- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 februari, 2009 at 17:59 #619382Anonym anvandareMember
ciao ciao..
vill bara säga att jag e ett stors fan a din dagbok.!grymt inspirerande!!
Har bara en lite fråga; kör du alltid 10 set per övning??har aldrig gjort det sj så vill höra lite hur det e. hur länge vilar du mellan varje set?5 februari, 2009 at 18:05 #619383Anonym anvandareMembermingla wrote:ciao ciao..
vill bara säga att jag e ett stors fan a din dagbok.!grymt inspirerande!!
Har bara en lite fråga; kör du alltid 10 set per övning??har aldrig gjort det sj så vill höra lite hur det e. hur länge vilar du mellan varje set?Tack så mycket för att du kollar in…..
Nej nej, så köra jag inte annars..men har skadat fotleden,så nu har jag bara kört övningar där fotleden inte har belastas….
Men attans det funkar…Jag får väldigt bra kontakt, pump och framför allt nära döden uppleese.tack och lov och så har jag min man som puschar mig och låter mig INTE ge mig…
Vilar mellan 1-2 minuter, sen pam på!!!
Man ärdöd dö dömen det blir ett helt annat pump när man hoppar alla press övningar.
men så fort foten är läkt är det tillbaka med mit gammla upplägg.Återigen, tack att du läse, hoppas jag kan ge någon form av insperation…! 😮
5 februari, 2009 at 18:58 #619384Anonym anvandareMemberHåller med alla andra om att din dagbok är mycket inspirerande!! Lycka till och hoppas att du blir friskförklarad nu:emo-thumb
5 februari, 2009 at 19:06 #619385Anonym anvandareMemberJanne wrote:Håller med alla andra om att din dagbok är mycket inspirerande!! Lycka till och hoppas att du blir friskförklarad nu:emo-thumbFan,nu kan jag allt gotta mig för ett par dagar…TACK!
Japp, om 1 veckor är alla prover tillbaka, så *peppa peppa* att jag är frisk…. Går som på nålar här hemma.
Men tror att det hjälper att man har en bra fysik med ork och krft isig, speciellt om man ska ta sig igenom en massa trista saker!!! Gäller att tänka posetivt, om om jag är riktigt sjuk.So What??!!! Allt är till för att övervinnas…..6 februari, 2009 at 02:30 #619386Anonym anvandareMemberHar legat och vridit och vänt mig hela natten, så nu till slut har jag gett upp. Mina axlar både smärtar och är fortfarande blodfyllda efter gårdagets pass…. :p
O andra sidan, inte bekvämt att röra sig ALLS!
Sen har jag ju droppat lite av maten, så kan tänka mig att jag får svårt att sova därför……
Men det brukar väl vända efter några nätter…..Vågen har för en gångs skull blitt min vän, den sjunker sjukner och till och med sjunker…… Mohahahah!!!
Just nu ligger min snälla man och sussar gott, dotter våran tassade så snällt förbi vår säng, det var då jag tog den bärbara och la mig i hennes rum……
Ganska skönt!!!!!I dag ska min man åka bort på kryssning med sitt jobb, han kommer hem på lördag kväll.Så jag och min dotter ska ha tjejkväll.Blir nog att ta oss till Cosmonova, sen gå runt lite på museumet…
Resten av helgen lär det väl bli träning och höra gnäll från en bakis lover….!:yikes:I dag ska jag träna mage, vader och lite cardio.Ska nog även passa på att sola mig.Känner mig som en jävla isbjörn med GRYM isolering!!Hahaha, soft liknelse va?
Nä, ska man försöka somna om igen?????
Kutti Krammi!!!
6 februari, 2009 at 08:05 #619387Anonym anvandareMember0330 måste ju vara ett rekord för att gå upp/vakna tidigt även för dig? fattar inte hur du orkar :what:, nåväl själv ska man rulla iväg till gymmet nu, ha en trevlig tjejkväll .
mvh Esios6 februari, 2009 at 13:32 #619388Anonym anvandareMemberEsios wrote:0330 måste ju vara ett rekord för att gå upp/vakna tidigt även för dig? fattar inte hur du orkar :what:, nåväl själv ska man rulla iväg till gymmet nu, ha en trevlig tjejkväll .
mvh EsiosHmm, för att vara exakt så var kl 02:20 när jag vaknade…..Inte kunde jag sommna om heller…
Så kanske sommnar tidigt med dottern i kväll.
Hoppas passet ditt vart bra!6 februari, 2009 at 17:50 #619389Anonym anvandareMemberHello there
Missade dig på msn , var ej hemma då .
Kör du nu mor sweden grand prix? Du verkar ha en bra form nu i alla fall
lycka till och bra att du är frisk.6 februari, 2009 at 18:02 #619390Anonym anvandareMemberSitter just nu i soffan med min älskade tösabit,vi är ensamma i kväll och ska ha mys och vara vakna sent… Busa och vara uppe tills vi stupar!!!!! :fun:
Dilemat, hon sitter och äter en god liten lagom godis påse, luktar såååå gott.
Själv har jag blandat lätt kesella 1 % med en skopa 100 % Whey.Kanon gott, men men mina ögon sneglar på Tilees skål.
Tyvärr så fick hon välja film, Barbies julsaga.SUCK!!! bMen då kan jag halv kolla och samtidigt sitta och dö plinka på datan… Man får inte vara dum!I dag har det vart raket pass som hette duga.
1. Styrkepass – biceps, vader o mage.
2. 1 timma på löpbandet.
3. 1 timmas grupppass (bodypump)
Sen var Zandra FUCKED UP!!!!!!Kan glatt medela att jag gått ner 4 kg än så länge, så nu börjar det se riktigt bra ut!hahaha,det lönar sig att bara lukta på godis.
Har fått hem en massa nya roliga produkter, så i morgon ska jag prova innan passet…Ska bli intressant och se om det ger något.
I morgon ska vi på äventyrs bad, så bikini på och se glad ut!
Resten av kvällen kommer att bestå av mys och filtar på soffan, inte helt fel!!!!
6 februari, 2009 at 18:10 #619391Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hello there
Missade dig på msn , var ej hemma då .
Kör du nu mor sweden grand prix? Du verkar ha en bra form nu i alla fall
lycka till och bra att du är frisk.Okej,jag fattade att det var något sånt..Hmmm, om du inte dissa mig…. SNYFT!!!!
Näää, ”vågar” inte riktigt det, känns som att jag är i för dålig form.Vägrar gå upp på scen och vara odeffad och bli utdömd på stört…..Det är inte zandra!
Och vill inte påfresta kroppen extra med all stress.Var ju på sjukhuset i går, så nästa vecka kommer alla prover ultraljud tillbaka….När jag har fått alla svar tillbaka och rådkört med läkarna så ska jag bestämma mig när det blir.Men bli ska det!!!!!
Hur är det för dig? Vet du när nästa går av stapel?
Kram på re!!! Hälsa familjen….6 februari, 2009 at 18:17 #619392Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Okej,jag fattade att det var något sånt..Hmmm, om du inte dissa mig…. SNYFT!!!!
Näää, ”vågar” inte riktigt det, känns som att jag är i för dålig form.Vägrar gå upp på scen och vara odeffad och bli utdömd på stört…..Det är inte zandra!
Och vill inte påfresta kroppen extra med all stress.Var ju på sjukhuset i går, så nästa vecka kommer alla prover ultraljud tillbaka….När jag har fått alla svar tillbaka och rådkört med läkarna så ska jag bestämma mig när det blir.Men bli ska det!!!!!
Hur är det för dig? Vet du när nästa går av stapel?
Kram på re!!! Hälsa familjen….För min del går träningen riktig bra dock kser jag inte lika deffad som dig. :p Har nog njutit kanske för mycket under julen . Jag reagerade rätt starkt efter tävlingen då jag blåste upp fort men nu vet jag mer hur min kropp reagerar så till nästa tävling när den nu bli vet jag hur jag ska kunna kliva av dieten lättare . Man lär sig nya saker hela tiden .
Just nu är min prio att njuta av livet och vara en bra mamma. Vill att företaget ska slå förra årets resultat så jag jobbar på förfullt. Träningen går bra och jag tycker jag svarar fint . Är inte direkt sugen på att tävla ännu men jag vet att det kommer att komma .
ha en mysig kväll
6 februari, 2009 at 18:28 #619393Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:För min del går träningen riktig bra dock kser jag inte lika deffad som dig. :p Har nog njutit kanske för mycket under julen . Jag reagerade rätt starkt efter tävlingen då jag blåste upp fort men nu vet jag mer hur min kropp reagerar så till nästa tävling när den nu bli vet jag hur jag ska kunna kliva av dieten lättare . Man lär sig nya saker hela tiden .Just nu är min prio att njuta av livet och vara en bra mamma. Vill att företaget ska slå förra årets resultat så jag jobbar på förfullt. Träningen går bra och jag tycker jag svarar fint . Är inte direkt sugen på att tävla ännu men jag vet att det kommer att komma .
ha en mysig kväll
Skulle oxå njutit mer om jag bara kunde, men helt ärligt har nog ALDRIG vart så otroligt sjuk i hela mitt liv.
Men nu har jag kommit tillbaka till samma styrka ork och lust.Sååå underbart!
Sen nästa helg börjar min dotter på Funk Kids på gymet, kalas kalas, hinner man själv träna medans hon har sitt.
hahaha, hon var valt ballet dräkt, benvärmare, dansskor och leggins…Ser fram emot det till tusen.Ska bli kul att se.
Vad har ni för planer i helgen?7 februari, 2009 at 06:42 #619394Anonym anvandareMemberHmmm, hur ska man beskriva Zandra denna morgon..? Trött,utslagen o TRÖTT!!!!
Sommnade väl hyfsat tidigt i går,men att bli väckt innan kl blitt 6 är fortfarande olidligt en lördagsmorgon…. :nono:I går vart det ett kanon pass på alla sett och vis…
I går så vart det att åka ensam till gymet, fast tycker det kan vara väldigt skönt i balnd.
Började med Biceps o Triceps. Körde inte så många övningra men satans tungt körde jag.Blev själv lite imponerad!!!Fortsatte sen med mage och vader.
Efter det så vart det 1 timma på löpbandet i super duper rask takt, svettig och trött som FÅ!!!!
När jag så nöjt och avnjuter min shake och bara slappar, kommer tjejerna som jobbar på gymet med sina snälla glada mina, och frågar ”Zandra,ska du iinte testa på ett grupp pass, det börjar om 10 minuter.”
Jaha, tänkte jag.har aldrig vart en pass tjej,men man måste väl prova för att veta.
Så 12 satte jag igång med 1 timmas Body Pump.Klassen var svin rolig, relativt lätt att haja, flåset ja du det kom.
Men om jag ska gå på pass så tror jag att jag hoppar över löpbandet nästa gång :p
Jag har nog ont i VARJE muskel fiber på denna lilla kropp!I dag blir det ett tidigt pass på gymet, för sen ska vi åka till ett äventyrsbad i Uppsala.Min dotter är lyrisk!!!!
Min man kommer hem i kväll, och jag kan sätta pengar på att han kommer hem med godis,det monstret,Men då blir det till att han får snaska själv….
Nä,nu har jag en hungrig och växande dotter som kräver frukost föda.Äggröra vart det beställt!
Ni som sover, snälla njut!Alla andra ha det bra!
7 februari, 2009 at 12:24 #619395Anonym anvandareMemberHello Bruttan:) Träningen går bra ser jag!:emo-thumb Hur trivs du på nya jobbet!?!
Hoppas ni får en underbar helg!
Kram
7 februari, 2009 at 13:55 #619396Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Hello Bruttan:) Träningen går bra ser jag!:emo-thumb Hur trivs du på nya jobbet!?!Hoppas ni får en underbar helg!
Kram
Tjena Hallå!!!
Tackar,*peppa peppa* men just nu går det för jävligt bra!!!!! :buttrock:Nya jobbet, ja, trivdes kalas…..Men hon som jag tog hand om vart allt för dålig så hon får vårdas på sjukhus nu istället.Så med andra ord.Mitt jobb BORTA! Snyft….
Men ska träffa en annan på måndag,så vi får la se vad det ger….
Hur är det med dig?Några roliga planer i helgen?
Kramar!!!! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.