- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 januari, 2009 at 12:19 #619352Anonym anvandareMemberFidde_Mannen wrote:Tycker du ser riktigt sund ut! Det där fläsket gjorde susen
+1, ser mer ”hälsosamt” ut! :up:
18 januari, 2009 at 13:36 #619353Anonym anvandareMemberlyxigt med sådanna arbetsförhållanden :emo-thumb
19 januari, 2009 at 13:08 #619354Anonym anvandareMemberJanne wrote:Grattis så mycket för jobbet!! Kanon när tiderna passar med träningen! Vad lyxigt!!Japp, känns ju såå otroligt lyxigt att inte behöva stressa varke vardag, och ändå hinna jobba heltid.
Pixi wrote:NÄMEN!!! GRATTIS till jobbet!!
Låter ju hur bra som helst!!!!Haha, spännande njaaaaa…..Men ett jobb i alla fall.!
nannan wrote:hej tjejen vad skönt att du mår bättre och kommit igårng med träningen igen.. hejja på!!Tackar…. Vi ”bummpar” väl in i varandra på gymet… Hoppas att allt rullar på för dig…
MATTI wrote:+1, ser mer ”hälsosamt” ut! :up:😮
Andreas Terzis wrote:lyxigt med sådanna arbetsförhållanden :emo-thumbI bland ska man ju ha det liiite bra.. I alla fall om man har haft en skit höst/vinter.
19 januari, 2009 at 13:13 #619355Anonym anvandareMemberMed mig så är allt kalas bra *peppa peppa*
Träningen går strålande, kosten sköts bättre och det nya jobbet funkar!!!!
Har redan tappat några kilo, både vatten och fläsk nu när jag skärpt kosten lite.Styrkan på gymet rockar på, känner mig starkare och friskare för var dag som går.Har för en gångs skull även fått en tränings kompis, jag brukar inte tycka om att träna med folk.Min man, sen brukar jag bara bli irriterad på folk……
Men nu har en väldigt god tjej kompis gett sig fan på att börja träna och komma i bättre form.Och du vet att du tränar såå bra, gnäller aldrig, kör tugnt och hårt!Kul och bra tjejen min!!!!!I dag blir det armar och mage…
Take Care!!!
19 januari, 2009 at 15:25 #619356Anonym anvandareMemberKör hårt!:up:
19 januari, 2009 at 19:27 #619357Anonym anvandareMemberHej vännen!
Grattis till nya jobbet!! Gu va kul!Glad att du satt igång med träningen igen va Det får en att tänka på annat och man känner sig bättre psykiskt om inte annat.
Massor av kramar till dig!!
Vi hörs:friends:22 januari, 2009 at 08:52 #619358Anonym anvandareMemberHej tjejen ville bara säga grattis till ditt nya jobb!
25 januari, 2009 at 17:02 #619359Anonym anvandareMemberSöndag underbara söndag…….
I dag har jag tränat armar med min man och kompis, helt sjukt bra gick det. Kanon bra pump, kontakt och framför allt ork.
Vissa pass är såå värda att upprepas!Sen har jag lagat mat till min dotter så hon har under hela veckan, har kommit på att det är såå mycket skönare när hennes middag är färdig då man jobbat hela dagen sen tränat.
Sen har jag tillagat ett par kilo kött till oss me…Nu bara det trista kvar.. Tvättstuga mellan 19-23 i kväll!Suck och dö….
Hur kan en familj på 3 personer kirra 4 st IKEA kassar proppat med tvätt på endast en vecka….???!!!
Men men, hellre i kväll än på en vardag….I går så tränades ryggen, sen joggade jag 20 min på löpbandet.Var nice som attans…Sen vart det bio med familjen.Hmm, Disco-Daggarna.FY FAN, ibland är det inte roligt å vara små¨barns förälder.Så otroligt dålig film…Sjukt att sånt ens visas….Till och med min dotter säger efter halva. ” Mamma, jag pallar inte mer..” Hihihihi….
För övrigt så rullar livet på. Kosten inga problem längre,sköter mig och trivs. Träningen kunde inte gå bättre, alla styrka tillbaka!!Mohahaha….
Nu, umgås med familjen….
25 januari, 2009 at 17:08 #619360Anonym anvandareMemberPassa på och Vila mellan passen i tvättstugan
Ha en bra fortsättning på det som är kvar av söndagen nu
25 januari, 2009 at 18:53 #619361Anonym anvandareMemberhehe, låter kanon!!
Bara att slänga upp lite bilder snart igen
Ha en skön kväll!26 januari, 2009 at 10:50 #619362Anonym anvandareMemberPixi wrote:hehe, låter kanon!!
Bara att slänga upp lite bilder snart igen
Ha en skön kväll!Jag ska försöka att ta med mig kameran till dagens pass. I dag blir det axlar och mage, är så super duper laddad!!!!
Ha en bra måndag!26 januari, 2009 at 11:02 #619363Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Jag ska försöka att ta med mig kameran till dagens pass. I dag blir det axlar och mage, är så super duper laddad!!!!
Ha en bra måndag!Detta låter bra att du är super duper laddad :up:
Har du börjat på ditt nya jobb än?
Hur trivs du där?26 januari, 2009 at 12:31 #619364Anonym anvandareMemberThe_Insane wrote:Detta låter bra att du är super duper laddad :up:
Har du börjat på ditt nya jobb än?
Hur trivs du där?Japp,är inne på tredje veckan nu.Trivs så bra som möjligt, tiderna är kalas, nära hemet och gymet.Kan inte begära mycket mer……
26 januari, 2009 at 12:35 #619365Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Japp,är inne på tredje veckan nu.Trivs så bra som möjligt, tiderna är kalas, nära hemet och gymet.Kan inte begära mycket mer……Låter riktigt bra och skoj för dig att det går så bra
29 januari, 2009 at 09:41 #619366Anonym anvandareMember08:00 – Jag och min otroligt trötta dotter blir väckta utav att dom som ska koppla in nytt bredband knackar och låser upp våran dörr…… Precis vad jag vill på morgonen, 4 halv unga killar springer runt och borrar i varje rum.Min dotter följer nyfiket efter. Självklart viktigt att dom inte rör hennes leksaker!!!!
Nu har jag lämnat på dagis och jag är hemma från jobbet.Så himla typiskt att zuperzmartazandra inte kan jogga utan att bryta halva kroppen!Var ute och joggade i tisdags, halt och jävligt, trappade fel trillade och vrickade fotleden.Såå sjukt ont.Så nu sitter jag hemma i soffan med bärbara, foten betydligt större än normalt,blå och väldigt svårt att stödja mig på den…… 😥
Och frågade hur lång tid det skulle ta för instaleringen…Till typ 14-15!!! Så mycket för att vila hemma ensam…..Annars rullar livet på…… Hahahaha!
Ska i alla fall försöka ta mig till gymet när min man slutar, blir nog bröst.Kan jag piska dom små brösten utan att röra foten.Ohhh la la , lite kan jag ju komma på.
Känns som att jag har tränat brösten lite dåligt sen jag blivit frisk.Varje pass har det liksom kommit upp nått, vart dålig, ställa in, trött…..Så i dag har jag bestämmt mig för att göra mitt bästa jävla bröstpass någonsin!!!I helgen så har jag och min lover turen att få vara barnlediga.Något som uppskattas ganska mycket då det inte inträffar allt för ofta!Så det kommer stå sova ut , träna , vuxen samtal och annat skoj på agendan…
Min dotter ska hem till sin faster och vad jag antar svulla godis och kolla film.Och nu när det vart snö åka pulka på tomten….
Med andra ord så blir det en helg då alla blir nöjda, min dotter får onyttigheter, och vi får sova o träna i fred.. :up:Hoppas att alla får en bra dag i den fallande snön…!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.