ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 893 total)
  • Author

I dag har det vart en dag med mycket fasr,liv och stoj..!Med andra ord dagar som jag älskar….
    Jag och min dotter har bakat.Kanon goda Choklad nonstop cookies…Om ni bara kunde känna lukten.Men lite själv diseplin har jag så inte en smula har åkt ner i min matstrupe..!
    Jag har vart på gymet,genom förde ett kanon bröst pass, gick pw i 1 timma på löpbandet och sen ”avslutade” jag med 1 timmas Body Pump.Hahaha, hade så jävla kul.

Sen har jag och min dotter vart och handlat en ny bok till henne, så när barnprogramet är slut blir det invigning.Ett kapettel per kväll…… :D

Min man var ju på kryssning från i går, nyss hemkommen stinkande som en spritfabrik…
    Han la sig i sänegn medans jag o Tilee badade, på två röda sussade han som en lite ÄNGEL.Inte fatt jag tror att änglar låter eller luktar så… Hahahaha..

Hoppas att ni alla har en bra kväll, och ser nått i dimman om ni traskar ut!!!!!

Ännu en natt, kan inte sova…Pigg som en jävla mört.
    Visst är det skönt att man har extra energi, men man måste ju få någon sömn….
    Sitter med en kurrande mage, då menar jag big time…!
    Känns som att jag bara sitter och räknar minuterna till min goda dunder frukost blir serverad…
    Men först ska ska jag gå ut och gå morgon promenad, hade det varit sommar hade jag tagit på mina traskar skor…
    Men jag väntar nog hellre till kl blir 6-7

I dag ska jag träna ben, fram o baksida…..Sen efter det avnjuta min dunderhunungs shake. Hahahaha, mitt tips tiöl alla!
    Efter en stunda avkoppling, vila, lite stretching så blir det 45 minuter på löpbandet.
    Och nu till det oväntade, Zandra ensam vargen har gått på hela 2 grupppasser!!!!!
    Så i morgon/dag så ska jag göra ett försök på Boxerzice….Fan att man inte hade kamera…Den ni, hade vart en syn som fick blinda tillbaka!!!! Hahahaha!!!

Jaha,vad ska man göra, så snart solen tittar fram så ska jag baka bröd till min lilla familj….Jag menar vem vill inte ha nybakt bröd en söndags morgon..???

Håll i Nattmössan!

I morse så tog jag min pulsklocka,ipod och bra kläder och traskade på.2 timmar vart det, sjukt nog gick det såååå jävla lätt!!
    Fick inte ont i benhinnor eller annat.Jajaj, liiite blöt vart jag.
    Min man hatar när jag tar min tidiga promenader, visst kan jag förstå honom. Med tanke på allt fan som som händer här i livet!!!

Kl 13 , så infann sig det gifta paret på gymet.Min man tränade bröst, han fick till ett jävla pass (min hjälp av zuperzandra)Mohahahahah.Detta trots att han typ fortfarande var bakis… :D
    Jag tränade axlar, oj oj oj, svullna som bara den!Till slut så fick jag såå ont att jag inte pallade mera.
    Efter passet så fick jag det vidrigaste sockerfallet, svetten rann, yr och kvinnan som jag är trodde jag att jag skulle dö.
    Drack min shake, snabbbt som fan hem..Åt som la mig och vilade…..

Nu står min riddare och lagar mat, jag och dottern kollar på barnprogram.Åhhh, tack för slapp aktiviteter ibland..!!!

Kvällen kommer att bestå utav att bara slappa, mysa och umgås med mina kärlseks kryp!!!!

Några kort från dagen pass…. Håll till godo…!

herregud .. din hurtbulle!!!
    önskar att ja också skulle va de . men de e för mkt i skolan!

m0llymus wrote:
    herregud .. din hurtbulle!!!
    önskar att ja också skulle va de . men de e för mkt i skolan!

Det kommer det kommer, så fort intresset ökar så kommer du leva träning…!!!
    PUSS!

Att det ska vara sååå fan svårt att sova, trodde de flest la sig på kudden och sommnade på stört…Kan jag det??Uppenbarligen inte……

Min underbara familj ligger och sover sin välförtjänta sömn…. Vi mammor klara allt!!!! :buttrock:

Det börjar bli liiite jobbigt att sova så lite, det börjar påverka humör,ork och helt enkelt gladhet.
    Min i dag Söndag så jag ska vid 3 timmen ut och gå min cardio.Ficklampa,ipod och telefon,detta medans min man sover och dottern me.Innan min dotter vaknar och allt ska ordnas inför dagis…Tar en shake,varvar ner ett litet slag,sen

När jag har lämmnat henne så blir det en till till cardio men denna gång jbbaa i ca 1 timma.Då i skogen, tacka fan om jag slipper ramla. P.S Min fot ät läkt nu. D.S
    Sen hem och hämta min EFTERLÄNGTANDE frukost…Vattnas redan…..

10:00 kommer min Tränare hit, formchek och sen ska vi till gymet, ett pass, sen löpband och sist men inte minst avslapning i solaruimet… :lazy:

Edter det börjar dagen stressa på liiiite gran.
    Kl 15 så har jag en fotplåtning på gymet, så packa ner massa softa träningskläder, toppar, hotpants och annat.
    SEn till dagis… oj oj oj, där var min dag i stora drag!!!!!!

Sov Gott alla ni som kan….!

Att jag offrar all min tid, Bara du ber mig om det för mig går du alltid först .
    Och jag vill inte se dig utbränd:frust: för du är mitt stöd också..
    LOVE YOU !!;);) För det är ju du och´jag mot resten av världen..

Varför är du ute och går 3 på natten?

4works wrote:
    Att jag offrar all min tid, Bara du ber mig om det för mig går du alltid först .
    Och jag vill inte se dig utbränd:frust: för du är mitt stöd också..
    LOVE YOU !!;);) För det är ju du och´jag mot resten av världen..

Tack min älskling..Men jag LOVAR är frisk nu, kommer få alla pepprerna från läkaren snart, och då är jag jag frisk som en nöt kärna…!!
    Du är fin som oroar dig, men jag lyssnar på min kropp, heder och samvete… :D

Nu ska jag snart till gymet med alla tränare….men tränar med dig coh Molly sen, får då är det foto time!!!!!
    Kul ska fan ska det bli!!!
    LOVE LOVE!!!!

morolto wrote:
    Varför är du ute och går 3 på natten?

Hehe,dels har jag väldigt svårt att sova, sover inte mycket alls….Både för och nackdelar!
    Så jag passar på när resten av familjen sover,då tar jag min cardio….Så när dom vaknar så är jag done.Då kan jag njuta av deras sällskap i lugn och ro…
    Känns som ett bra upplägg!!!!

Tror inte det kommer att funka i längden. Ta ett gott råd. Försök få ordning på sömnen.

Kul med bilder!!! Ser lovande ut för framtiden! ;)

morolto wrote:
    Tror inte det kommer att funka i längden. Ta ett gott råd. Försök få ordning på sömnen.

Tack för rådet/tipset……Men det är något som jag har lidit av i massa år, har vant mig.De timmar jag sover så super sover jag..!!! ;)

Pixi wrote:
    Kul med bilder!!! Ser lovande ut för framtiden! ;)

Ja,man får la hoppas det…Ska ju ta mig upp på sceneen någon gång oxå…. *ler*

Här går det bra ser jag:up:

Viewing 15 posts - 751 through 765 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.