muskler på topp ju!!!!
Nej nu ska jag ta på ALLA kläder, sparka kärleksfullt på mannen sen pinna på ut i kylan…..Den som vill vara fin får fan lida pin…….
Ska under dagen försöka ta lite kort, hahaha, grillad spädgris…Hmm, just fan julen över!!!!
SOV GOTT!!!!
6 januari, 2009 at 14:10 #619309Anonym anvandareMemberFan va gott att du är frisk nu!! :emo-thumb
Kör hårt med träningen nu!6 januari, 2009 at 14:36 #619310Anonym anvandareMemberPixi wrote:Fan va gott att du är frisk nu!! :emo-thumb
Kör hårt med träningen nu!Ja, det är kanon kul….!!!! Känner mig nog mer laddad än någonsin……….
6 januari, 2009 at 14:45 #619311Anonym anvandareMemberI dag vart det jag mannen och broder hans på gymet.
Funkade ganska bra, gjorde att man fick någa minuters vila mella seten….Började med
¤ Axelpress Set 3¤ Hantel sidolyft Set 3 7 kg
¤ Sidolyft i Cabel Set 3 9 kg
¤ Hantel baksida axlar set 3 8 kg
¤ Viktskiva för framsida Set 2 25 kg
¤ Baksida i cabel Set 2
Sen vart det 20 minuters solning…. Hihihhihi, börjar känna mig som en lite go pepparkaka, men men man ska ju trots allt passa in i årstiden…., eller hur??
Nu ska jag o mannen ta och sreka upp ett par kilo fläskfile, bra att ha färdigt.När både tid o tålamod tryter……
Sen blir det tillbaka med alla barnrutiner, för i morgon så börjar dagis.Oj oj oj, vad det behövs.har vart mer en ett heltids jobb att roa min lilla dam.
Thjo på er!
7 januari, 2009 at 05:01 #619312Anonym anvandareMemberHar vart vaken i 1 timma ge och ta……
Min dotter sover som en söt snarkande gris, mannen har redan pallrat sig till jobbet.
Så med andra ord för ovanlighetenskull.TYST!!!!!Nu på morgonen passade jag på att marinera både kycklingfile och fläskfile, sen är detta bara tillagas under dagen.Där har du min o mannen mat.
Till min tjej blir det å laka stor kok med god nyttig ”barnmat”, kan tänka mig spagetti med köttfärssås, korvstroganof, soppor och annat som hon kan äta till middagarna…….YES!!!! I dag startar dagis, rutiner, egen tid, helt enkelt något som behös sten hårt……..
kl 08: Lämmning på dagis,ett par tre tårar lär ju fällas.Men tur att allt går över fort.
08:15 – Morgon cardio i snö och kallt!!!! Minst 1 timma…..’
Fram till kl 11 så ska jag duscha, äta, softa och njuta av Zandra tid.
11 kommer en nära kompis som jag ska försöka sparka in i träningens underbara värld……Jajajaj, bara man bort ser från skador, beroendehet…Hihihihihi
Då hon inte tränat mycket så tänkte vi gå igenom hela kroppen, och löpband (hennes förslag).
Hihih, ska bli kul att få piska på någon annan för en gångs skull :devil:Nä, jag får la återkomma med info, vikter och hur träningen gick…
Natti Natti!!!!!!!
7 januari, 2009 at 16:04 #619313Anonym anvandareMemberNu har jag nog gjort mitt för dagen……. [/b]
Var på gymet med en tjej kompis som är hyfsad novis, så vi gick igenom i princip hela kroppen, men ganska få set.
När vi gick från gymet så vek sig hennes ben och hon klagade redan.Hihihi, det ska med andra ord bli himla spännande att höra hur lilla tösa biten mår i morgon.Själv känner jag mig ganska mör i kroppen jag med, har tränat och kört cardio regelbundet nu stund nu.Även minskat på maten lite, och stor NO NO till allt sött, gott och onyttigt.
Mannen har även han hängt på, så vi får väl se hur glada vi är om si så där ett par veckor…..Men tror att bara bli av med dom extra julkilona kommer göra mig överlycklig.
Inte van att vara lite mjukare, fast man känner ju sig en aning sundare.Så vad tränade vi.
¤ Hacklift
¤ Benspark
¤ Gånende utfall
¤ Hantelpress
¤ Hantelsiolyft
¤ Framsida axlar
¤ Mage
Avslutade med 10 minuter på löpbandet. Fick räcka eftersom jag gick i över 1 timma i morse.
Bjuder på en bild med en kraftigt påpälsad vintercardio drottning…*hint hint* ME!
8 januari, 2009 at 06:12 #619314Anonym anvandareMemberVi alla vet att sömn är livsviktigt,skönt,avstrassande, uppbyggande……
Men var FAN är min….????
Går och lägger mig runt 23 på kvällen, kännas ganska lagom.Och kl fyra så är det givakt och mina små ögonlock öppnas snabbare en än rullgardin.OMÖJLIGT att sommna om……
Visst det funkar under dagen, man har sina små trötta sunder, men så himla kallt ute som det är så vaknar man till liv ganska snabbt.Kanon överlycklig, i morgon på fredag så ska jag vara på arbets interjuv, underbara tider, nära…Mohhohoho, hoppas det blir kalas!!!!!Men det är jag övertygad om…..
I dag blir det först vintercardio…..Fan vad jag ÄLSKAR det!!!!Hur kan man inte gilla det?
Jaja, smaken som baken…Sen blir det till gymet med underbara vänen,har varit så van vid att träna ensam att jag glömt hur roligt det faktiskt kan vara med selis…
I dag blir det nog Biceps, Triceps och vader….Här ska det bli pump och åter pump!!!!!
Och medans hon tröttar ut sig på löpbandet efter passet så
passar jag nog på att grilla mig själv i slorariumet en stund….Mmmm, älskar pepparkaKS LOOKEN.Dock kan jag nog skippa ödle tant huden…..Usch!!!!!Haha, nu fick jag mys som på beställning min underbara sömndrukna dotter dök upp.Så tar bärbara i sängen, kollar lite barnpogram…Sen följer alla morgon rutiner…..
Hoppas att alla fårr en bra dag…. SNART HELG IGEN!!!!!! :kicking:
8 januari, 2009 at 21:15 #619315Anonym anvandareMemberKan ärligt säga att dagens pass var ett av det bästa jag har gjort på länge……. YIPPIE!!!!!
Började dagen med 1 och en halv timma cardio, sen njöt jag av en frulle , kanske inte den största med mätt vart jag.
Väl på gymet så började jag passet med mage, 5 set ben häng i smith maskinen….Helt otroligt sjukt, gick sååå jävla bra.PUMP PUMP…
Sen slutade mage delen med att jag fick springa in på toaletten och spy.Detta har aldrig hänt, hade såå ont i magen att jag nästan låg på golvet och halv snyftade för mig själv…..
Men efter en stund känndes det bättre och jag kunde fortsätta med mitt pass.Biceps o Triceps…Hihihi, fick sån jävla amoniak och yr i huvudet att nästa stopp vart toaletten igen…Spydde en gång till….
Fy fan…NASTY!!!!!!!Har kommit djup ner i keto redan, gick fortare än vad jag trodde.Och bra mår jag fortfarande.Har tappat 3 kg, men mer ska bort……
Resten av dagen har jag bara slappat med en killkompis, kollat film , snackat och ärligt njutit av att min lilla flicka var på dagis.
Man behöver alone time!!!!!Nu ska jag plocka fram allt för morgondagen, jobb interjuv här kommer jag!!!!!!
Ha en trevlig kväll!!!
9 januari, 2009 at 20:50 #619316Anonym anvandareMemberHAHA! Fy fasen!! Inge vidare att behöva kräkas mitt i passet ju.. :ph34r:
Men va fan! Hoppas det gick bra ändå! hehe!Hur gick jobbintervjun idag då?!?? Flexade du lite fick du säkert det! :emo-thumb
Ha en skön helg nu!
10 januari, 2009 at 07:01 #619317Anonym anvandareMemberPixi wrote:HAHA! Fy fasen!! Inge vidare att behöva kräkas mitt i passet ju.. :ph34r:
Men va fan! Hoppas det gick bra ändå! hehe!Hur gick jobbintervjun idag då?!?? Flexade du lite fick du säkert det! :emo-thumb
Ha en skön helg nu!
God Morgon…..!!!
Nääää,har gjort roligare saker på gymet än det, men försöker intala mig hur otroligt bra jag tog i och pressade mig…. Tyst nu, så kör vi på den storyn…Nä,men mår fan kalas…..Både en studn efter passet och…Som vanligt så kan jag bara inte sova….. SUCK!!!!!
Intervjun gick stabilt o bra.Tror att fattade tyckte för mig…..Ganska tungt jobb, så hon klämde på mina armar och ben…Inga klagamål faick jag …Men självklart så var det på skämt.Som vanligt som kom man in på träningsprat…. hahahah, till och med vis såna intervjuver….. :whistle:
10 januari, 2009 at 07:21 #619318Anonym anvandareMemberSå var det lördags morgon den 10/1, dagarna flyter på…
I morse sov jag en aning längre, vaknade strax efter halv 6.Visst visst tidigt, men BRA så mycket bättre än 4.
Det gäller att vara posetiv……Men så tillbaka till rubriken, Helvetes grimmen…Vem är då detta????
Jo, då jag har haft väääldigt lågt bf, tränat o dietat mycket så var mensen borta i ca 1 år.
Men nu fick hon tydligen både en utmärkt karta och ett gyllenekompass och visst då var det ju inte såå svårt att hitta tillbaka.Men ett par extra jul kilo så funkar kroppen bra.Och jag mår bra!!!!!Har nyss drukit vatten, ligger i sängen halv slappar, ska bara ta modet till mig att kliva upp från värrmen och pulsa ut i snö, för att återigen känna mig som skogens vintercardio drottning.
Eftersom vi är barnlediga till kl 11 i dag,så ska min man med ut.Inte fel med kärleks sällskap.Sen ska jag försöka hitta på något för min skull i dag.Min man o dotter ska få vara ensamma och jag göra nått.Men vad?
Det ända som jag brukar göra med tid över är att åka till gymet.
Men mannen sa att detta inte räknas, det ska jag ändå…
Hmmm, vad göra kvinnofolk på helger för skoj skull? Fika ? Shoppning? Dravla? Hmmm, not that kind of girl…….
Nä, nått kommer jag på så man i alla fall kommer bort en stund. Ohhh, massage hur nice hade inte det vart???!!!I dag blir det baksida ben och vader.Ska bli både roligt o skönt!Förutom att jag drog på mig en sån jävla ”Americas funniest homevideo” vurpa så jag fick både skrupis i hand och skönt blåmärke på bansida ben….
Hahaha, herre gud om någon hade sett det, stressad, skulle iväg på intervjun, skulle snabbt hämta en grej hemma…SMACK!!!Keto, jadu ligger välldigt djupgt.Men mår förvånatsvärd bra!Lila små stickor. Mmmm, middag i går 350 kg marinerad fläsfile med 2 dl bea-sås!!!!!!Hahaha , den ni!!!!!
Jag hoppas att alla får en dag som dom gör sig förtjänta av..!!! Glad stämning = glad helg.
11 januari, 2009 at 09:12 #619319Anonym anvandareMemberHappy Morgon alla morgon tuppar!!!!
Nattsömn just nu känns som att den knappt finns, kan inte sommna på kvällarna, vaknar hela tiden under natten och vaknar super tidigt….
Hoppas att det vänder snart.En posetiv sida med det är ju att det inte alls är svårt att komma upp på sin morgonpromis, upp och hoppa ut och traska….
I morse vart det 1 timma och (noga räcknat) 4 minuter…
Eftersom min dotter inte hade lust, hon kollar Harry Potter så fick vi gå i omgångar i dag..Inte lika skoj men men…
Så nu går min underbart duktiga man ute i kyla han med, svettas och kämpar på.I går vart det ett bra bröst pass, känns redan…Hmm, undra hur det känns i morgon.Att man lever!
Då jag inte tror att vi kan få lite barnvakt i dag så blir det nog till att träna separat där me….Visst kan Tilee följa med, men det blir inte riktigt samma sak..Känner inte att jag kan fokusera till hundra på min träning då.
Så vi får se vad dagen bjuder på….Keto går strålande, mår kanon bra.Relativt pigg och känner mig inte såå tom i bollen.. hahahha…..
Får se hur länge jag ska vara nera i keto, men det lär ju bli en stund till.Är inte riktigt hundra på mina planer med träning, tävling, tider just nu……. Hmm, velig….
Så jag börjar som jag gör nu….. Under resans gång så märker jag när jag är redo,klar och mogen igen…..Nu njuter jag bara av att vara frisk, kunna träna, ha kontroll över både mat o kropp igen.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det nog lite söndags frukost när mannen är tillbaka.
Se till att njuta av söndagen till fullo nu!!!!!!!
11 januari, 2009 at 10:52 #619320Anonym anvandareMemberDu har nämnt tidagare i tråden att du haft en allvarlig sjukdom med strikt träningsförbud (eventuellt binjurecancer). Enbart en månad tillbaka. Är lite nyfiken på vad det är och hur ställer sig läkarna till att du redan drar igång med en ketodiet?
11 januari, 2009 at 16:35 #619321Anonym anvandareMemberVerkligen inspirerande Zandra!!!! Lycka till med allt och kör hårt!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.