- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2009 at 14:43 #619367Anonym anvandareMember
Nu börjar foten min återta en mer männsklig form,med andra ord, snart läkt…..
Har tränat på som vanligt med då bara tränat över kroppen.I dag ska min lilla tjej sova hos sin faster.Så vi ska börja vår barnlediga kväll med ett stopp på gymet.I dag blir det rygg och mage, så bli såå skönt.Inga tider att passa.Bara träna på och njuta!
Sen ska vi på bio, väldigt länge sen jag såg en film där filmen INTE handlade om talade djur,sånger blandat med barn skratt
Så det blir en rolig film och sen ska jag nog passa på att svulla bara lite lite….haha….. NICE!!I morgon så blir det ett reletivt tidigt pass på gymet,sen hämta dottern.Så får vi ses vad mer helgen bjuder på.Men har någonstans kommit fram till att det inte spelar någon större roll vad man gör.Bara man umgås med dom man älskar så får man det kul…..
jag hoppas att ni alla får en ubertrevlig fredag!
3 februari, 2009 at 08:55 #619368Anonym anvandareMemberChipp Chipp O`hoy..!
Nu sitter jag och små fördriver tiden vid datan,håller på i tvättstugan.Inte det roligaste, men såå mycket hellre på dagen om det går än sent på kvällen..I går fick jag till ett sånt otroligt bra arm pass, det vart bra styrka, många övningar och jävla bra kontakt.Har mer och mer börjat uppskatta att köra armar..Hoppade mellan Biceps övningar o Triceps övningar, och några dropset…NÖJD!!!
Innan har nog rygg haft första plats men måste nu avgöra tävlingen med att Armar överlägset vinner-….Lite senare i dag ska jag till sjukhuset, för vad jag tror blir det sista ultraljudet och några blodprov.Det ska bli så fruktansvärt skönt att kunna lägga detta bakom mig, inte låta något sjukdom tillstånd ta över,skrämma eller helt enkelt bara förstöra!!
Så snart kan jag nog klassas som KÄRNFRISK…..!Efter sjukhuset så blir det att åka till gymet, ska träna rygg och mage med min medkämpare här i livet.Så chins chins och massa latsdrag ska vi nog kunna ordna…
Älskar att träna med min man, känns som att man får kvalitets tid, vi umgås, pratar, skrattar och hjälper varandra.Tror att i denna stressiga värld där alla bara springer omkring, så behöver man stanna upp och njuta av vardags saker.Till middag så har jag redan lagat mat till min dotter, hon får oftas lite mera vanlig husmanskost.I dag blir det Fullkorns penne med köttfärssås med avokado. (Hon ÄLSKAR avokado.)
Jag ska äta ungsbakad fisk med potatis.Min man som hatar fisk ska få kyckling wok med ris… Hmm, alla får som dom vill.
Så här kan våra middagar se ut, vi kan äta olika mat.Men vi äter alltid tillsammans…Nu ska jag kila ner till min rendoftade tvätt, alla som ska ut.PÅ MED MÖSSA!!! :up:
4 februari, 2009 at 19:10 #619369Anonym anvandareMemberHåller tummarna för att du snart blir klassad som kärnfrisk , skönt att du iaf känner dig kärnfrisk och tränar igen .
ha det gött!4 februari, 2009 at 20:21 #619370Anonym anvandareMemberEsios wrote:Håller tummarna för att du snart blir klassad som kärnfrisk , skönt att du iaf känner dig kärnfrisk och tränar igen .
ha det gött!Betyder mycket för dina snälla ord….
Vissa dagar är väldigt mycket mer jobbiga än andra..Så nu ska jag vara strak och vissa ad jag klarar ändå.Sjuk eller ej!!!
Men nåsta vecka får jag alla prover tillbak…. Så jag håller tummarna….4 februari, 2009 at 20:36 #619371Anonym anvandareMemberJag håller tummarna STENHÅRT för dej vännen!!
4 februari, 2009 at 20:50 #619372Anonym anvandareMemberKallt kallt kallt…. I natt sov jag i mysbyor och tröja plus tjockt täcke, trots detta värmepaket så förs jag något fruktansvärt!!!!
Visst har jag gått några kilo sista två veckorna,men har ju fan lite fett kvar.Var är min underbara isoleing?????NEED YOU!!!Till middag vart det i dag är grymt god lövbiffs wok med lite ris…MUMS!!!! Man och dotter svullade på…
Min dotter är på bristnings gräns här hemma, hon ska nämligen börja på funk dans om två veckor…Tjat och glädje är allt som bubblar ur henne nu…. Hihih, kul att se ens barn sååå förfäntansfull!Små saker gläder så otroligt!!!I dag vart det ben, har ju skadad fotleden en ANING, så körde bara övningra som inte belastade fotleden.Så passet såg ut så här:
¤ Benspark Set 10 * 60 kg mellan 10-12 rep¤ Baksida liggande Set 10 ¤ 40 kg mellan 9-11 rep
¤ Rumpan Set 10 * 50 kg mellan 10 – 12 rep
¤ Insidan låren Set 10 * 50 kg mellan 9_10 rep
Det tog det tog det tog!!!!!! Fast det ska bli skönt när foten är på g, du ska jag börja med alla knäböj och pressöningar som förgylla min vardag!!!!!
Men komentar av passet, kanon kanon kanon….
När jag hade tränat klart så hjälpte jag min vän i ca 40 minuter.Nu är det bara sov läge som gäller.Tyst är det i alla fall.Har en otroligt trött familj.BÅDA SOVER::::.
I morgon blir det en stressig dag på alla möjliga plan, men är man små barns föräldar, jobbar heltid, båda tränar pusslar man snabbt ihop ett bra och stabila rutier som passa fär alla…..
Sleep Well!
Vet att det var ben dag, men bjuder på ett ryggkort!
4 februari, 2009 at 20:57 #619373Anonym anvandareMemberPixi wrote:Jag håller tummarna STENHÅRT för dej vännen!!Tack…. Man får väl hålla tummar tår ja, typ alla lemmar man har… Hahahaha
5 februari, 2009 at 08:23 #619374Anonym anvandareMemberHej Zuper Zandra!
Ville bara säga att du skriver en toppenbra dagbok, lätt att följa och väldigt inspirerande! Snygg som få är du också!!
Ha det bäst och kämpa på!// Hanna
5 februari, 2009 at 08:30 #619375Anonym anvandareMemberSchysst bild!
Speciellt lats och trapezius!Kämpa på![/b]
5 februari, 2009 at 08:47 #619376Anonym anvandareMemberDu ser du kommer ju snabbt i form,:bb: sluta gnälla
Kommer allt gå riktigt bra nu under våren/sommaren med allt skall du se :yahoo:
5 februari, 2009 at 09:44 #619377Anonym anvandareMemberriktigt grym mage tjejen ser ut att vara i grym form
5 februari, 2009 at 10:55 #619378Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hej Zuper Zandra!
Ville bara säga att du skriver en toppenbra dagbok, lätt att följa och väldigt inspirerande! Snygg som få är du också!!
Ha det bäst och kämpa på!// Hanna
Tack så väldigt mycket….. 😮
Inte var dag som man börjar med såna komplimanger!
Hihi, ja lätt läst lär den nog vara, mest svamel kanske.Men dom som vill läsa läser…
Har tittat in hos dig me, satsa hårt!5 februari, 2009 at 10:58 #619379Anonym anvandareMemberED86 wrote:Schysst bild!
Speciellt lats och trapezius!Kämpa på![/b]
Bugar och niger….!!
Japp, kämpa kämp kriga kriga var dag…… PHU!!5 februari, 2009 at 11:00 #619380Anonym anvandareMemberNicklas@ON wrote:Du ser du kommer ju snabbt i form,:bb: sluta gnällaKommer allt gå riktigt bra nu under våren/sommaren med allt skall du se :yahoo:
YES!!!!Denna vår och sommar ska fan vara MIN….!!!
Men liiite gnäll hör till, du känner mig.Vill vara hård typ helst jämt…Hahahaha, men nu börjar det shapea till sig!Bladebear wrote:riktigt grym mage tjejen ser ut att vara i grym formTack för snälla orden…
Ja, har ganska ”lätt” att få bra mage….En bra sak med min kropp!5 februari, 2009 at 17:57 #619381Anonym anvandareMemberI dag har jag haft en sån otroligt frustrerande dag…
Skulle till skolan, åker komunallt till Zinkensdam, för att jag väl kommer dit så är det stängt resten av veckan….SUCK!!!!!Jaja, har fått en massa gjort hemma,lagat mat till alla kräsna i min lilla flock.
Och dom otacksama köper hamburagre och pommes, så jag fick sitta och kolla på medans jag åt min smarriga halv torra torsk… MUMS!!!!
Som sagt så går allt ner när man är hungrig!I daag så tränade jag axlar, blev en ganska bra pass.Min man var med, men han har ont i axlarna så har passade och hjälpte bara mig…men bra vart det, sån pump att jag knappt kunde hålla shakeern…. Då vet man att man växer”Minst 5 cm… hahahahaha
I morgon ska manen min bort med jobbet, dom ska på kryssning.Så jag och min dotter ska passa på att ha girls date.Vi ska nog till cosmonova, sen mysa och hon får fika…..
Resten a helgen komer bli TRÄNING TRÄNING och åter träning!!!!!Nu äta!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.