ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 893 total)
  • Author

Men åååå så kul! Grattis till sponsringen!

Då ses vi bakom scen ju tjejen, jag är med i Talangjakten för Team Reform:) Kommer att tävla i dec.cupen och/el på Lucia.

(Tur att ja inte tävlar mot dig då, ja hamnar i långa klassen;) )

Kram på dig!

Curly wrote:
    Men åååå så kul! Grattis till sponsringen!

Då ses vi bakom scen ju tjejen, jag är med i Talangjakten för Team Reform:) Kommer att tävla i dec.cupen och/el på Lucia.

(Tur att ja inte tävlar mot dig då, ja hamnar i långa klassen;) )

Kram på dig!

Gud vad kul det kommer att bli att få träffa alla live istället för framför en skärm med bara bilder.
    Ja längden har jag ju inte men är ganska glad ändå :D.
    Tror att det är lättare att se större ut om man är kortare, så det blir väl till min fördel tror jag:. Hur lång är du ?

Har du kirrat dräkter och sånt redan ? Det är är ett av mina största huvudbekymer just nu, blir ju fan inte billigt..

Ska strax lägga upp in dag/pass/bilder.. Titta gärna in sen kram så länge

ZuperZandra wrote:
    Gud vad kul det kommer att bli att få träffa alla live istället för framför en skärm med bara bilder.
    Ja längden har jag ju inte men är ganska glad ändå :D.
    Tror att det är lättare att se större ut om man är kortare, så det blir väl till min fördel tror jag:. Hur lång är du ?

Har du kirrat dräkter och sånt redan ? Det är är ett av mina största huvudbekymer just nu, blir ju fan inte billigt..

Ska strax lägga upp in dag/pass/bilder.. Titta gärna in sen kram så länge

Ja de e nog sant, att man ”lättare” kan se större ut om man e lite kortare.

Nä, ja har inte kollat dräkter..fick nyligen veta att ja blev med i Talangjakten.
    Vet inte om dom står för scenkläder eller hur de är:what:

Vi får veta mer här i veckorna om allt som kommer att hända, sponsringen å så.

Kollar in igen när du lagt in lite pics :pop:

see ya!

Grymt super zandra :emo-thumb
    Kul o se dig tävla sen.Lycka till..
    Bulka på nu:pop:

06:00 God Morgon Zandra…….

Ledig, men ganska mycket att göra ändå, så lika bra att gå upp i tid.Dessutom vaknar min dotter tidigt…. GÄSP!

07:00-Små springer ner till tvättstugan..Yippie!..

07:30-08:15 Morgonpromis…., går sååå lätt i dag.Nice!

Hem och äter lite frulle, blir det vanliga.Enkel shake+olja och havaregrynsgröt.
    Allt är nog gott när man är hungrig…..MUMS!!!!!!

11:00 Äntligen tvättstugan klar…Inte lätt att vara driftig hemma fru med jobb…*lol*

Vilar och slappar större delan av dagen……Lagar lunch och middag på samma gång…Hmmm, attans att man kan vara så smart….
    Kycklingfile blandat med äggröra, couscous + ärter,majs och paprika.Gott vart det..

15:30- Möter upp Ali för dagens pass.I dag är det axlar och biceps som ska piskas….Och oj oj oj, det gjorde dom!!!!När jag tränar med Ali, vet jag inga korrekta namn på övningar….Därav kort till er !!!
    (i dag räknade jag/vi inga rep alls.)
    ¤ Axel Hantelpress
    Set 3* 6 kg
    5 kg

¤ Axelrodd i cabel
    Set 3* 10 kg
    10
    10

¤Enarms Axeldrag i cabel
    Set 3* 2,5 kg

(Brann av bara helvete ändå)

¤ Biceps curl i cabel (3 steg viset)
    Set 3* 10 kg
    10
    10

¤ Biceps hammercurl i cabel
    Set 3* 7.5 kg
    7.5
    7,5

¤ Enarms biceps curl i cabel
    Set 3* 5 kg
    5
    5

50 g kolhydrater under passet,50 g Whey 100 protein efter.

Det var det passet, fy attans va det gick bra och känndes bra!!!!Kontakt kontakt kontakt……..

Nu återstår bara ett gott kvällsmål…. I dag blir det zandra ”ala kvarg”, asså bara kvarg med kanel…….

Kram alla byggarkottar!!!!!

Ser grymt ut sandra, och du har en riktigt fin hund :emo-thumb Lycka till i din satsning!!

snuttan347 wrote:
    Grymt super zandra :emo-thumb
    Kul o se dig tävla sen.Lycka till..
    Bulka på nu:pop:

Tackar……. Japp, nu är det bulk som gäller……
    Men inte ”rädda Willy bulk”…. Bara fösöka lägga på mig mer massa, kommer nog prova ett par olika upplägg, så jag vet vad som passar.Sen blir det tävlingsdeff….. YIPPIE!!!!!

Ha en bra kväll!!!

07:00 Vilken sov morgon……Helt seriöst länge sen jag fick/kunde så så länge….Underbart…!Dotter min vart oxå helt underbar, Hmm, om hon bara ville sova länge jämt.
    I morgon så är det ju lördag, så med andra ord kommer väl hon att vakna SUPER tidigt……

10:00 Piskade magen i dag…… Gick hyfsat bra…..men bara hyfsat……..

¤ Denna övning vet jag fortfarande inte namnet på., så får försöka igen förklara så gott det går.
    Jag tar en plan bänk och läggger upp den i smithen till en lutning på ca 50 graders.Sen är det bara att lägga sig med huvudet upp och jobba med benresningar.5 set-till max. Hmmmm, hoppas ni hajar…

4* set Power crunch på plan bänk (självklart alla seten till max.(jämt)

¤ Sista övningen 4* hängade benresning

¤ 4* med sneda crunches

SLUT! Snabbt i med kolhydrats shake och en protein…MUMS!!!

12:00 Läkartid, Aj aj aj, har fått världens monster öga!!!!!Hon trodde dock på vanlig inflamation.Så med medicin så ska det snart va bra.Gärna så fort som möjligt, ser fan inte vackert ut!!(Plus att det gör grymt ont)

I dag har det var en tung/jobbig och bara allmänt tråkigt…….BLÄ!!!!
    Hungrig, trött och gnällig som en kärring.

har precis ätit mitt kvälls mål.Det var kvarg med lite frysta bär…..men är trots detta fortfarane hungrig.Så nu på med skorna ut med hunden och bara sen SOVA!!!!!!

Lägger med bilder på snygga osminkade mig med mitt röda monster öga + magens dagsform.

Hoppas att ni alla har haft en bättre dag än mig!!!!

Vet du vad man skulle kunna göra på din mage……Spela:ritch,ratch,filliobombombom,fillibombombom[/b]:D
    (det kan man inte gör på min än så länge:o[/b]

Aj,aj,aj va ont i ögat då:(
    Är de en sån där jobbig vagel-typ du råkat ut för.

Hmm,ja vette f-n om, sova till 7 ens räknas som sovmorgon Zara he,he,he!

Trevlig helg på dig ”rutan”:bb:

Curly wrote:
    Vet du vad man skulle kunna göra på din mage……Spela:ritch,ratch,filliobombombom,fillibombombom[/b]:D
    (det kan man inte gör på min än så länge:o[/b]

Aj,aj,aj va ont i ögat då
    Är de en sån där jobbig vagel-typ du råkat ut för.

Hmm,ja vette f-n om, sova till 7 ens räknas som sovmorgon Zara he,he,he!

Trevlig helg på dig ”rutan”

Man tackar, kanske får börjar tvätta mina kläder där….Hmmm, vore nått.Behöver inte ens gå ner till stugan…:D

Hahaha, 7, är man små barns mamma så är det sovmorgon.I alla fall i detta hus….Men är ganska van.Så länge min dotter vaknar med ett lende så är det bara nice!!!!

Nä, läkaren vände typ ut och in på mitt ögonlock, ingen vagel…Bara infektion…Hon undrade om jag fått en smäll i huvudet???:p

Några roliga planer inför hegen då?

Have fun!!!

Inget speciellt i helgen, jo men visst ja! vi ska hämta vår nya fina bil imorrn:D LOVLEY!!! Det blir kul!

Jobbar gör ja imorrn förmiddag, sen träning efter det:pop: sen ska ja bara slappa,å njuta av att vara ledig:yahoo:

hoppas du får en trevlig helg ( och att dottern din vaknar med ett leende HELA HELGEN:D)!

Lycka till med satsningen! Jag kommer att följa dagboken från och med nu och försöka heja på bäst jag kan. :)
    Riktigt fin form iaf! Imponerande!:up:

Curly wrote:
    Inget speciellt i helgen, jo men visst ja! vi ska hämta vår nya fina bil imorrn LOVLEY!!! Det blir kul!

Jobbar gör ja imorrn förmiddag, sen träning efter det:pop: sen ska ja bara slappa,å njuta av att vara ledig:yahoo:

hoppas du får en trevlig helg ( och att dottern din vaknar med ett leende HELA HELGEN:D)!

Ohh, ny bil..Det låter ju inte alls fel!!!
    Vi har precis fått hem våran från verkstan, inte lika kul.Samma bil, bara dyra pengar… :(

I morgon har jag volidag, bara morgon cardio sen blir det filmoch mys med dotter hela dagen.Sen vet du, sen slår vi på stort!!!!Dotter ska sova över hemma hos mormor+morfar.Så på söndag, då blir det minsan sooooovmorgon och ett grymt benpass efter det.Yippie!!!!

Ha det kul med nya bilen……

norsk_gadd wrote:
    Lycka till med satsningen! Jag kommer att följa dagboken från och med nu och försöka heja på bäst jag kan. :)
    Riktigt fin form iaf! Imponerande!:up:

Det får du allt göra, vi är ju med i samma team :D
    Det är bra att jag kan göra någon imponerad, sitter och är VRÅL hungrig!!!!!!

Ha en toppen helg!!

Varför vara hungrig ? har du redan börjat deffen?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.