ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 893 total)
  • Author
    Exhale Freddan wrote:
    Här går det bra ser jag:up:

Tackar och Tjena Halloj!!!!
    Japp, *peppa peppa för FULLT*. Men nu går träning,kost och det mesta riktigt bra…Kanske sover liiite lite, men man kan ju inte bli välsignad med allt *asg*

Hoppas att allt är bra me dig?!

Heeeej tjejen!
    Hur mår du å familjen??
    Shit va du tränar! Att du orkar;-) Va rädd om dig bara så du inte blir utbänd! Jag blir helt svettig när jag läser allt du gör;-) hahahaha.
    Verkligen starkt jobbat att va ute å gå 3 på natten. Va uppmärksam i skogen bara!!!
    Hahaha låter som värsta hönsmamman;-) Men Du vet säkert ditt bästa;-)
    Fina bilder du lagt ut! Ta hand om dig å familjen. Kram

Sanni wrote:
    Heeeej tjejen!
    Hur mår du å familjen??
    Shit va du tränar! Att du orkar;-) Va rädd om dig bara så du inte blir utbänd! Jag blir helt svettig när jag läser allt du gör;-) hahahaha.
    Verkligen starkt jobbat att va ute å gå 3 på natten. Va uppmärksam i skogen bara!!!
    Hahaha låter som värsta hönsmamman;-) Men Du vet säkert ditt bästa;-)
    Fina bilder du lagt ut! Ta hand om dig å familjen. Kram

HEJ!!!!Kul att höra av dig….Det är bara bra med ,vi jobbar, sliter och lever :D

Hihi,jo allt flyter på bra nu,vikten droppar, massan ökar och framför allt så mår jag jätte bra!
    Mmm, lite rädd är man ju på natten,men älsklinmg har gett mig världens stål ficklampa,sen har man väl byggt liiiite muskler. Hahahah!
    Hur mår du då?Helt återställd nu?
    Vi måste ses…..!!!! Kramar!!!!!

Härligt att det går så bra för dig! Det är du värd!!
    Ja du kan nog försvara dig med alla muskler du har;-)

Ja det börjar kännas jättebra i kroppen, men har inte kommit igång med träningen än:-( Så jag kommer få börja om från början… men men än är det ett tag till sommaren;-) Känner ingen stress utan låter kroppen få tid att läka.

Ja vi får absolut ta och ses nån dag!
    Kram

Sanni wrote:
    Härligt att det går så bra för dig! Det är du värd!!
    Ja du kan nog försvara dig med alla muskler du har;-)

Ja det börjar kännas jättebra i kroppen, men har inte kommit igång med träningen än:-( Så jag kommer få börja om från början… men men än är det ett tag till sommaren;-) Känner ingen stress utan låter kroppen få tid att läka.

Ja vi får absolut ta och ses nån dag!
    Kram

Ja, man kanske kan åstakomma lite skada i alla fall.Men det känns som att man får ta och offra lite utav sin egna sömn, jag menar det är ju trots allt inte Tilee som valt min livsstil…. :)
    Hennes vakna tid vill jag spendera med henne.

Nice att du börjar bli dig själv, måste ju se dig.Världens babe..!!!!
    Och som du säger lååångt till bikinimode och lätta kläder.Ingen anledning att stressa och ”lida” för mycket.

Hör av dig när du vil ses/har tid!

I dag har det vart en kalas dag……
    Familjen är glad och harmonisk, vi har fått till himla bra rutiner för att pussla ihop jobb,dagis, träning, hem ja ni fattar.!

I dag så vart det ett jätte bra och roligt träningspass med Coach….
    Det vart Biceps och triceps,hade bra styrka men dock så var jag ganska trött, inte så mycket uthållighet.Märks att man har legat lite under mat/näringsmässigt.Tar ett litet tag att anpassa sig.
    Men för övrigt så mår jag bra, glatt humör, pigg , hahaha, Världens jävla Libress reklam!!!! :p

Solade i 20 minuter efter, sommnade på två röda, vaknar av att mi telefon ringer och jag slår i panna…Något för dolda kameran.

Till gymet kom även min underbara svägerska Molly,hon är väldigt intresserad utav fotografi.Tanken var att hon skulle fota mig då jag var i bättre form.Men shit the same…..
    Hon tog en massa kort från dagen pass…. Så snart jag toppat formen ännu mer, så ska lilla zandra agera modell för Molly….. Bara så du vet!!!!

Har oxå kommit på att jag nog behöver klippa mitt hår,färgar gör jag inte.Gillar min hårfärg, men vill liva upp med en nya frilla.Men va?Möjligtvist inga förslag????
    Hmm, när vi ändå talar om saker/utgifter, kan jag nog ta emot en ny garderob,skor, träningskläder….
    Jupp,sen var zandra nöjd…hahahah!

Bjuder på några bilder från gymet!

I natt så har jag sovit HELA natten,jaja, någraa smärre uppehåll.Men har legat i sängen och faktiskt sovit……
    Känner mig pigg, glad utvilad och redo för vad dagen ska bjuda på!!!!!

Har precis fått i mig 8 dl vatten och en koffien tablett….Så när jag har lämmnat på dagis så blir det en super rask promenad på 1 ½ timma.Har kommit på en svin bra väg……
    Kanske stannar till vid solaruimet när jag traskat färdigt, dom har precis öppnat KANON fint ställe nästan vid min port.Kanske inte de billigaste,men attans soft ställe……. 8)

I dag blir det nog till att träna ensam, men van som man är går det nog bra!
    Är även sugen på boxer-pass som börjar kl18.30, men vi får se hur trött jag är då…. Risken finns att jag ligger i dotterns säng och läser för henne då.

Min älskade man jobbar på som ett djur just nu, tidiga morrnar och sena kvällar.Tycker du är bäst!!!!
    Saknar dig…!

Nopp Plopp, nu ska alla morgonbestyr kirras….

Alltid lika roligt att läsa om folk som bevisar att det verkligen går att få ihop familje liv, barn, jobb och att träna hårt! :up:

Gillar bilderna och din schyssta fysik!
    Ska bli kul att se dig på scenen framöver!?

Kämpa på![/b]

ED86 wrote:
    Alltid lika roligt att läsa om folk som bevisar att det verkligen går att få ihop familje liv, barn, jobb och att träna hårt! :up:

Gillar bilderna och din schyssta fysik!
    Ska bli kul att se dig på scenen framöver!?

Kämpa på![/b]

Thanks…! Jo,man kan bli gaanska trött på föräldrar/människor som bara klagar på att tiden inte räcker till.Men om man planerar, gillar det man gör och framför allt inkluderar barnen så funkar ALLT!Bara man ger sig sjutton på det…. :p

Jo,scen ska det bli.Vet bara inte när och var….Har något av personlig dilemma just nu.Sugen på att vänta en stund till och satsa på byggning….Men som sagt vem vet vad som händer..!

ZuperZandra wrote:
    Mmm, lite rädd är man ju på natten,men älsklinmg har gett mig världens stål ficklampa,sen har man väl byggt liiiite muskler. Hahahah!

Jag är oxå ute o knallar kl mittinatten R/T till oregelbundna studie/praktik/arbetstider o att det är så avstressande när man inte kan sova. Efter några trista nära-att-det-kunde-gått-illa-händelser och oroliga kommentarer från vänner så skaffade jag förvarsspray. Känns tryggt. Rekommenderas! Sedan kan jag säga att mucler i all ära men mitt (dräpande) skratt har visat sig väldigt effektivt i tighta situationer…:-)
    Var rädd om dig och din hälsa, din form och uthållighet är en underbar inspiration! Önskar jag hade liknande förutsättningar! Skulle bli kul att se dig tävla snart:-)

Fenix wrote:
    Jag är oxå ute o knallar kl mittinatten R/T till oregelbundna studie/praktik/arbetstider o att det är så avstressande när man inte kan sova. Efter några trista nära-att-det-kunde-gått-illa-händelser och oroliga kommentarer från vänner så skaffade jag förvarsspray. Känns tryggt. Rekommenderas! Sedan kan jag säga att mucler i all ära men mitt (dräpande) skratt har visat sig väldigt effektivt i tighta situationer…:-)
    Var rädd om dig och din hälsa, din form och uthållighet är en underbar inspiration! Önskar jag hade liknande förutsättningar! Skulle bli kul att se dig tävla snart:-)

Att börja,tack så väldigt mycket för dina snälla ord..Hihi,ropade på min man och sa ”titta va hon säger om mig”.Vissa dagar är jobbiga,man är trött, ska vara mamma, jobba, diet, träna…När man då lite motigare dagar får höra något snällt, känns allt så mycket lättare igen. :D

Läskigt med dina gå-illa-händelser…..Tur att du har grymt garv.Mohahaha, då skulle du höra mitt.HÖGT!
    Men läbbigt är det, speciellt då jag alltid går/joggar med musik på full fräs i öronen.Jag menar hur lätt offer är man realistikt inte då?
    Vart hittade du den där sprayen?Man borde nog införskaffa sig något liknande…….

Och japp, snart kommer du kunna skåda mig på scen!!!!LÄNGTAR!!!!!
    Ha en bra kväll!

hej hopp, du läser väl detta om ca 4h eller så :), borde väl vara nu idagarna du får reda på om du är en nötkärna eller inte? hoppas det går zuperbra! :kicking:
    mvh E

Esios wrote:
    hej hopp, du läser väl detta om ca 4h eller så :), borde väl vara nu idagarna du får reda på om du är en nötkärna eller inte? hoppas det går zuperbra! :kicking:
    mvh E

Haha, japp, visst har jag vart vaken en stund…… :p
    Men har inte kommit ut på morgonpromis ännu,det ska jag om ca 10 minuter….Skoj,kan man ju ha liiite snöbolls krig med sig själv!

Japp, alla svaren kommer i slutet på denne v eller början på nästa.Sååå jävla uppprymd.Svårt att tänka på annat.:|

Nu trasking time!!!

Hej.
    Brukar hoppa in här och läsa ibland,har inte sten koll du har säkert skrivit om det tidigare.
    Tusen frågor:
    Har du tävlat tidigare?
    Du skulle tävlat på ff-08 men blev sjuk innan?
    Har du någon ny tävling i siktet för tillfället?
    Hur länge har du tränat?
    Om du har tid för min lilla frågestund ,(lite lättare att följa din dagbok eftersom jag inte var med och läste den från början.)
    :)

miss monroe wrote:
    Hej.
    Brukar hoppa in här och läsa ibland,har inte sten koll du har säkert skrivit om det tidigare.
    Tusen frågor:
    Har du tävlat tidigare?
    Du skulle tävlat på ff-08 men blev sjuk innan?
    Har du någon ny tävling i siktet för tillfället?
    Hur länge har du tränat?
    Om du har tid för min lilla frågestund ,(lite lättare att följa din dagbok eftersom jag inte var med och läste den från början.)
    :)

Halloj….Skoj att du läser,finns ju ett par sidor.
    Ska försöka svara på dina frågor.
    Nej,har aldrig tidigare tävlat.Har tränat olika sporter och styrka men intresset för att tävla har väl kommit på senare tiden.Tror att man (jag) vill bevisa för sig själv vad jag klarar av,och vilken form jag kan nå….
    Sen tycker jag att det är såå kul att träna,finns alltid något att träna, förbättra och se fram emot.
    Japp,skulle tävlat på ff 08,men efter långtids sjukdom och medicinering kunde jag varken fullfölja träning eller diet…Sååå jävla trist,men läkarna gav mig inte mycket val tyvärr.
    Men nu har jag nya mål i siktet,vart i dag frisk förklarad :p. Men är inte riktigt hundra på när jag ska ge mig på å tävla.Måste lyssna på min kropp, men tror tror att det blir till vintern.är väldigt målmedveten,envis o bestämmd.Med andra ord så går jag inte upp på scen om jag inte kan ge allt.
    Phu…..Fick jag med allt?

Viewing 15 posts - 766 through 780 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.