ZuperZandras väg mot BF pallen

Home Forums Dagböcker ZuperZandras väg mot BF pallen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 893 total)
  • Author
    ZuperZandra wrote:
    Vart hittade du den där sprayen?Man borde nog införskaffa sig något liknande…….

[www.bodyguard.se]! Men butiker med specialinriktining på hundar brukar oxå ha den. Helt laglig men ändå effektiv, bara etanol och sedelmärkningsfärg (går inte bort på en vecka).

Enligt mig är att vara förälder är den svåraste men mest givande jobbet i livet. (Har inte vågat mig på det själv…än:happy:). Att begripa att man måste prioritera sig själv och sin hälsa för att orka göra sitt bästa som förälder är nog ganska ovanligt. Härligt att läsa hur du bollar allt!:D
    Grattis till din friskförklaring, men som sagt lyssna ordentligt på din kropp.:up:

Fenix wrote:
    [www.bodyguard.se]! Men butiker med specialinriktining på hundar brukar oxå ha den. Helt laglig men ändå effektiv, bara etanol och sedelmärkningsfärg (går inte bort på en vecka).

Enligt mig är att vara förälder är den svåraste men mest givande jobbet i livet. (Har inte vågat mig på det själv…än. Att begripa att man måste prioritera sig själv och sin hälsa för att orka göra sitt bästa som förälder är nog ganska ovanligt. Härligt att läsa hur du bollar allt!
    Grattis till din friskförklaring, men som sagt lyssna ordentligt på din kropp.:up:

Nice,min man tycker nog bättre om den än om ficklampan…Hahahahah!!

Och Tack,känns sååå STRÅLANDE.Har varit så mycket med sjukhus,mediciner och ledsamhet att jag nästan är euforisk av friskförklarandet…!!!

Jo du, att vara mamma/pappa har sin tyngd.Men skulle inte byta för en sekund!;)
    Oftas så tror jag att många ”kör” på att bara för att man är förälder så ger man upp sitt liv,sina intressen och hobbys.Medans verkligenheten faktiskt är så att dygnet har 24 timmar,och hur man väljer att lägga upp sin vardag gör skillnad.Mycket av min tid spenderar jag självklart med min dotter o man.Men så fort min dotter sover så väljer jag att träna,cardio,fixa med ”hemsysslor” just för att få våra liv att gå ihop.Menar bara att klart att om jag skulle sitta framför tv:n hemma hela kvällarna får man inget gjort…. :D

När ska du hoppa på mamma tåget då?Hmm,lät ju inte alls muppigt……:p

GRATTIS till friskförklaringen!!!!!! :D

Du ser frisk ock kry :up: riktigt kul

Har kollat en del i din dagbok, det ser jättebra ut :emo-thumb
    Angående sprayen Bodyguard, den är helt okej. Fast jag hade nog haft med mig ficklampan också. Jag testade bodyguard’en på mig själv och den var rätt så effektiv men det gick över snabbt.

Hej Zupertjejen!

Skönt att du är friskförklarad! Nu är det bara att fortsätta köra hårt!! :yahoo:

Halloj tjejen:-)
    Hur mås det?? Läste att du fått positivt besked från läkaren:-) Va roligt för dig!!! Måste vara jätteskönt att veta. Härligt att höra!!!

Ha en underbar dag och hälsa familjen:-)
    Kramar

Pixi wrote:
    GRATTIS till friskförklaringen!!!!!! :D

Mutcho tack!!!!

Nicklas@ON wrote:
    Du ser frisk ock kry :up: riktigt kul

Hihi,frisk och kry?Annat för logom go och glad… :p

Snugglez wrote:
    Har kollat en del i din dagbok, det ser jättebra ut :emo-thumb
    Angående sprayen Bodyguard, den är helt okej. Fast jag hade nog haft med mig ficklampan också. Jag testade bodyguard’en på mig själv och den var rätt så effektiv men det gick över snabbt.

Kul att du läser och tycker det är intresant.
    Oki,men då kanske man ska inhandla en sådan.Kanske man känner sig tryggare…
    Men testa på sig själv?haha,vill jag nog INTE göra….

hannav86 wrote:
    Hej Zupertjejen!

Skönt att du är friskförklarad! Nu är det bara att fortsätta köra hårt!! :yahoo:

Japp,nu är det stenhård träning som gäller.Såå underbart!

Sanni wrote:
    Halloj tjejen:-)
    Hur mås det?? Läste att du fått positivt besked från läkaren:-) Va roligt för dig!!! Måste vara jätteskönt att veta. Härligt att höra!!!

Ha en underbar dag och hälsa familjen:-)
    Kramar

Bruden du…YES,så skönt…Alla hemma pustar ut och har slappnat av.
    Hur mår du då?100% bra nu?
    Vi får ta och hitta på något alla snart…..
    KRAM!

06:00- Upp och hoppade…Nja,smått lögn……I dag så var jag trött och små seg.Men gick över ganska fort,på vägen till dagis fick jag upp min energi och ljuset började så smått att flöda…:D

I natt så har jag sovit ganska illa,fryst och haft sååån himla träningsvärk i benen mina..Men ack så dom växer!! :P

Träning i dag då? Biceps och det vart ju sååå jävla (sorry språket) bra!har blivit mycket starkare,klarade några fler rep och fick till ganska många bra övningar.vid slutet av passet så hade jag sådant sjukt pump att det känndes som att dom skulle sprängas.Hade ingen kamera, attans hade velat fått me.Kul att se…..

Maten som jag lagade till i dag vart fläskfilegryta med ris, gott gott, länge sen ”vanlig” mat.Efterrätt vart fruktsallad.

Och nu när Bolimompa är slut blir det till att läsa ”Lasse Majas dektektivbyrå”.Haha, faktiskt riktigt skoj!Både jag och dotter har fasnat….Tur att man har barnasinne som en 5 åring.

Sen KVÄLLSMÅL!!!!!!Me Hungrig (igen)!!!!

Ja jag förstår verkligen det! Måste vara en tung börda för er alla som släppte nu:-)

Jag är inte helt återställs än, men nu har jag börjat träna lite smått. Dock ej styrketäning än tyvärr:-( men ska försöka få med mig mannen imorgon och köra lite lätt. Får ta det sakta men säkert. Men det är rktigt jobbigt att bara vänta på att få köra stenhårt.

Ja vi får verkligen tas och försöka ses snart allihopa:-)

Ha en underbar kväll! Kram

Sanni wrote:
    Ja jag förstår verkligen det! Måste vara en tung börda för er alla som släppte nu:-)

Jag är inte helt återställs än, men nu har jag börjat träna lite smått. Dock ej styrketäning än tyvärr:-( men ska försöka få med mig mannen imorgon och köra lite lätt. Får ta det sakta men säkert. Men det är rktigt jobbigt att bara vänta på att få köra stenhårt.

Ja vi får verkligen tas och försöka ses snart allihopa:-)

Ha en underbar kväll! Kram

Oj,förstår dig Gumman…Inte lite smärta det där…Men i alla fall kan det ju bara bli bättre.
    Finns ingen anledning att stressa med träning, kommer finnas gott om tid till träning och aktiviteter. :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
    Här blir det träning, Tilee börjar på Funk Kids (dans) på söndag…Såå glad.

Nopp,nu ska jag ta mig i skinnet,åka till gymet snart.Axlar o mage!
    Kram!

ZuperZandra wrote:
    Oj,förstår dig Gumman…Inte lite smärta det där…Men i alla fall kan det ju bara bli bättre.
    Finns ingen anledning att stressa med träning, kommer finnas gott om tid till träning och aktiviteter. :)

Vad ska ni hitta på i helgen?
    Här blir det träning, Tilee börjar på Funk Kids (dans) på söndag…Såå glad.

Nopp,nu ska jag ta mig i skinnet,åka till gymet snart.Axlar o mage!
    Kram!

Då hoppas vi på lite bilder från passet;)

Vet inte riktig va vi ska göra. Vi ska väl försöka mysa och ge varandra som mycket kärlek som möjligt;-) Hihihi. Alla hjärtans dag imorgon ju;-)

Å va roligt för Tilee att få böra på Funk Kids. Det har dom på Flex va??

Hoppas passet ditt går bra idag!

Nu ska jag och mannen åka till gymet och köra igenom hela kroppen. Få se hur det känns;-)

Hoppas också på lite bilder;-)

Ta hand om dig! Kram

ZuperZandra wrote:
    Jo du, att vara mamma/pappa har sin tyngd.Men skulle inte byta för en sekund!;)
    Oftas så tror jag att många ”kör” på att bara för att man är förälder så ger man upp sitt liv,sina intressen och hobbys.

När ska du hoppa på mamma tåget då?Hmm,lät ju inte alls muppigt……:p

Nää, muppa på du bara.
    Hade tänkt att plugga färdigt och börja jobba som ssk först, är ju klar nu till sommaren. Har oxå ngt suddigt minne av att det kan behövas viss, iallafall initial, ööööh, assistans med själva början till föräldraskapet :o. Min (föräldra-) förebild är Sarah Connor (letade upp mitt första gym när jag såg henne göra chins i Terminator 2 för en herrans massa år sedan), så hur jag nu ska få till det gör jag kanske bäst att inte grubbla över:D. Visst snubblar jag ibland över nån y- kromosomindivid som gör att tanken ”Ok, var-är-närmast-låsbara-utrymme?” far genom skallen. Har bara hänt en gång att det återföljts av; ”OK-dax-o-spola-p-pillerna-var-är-närmaste-dagis-o-IKEA…” Men det löser sig nokk med tiden:p.
    Önskar en fin Valentin!

Hello Zandra! Hoppas allt är bra!?! Blir det BB för dig nu på Grand Prix?;P

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 893 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.