- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 februari, 2009 at 17:40 #619442Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Bjuder på några bilder från gymet!
Ser ok ut av det lilla man ser!
18 februari, 2009 at 13:03 #619443Anonym anvandareMemberxsmall wrote:Hello Zandra! Hoppas allt är bra!?! Blir det BB för dig nu på Grand Prix?;PHaha, nej du för fan….Gud då skulle det vara hestbantning på g…Har ett par kg extra nu.Men det är ganska skönt.träningen går bra, extra energi och ork.
Vet inte när jag ska tävla, vill låta kroppen bli helt hundra återhämtad.
Du då?När blir nästa?18 februari, 2009 at 13:22 #619444Anonym anvandareMemberI går fick jag ta vilo dag,hade såå ont i halsen och huvudet och täppt som en jävla avloppsrör….
Så jag vilade, vilade, manglade frukt och vitaminer och självklart glass i stora lass…..Sen på kvällen fick jag avsluta dagen med nässpray och pyjamas (FRÖS).Natten var inte den bästa med sömn.Min lilla Tilee kom över till vår säng kl 12 då hon drömt en mardröm, så det var trångt och varm/kallt om vartannat.
MEN, så vaknade jag i morse, och kände mig sååå mycket bättre.
Lite täppt men hals o huvud toppen.Så i dag tränade jag, ett bra axelpass.Har börjat få sån bra kontakt med axlarna nu…Så attans va skoj det känns.
När passet var klart så solade jag i 30 minuter, låg och softa och njöt…
I morgon blir det ben.Av någon konstig anledning så har jag längtat efter ben, så nu ska det bli ett kalas pass alla zandra!Nu håller jag på i tvättstugan, men det ska väl gå i ett kick!
Lunch i dag vart ris med ungsstekt fläskfile, lite sambal till…GOTT GOTT!!! Nu bränner det i min mun…Agghh!
Nu alla människor, ut i solen lapa ljus och NJUT!!!
19 februari, 2009 at 18:39 #619445Anonym anvandareMemberI dag har det vart en bra dag i alla dess meningar.
Fick till ett bra benpass med min kära man och vår kompis fick piska axlarna..
Började passet med Benpressar.
* Benpress
Stegade upp från 50 kg upp till 250 kg.Känndes bra.Tungt med stabilt.Höll ett bra buktryck,ryggen min som annars lätt gör ont (diskbråk) krånglade inte alls!* Hack-liften
100 kg , 2 set med ca 10 rep varje. Nu började benen svaja liiite.* Utfall
20 kg hantlar, 2 set. Går på en sträcka som är ca 6 meter.* Benspark
60 kg , 4 set mellan 8 – 10 rep varje set. Ben bränner och bränner!!!!Pumpet inte nådigt..Men attans ratta tycker det rullar på bra nu.* Insida lår
45 kg , 2 set 12 rep . Trist övning, BLÄ!!!* Gay-maskin
50 kg , 2 set 8 rep.. Trist här med….* Stånde Vad press
75 kg, 2 set 15 rep. På grund av ryggen så kör jag relativt låga vikter…Men fick jäkla kontakt ändå..Nu var passet slut.Staplade till bilen, drack min shake..
Sen åkte vi till Farsta och handlade lite smått och gott till min dotter.Man kan tro att hon fyller år.Men ack nej, hon är bara bortskämd..
Eller mamma vill ge….Till middag vart det soppa till Tilee med tillhörande macka, efterrätt Drakfrukt..MUMS!
Min man och jag njöt av fläskfile med stor smarrig grönsallad till.Ohh!!!Nä, det var fett gott!Nu mina vänner återstår bara en massa filmer, kvällsmål och SLAPPA!
I morgon blir det rygg, ska försöka få med kameran.Will remember!!
20 februari, 2009 at 16:29 #619446Anonym anvandareMemberHelg, vem behöver inte det??!!
Jag har längtat efter det, ska bli såå skönt.I går så tränade jag ben,och helt sjukt så har jag redan ont.Känns som en isbjörn har rivit mig rakt över båda skinkorna…Aj aj, men vet ju att något bra kommer ur det!
I dag stog rygg på agendan.Och ett bra pass vart det.Tränings polare. Emelie och min man!!!De bästa man kan tänka sig!!
Är så jävla stolt över min vän Emelie som nu har blitt min trogna följeslagare.Hon tränar som en hel arme, gnäller aldrig.Och vilka resultat hon har uppnått på denna korta tid.För att inte nämna att det var inte så länge sen hon var gravid.Du ROCKAR!!!!Styrkan håller i sig…
* Chins
Set 3 , 8 rep några med hjälp.* Latsdrag framför.
60 kg Set 4 , 12- 14 rep* En arms rodd maskin.
30 kg Set 3 , 10-12 rep* Hantel rodd
35 kg, 30 kg Set 2 , 7-9 rep* Shrugs maskin
70 kg , Set 3 , till jag inte orkade..MÅNGA!* Ländrygg
Set 2, till jag inte orkade.Ett bra pass, mycket skratt o svett men inga tårar… NICE!!!
sen solade jag i 20 min.Nu väntar jag på besked om vi får det lite barnledig i kväll, hoppas hoppas…. Mys med kärlek!
Några pics…
21 februari, 2009 at 08:09 #619447Anonym anvandareMemberI natt så har jag sovit såå otroligt bra, vart barnledig från 18 och så hämtar vi henne kl 12 i dag efter vårat pass.
Gud va lite kalitets sömn kan göra för humöret.Känner mig pigg glad och redo att anta nya utmaningar…..9.30 – Då öppnar härliga gymet…Med andra ord så kommer de tre muskitörerna så på pass och hänga på låset…. Hahahaha……
I dag blir det bröst som ska SLAKTAS!!!Något som inte känns såå skoj.Har haft ont i högra handleden ett par dagar nu.Men det blir till att linda den hårt, så ska det nog gå bra!Alla små hinder är till för att övervinnas….!
Jag vart ju lite smått skjuk härom dagen,men det bröt aldrig ut.Men nu har jag nästan tappat rösten.Hmmm, min man och dotter kommer få det tyst och skönt i dag.
Efter lite sängprat så kom jag och mitt Kex fram till att vi nog ska åka med Tilee på bio.Förra helgen såg vi Bolt, och attans va den var bra.Så nu hoppas vi på en till bra film som hela familjen uppskattar…
Vad kan man mer begära på en och samma dag?
Ett bra tränings pass, bio med sin familj, äta något gott och en massa skratt!!Uppdatering kommer, ska stoppa ner kameran i gymväskan…
Ha det bäst, Flodhäst!
22 februari, 2009 at 23:06 #619448Anonym anvandareMemberHaha! Alltid lika kul o läsa din dagbok!!!
Låter som du haft en underbar helg! Hoppas veckan blir lika bra med rejält köttande på gymmet! :emo-thumb23 februari, 2009 at 08:44 #619449Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! Alltid lika kul o läsa din dagbok!!!
Låter som du haft en underbar helg! Hoppas veckan blir lika bra med rejält köttande på gymmet! :emo-thumbDet är bra att du uppskattar mina små rader……. :p
Tack,det var en kalas helg!!!
Men i natt så började jag må så dåligt, där får man för att man aldrig tar det lugnt.Sjukt att en vuxen människa som är mamma till en 4 åring aldrig någonsin kan lära sig.
Så nu ligger jag i sängen med bärbara, fjärkontrall och te och tycker lite smått synd om mig själv…Hur vart din upptagna fredag o helg?
23 februari, 2009 at 10:12 #619450Anonym anvandareMemberZuperZandra wrote:Det är bra att du uppskattar mina små rader……. :p
Tack,det var en kalas helg!!!
Men i natt så började jag må så dåligt, där får man för att man aldrig tar det lugnt.Sjukt att en vuxen människa som är mamma till en 4 åring aldrig någonsin kan lära sig.
Så nu ligger jag i sängen med bärbara, fjärkontrall och te och tycker lite smått synd om mig själv…Hur vart din upptagna fredag o helg?
Usch, det låter lagom kul Fast det låter rätt skönt att vara parkerad i sängen ett tag.. Det behövs det också!
Fredagen var ett äventyr i sig! Räknade ut att jag satt i bilen ca 10h den dagen… Resten av helgen var ett enda stort frosseri.. skäms bara jag tänker på det nu..! :whistle:
23 februari, 2009 at 13:53 #619451Anonym anvandareMemberPixi wrote:Usch, det låter lagom kul Fast det låter rätt skönt att vara parkerad i sängen ett tag.. Det behövs det också!Fredagen var ett äventyr i sig! Räknade ut att jag satt i bilen ca 10h den dagen… Resten av helgen var ett enda stort frosseri.. skäms bara jag tänker på det nu..! :whistle:
Nja,så skönt är det inte.Fryser svettas omvartannat.Och jag skulle bra mycket hellre vara ute med min dotter, åka pulka dricka varm chocklad.DET LÄT SKÖNT!!!!
Men men, får ligga och slappa i sängen, möjligtvis svulla lite glass..10 h, mmmm, härligt för rumpan va??!! Hihi..
Men nu kanske du inte behöver äta skräp för en stund.Man behöver misshandla kroppen en kort stund för att sen sköta den som sitt tempel…Nä,tillbaka till alla trevliga såpor på tv.Livet leker!!
24 februari, 2009 at 10:44 #619452Anonym anvandareMemberHar ganska precis kommit hem från läkaren.
I natt har jag sovit på soffan och i min dotters rum,har hostat non stop hela natten.Har ont i bröstkorgen och i magen….
Så var hos läkaren, lungorna lät lite rossliga och röd och uppsvullen i halsen.Så fick lite medicin och vart sjukskriven…..
Så nu ska jag vila vila och hoppas att jag snabbt kyrerar mig.
Såå sjukt skönt med host medicin, däppade hostan och lite smärtlindring..Semlor.Oj oj oj, i dag lär det mumsas semlor över landet.
På vägen hem från läkaren så köpte jag två semlor.En till min dotter och en till min man.Själv är jag inte så jätte förtjust i dom, tycker det blir lite för mycket och grisigt….
Sen har jag inte direkt mycket aptit i dag..Men dricker MYCKET!!!!
Är bara så förvånad (eller kanske inte sååå) över hur mycket skit det går på tv.Jag menar, vem kollar på alla såpor o serier?Kan det vara för mycket begärt att visa något se bart.?Vad jag saknar??
Sköna morgonpromenader i solen som börjar gå upp en skön vår/sommar dag…..ME VILL HA!!!25 februari, 2009 at 08:20 #619453Anonym anvandareMemberHua, inge skoj å va sjuk! Blä! Men lika bra att det får bryta ut ordentligt så man blir helt frisk så fort som möjligt!
Krya på dig, i med en massa te och apelsiner nu!
25 februari, 2009 at 08:44 #619454Anonym anvandareMemberär du sjuk igen !!!! Men shit ta det lugnt med träningen om din immunförsvar är så pass känslig.
25 februari, 2009 at 08:51 #619455Anonym anvandareMemberhannav86 wrote:Hua, inge skoj å va sjuk! Blä! Men lika bra att det får bryta ut ordentligt så man blir helt frisk så fort som möjligt!Krya på dig, i med en massa te och apelsiner nu!
Nej,det finns ju roligare grejer..Men i natt har jag sovit bra och mår ärligt mycket bättre… :p
Vila i dag, så kanske man är tipp topp i morgon igen.! Får traska till affären och inhandla stor pack av apelsiner!!!Vanessa Frykman wrote:är du sjuk igen !!!! Men shit ta det lugnt med träningen om din immunförsvar är så pass känslig.Japp, typ konstant sjuk… Byta?
Just nu spelar det ingen roll vad jag gör…Jag blir sjuk och smittat bara jag hämtar o lämnar på dagis.Eller någon nyser bervid mig.
Så det gäller bara att göra det bästa av det, jag tar mina pauser då jag verkligen blir sjuk.Annars kan jag lika bra krypa in i en bubbla och stanna där
Men i dag MYCKET BÄTTRE!!!!26 februari, 2009 at 17:42 #619456Anonym anvandareMemberZandra FIT FOR FIGHT i dag!!!:yahoo:
Nu har jag varit frisk i går och i dag….Känns stålande, mitt humör är på topp, energi på lager!!!
Snön håller på att smälta undan,solen har tittat fram..I AM IN LOVE!!!!!Kanske lite tidigt men fick till ett kalas axel o mage pass i dag.
* Stående Militärpress
Set 3 ¤ 30 kg* Framsida axel m viktplatta
Set 2 ¤ 25 kg* Axelpress Maskin
Set 2 ¤ 60 kg* Hantel Sidolyft
Set 3 ¤ 12,5 kg* Sidolyft Cabel
Set 3 ¤ 9 kg* Baksida Hantel
Set 3 ¤ 10 kg* Baksida Cabel
Set 3 ¤ 10 kg (tror jag)* Mage Smith
Set 3 * max* Mage – situp bräda
Set 3 ¤ kv+10 kgEtt bra pass, hade bra tempo, bra kontakt och svettig som få..Mage hade jag sån otrolig pump i att jag knappt kunde räta på mig.
Sen hann jag med å solade i 20 minuter, Herre gud va varmt det vart.Men skönt och avslappnande.Till middag vart det Ris m tonfisk o currysås.Svin gott, slank ner lite väl fort bara…Men jag har ju ett gott kvällsmål att se fram emot.
Bakade rikigt saftiga goda ” grova bullar” Hahahaha…. Med andra ord grova nyttiga frallor.Dom kom till som ett lite expriment.
Tycker köpt bröd bara är skit, hatar att föda min dotter på all skit mat med TUSEN tillsatser, socker och annat trams….
Mer hembakt bröd till folket…!!!:emo-thumbNopp, nu ska jag ta min konstnärliga sida och rita med Tilee.Alltid lika skoj när en 4 åring ritar bättre än sig själv….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.